جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

خرید و فروش ارز های دیجیتال در ایران

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
خرید و فروش ارز های دیجیتال در ایران

بسیاری از افرادی که قصد دارند به تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتال شوند نمی‌دانند که خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران چگونه است و از چه طریق می‌توانند رمز ارزها را خریداری کنند. در این مقاله ما قصد داریم تا ابتدا نکاتی را در مورد سرمایه‌گذاری در اختیارتان قرار دهیم و سپس به معرفی بهترین بستر برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران بپردازیم. بدون شک شما می توانید با استفاده از این مقاله یک سری مفاهیم اولیه را یاد بگیرید که با دنبال کردن آن ها می توانید به خوبی آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال را دنبال کنید. در این بین اگر می‌خواهید بهترین صرافی ایرانی را انتخاب کنید ما در ادامه این صرافی را به شما معرفی می کنیم که هم امکان نگهداری ارزهای دیجیتال را در اختیارتان قرار می دهد و هم اینکه می‌توانید در این صرافی امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلفی را داشته باشید.

نحوه خرید ارز دیجیتال در ایران

بسیاری از افراد تنها با هدف خرید و فروش ارز های دیجیتال در سریعترین زمان ممکن اقدام به خرید یک رمز ارز می کنند. اما همین افراد در چندین معامله اول خود دچار ضررهای بسیار زیاد می شوند که باعث می شود سرمایه آن ها از بین برود چرا که آن ها قبل از هر چیز به سراغ آموزش نمی روند و فکر می کنند که با استفاده از برخی اخبار و حواشی می‌توانند اقدام به خرید یک ارز دیجیتال کنند. پس در قدم اول شما نیاز است تا به دنبال آموزش هایی باشید که بتوانند به شما کمک کنند تا بررسی کنید که چه ارز دیجیتالی می تواند برای خرید مناسب تر باشد.

 به طور مثال برخی از افراد تصور می کنند که چون بیت کوین اولین و برترین ارز دیجیتال است در هر زمانی می‌تواند آن را خریداری کنند. اما با ارزش بودن بیت کوین بر هیچ کسی پوشیده نیست و شما برای خرید ارز دیجیتال باید به نکات بسیار زیادی توجه کنید که در ابتدا باید با استفاده از تحلیل فاندامنتال بررسی کنید که آیا یک پروژه از لحاظ بنیادی و ارزش ذاتی می تواند ارزشمند باشد یا خیر. پس از اینکه متوجه شدید یک پروژه می تواند ارزش بسیار بالایی داشته باشد، سپس به سراغ تحلیل بعدی می روید که تحلیل تکنیکال است. این تحلیل به شما نمایش می دهد که با توجه به روند قیمتی که این ارز در گذشته داشته در آینده می تواند چگونه باشد. البته این تنها یک پیش‌بینی است و ممکن است تحلیل هایی که انجام می دهید درست نباشند اما تا حدود زیادی شما می توانید با استفاده از این تحلیل آینده قیمتی یک ارز دیجیتال را پیش‌بینی کنید. پس با توجه به توضیحاتی که داده شد ابتدا به دنبال آموزش باشید و سپس برای خرید و فروش رمز ارزها می توانید به صرافی که در ادامه معرفی می‌کنیم، مراجعه کنید.

بهترین راه برای خرید ارزهای دیجیتال

اگر دقت کرده باشید راه های متفاوتی برای خرید رمز ارزها وجود دارد و ممکن است شما ترغیب شوید که از برخی روش‌های نامتعارف استفاده کنید که منجر به از دست رفتن سرمایه شما می شود. به طور مثال در برخی از کانال های تلگرامی مشاهده می شود که برخی از افراد سودجو ادعا می کنند که می توانند ارز دیجیتال بیت کوین را در اختیارتان قرار دهند. اما زمانی که شما اقدام به خرید می کنید چیزی عایدتان نمی شود و نمی توانید به خواسته خود برسید و همین امر سبب می‌شود تا این افراد سودجو سرمایه شما را از بین ببرند. به همین دلیل بهتر است تا از روش هایی استفاده کنید که معتبر هستند و همه افراد از این روش ها استفاده می کنند. شما برای اینکه بتوانید خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران را انجام دهید نیاز نیست به صورت فیزیکی در جایی حضور داشته باشید و می توانید تمامی این معاملات را بر بستر اینترنت انجام دهید.

خرید و فروش ارز های دیجیتال در ایران

برای خرید ارز دیجیتال شما دو راه پیش روی خود دارید که می توانید از آن استفاده کنید. یکی از این روش ها استفاده کردن از صرافی های خارجی است. بسیاری از افراد، از این صرافی ها استفاده می کنند و از جمله صرافی های معتبری که می توان معرفی کرد بایننس، کوین بیس، کوکوین و… است. اگر سری به سایت کوین مارکت کپ بزنید مشاهده می کنید که لیست صرافی های برتر در آنجا قرار گرفته و شما می توانید از آن ها استفاده کنید.

منتها شرایط برای کاربران ایرانی کمی متفاوت تر است و آن ها نمی توانند از این صرافی ها استفاده کنند. هرچند که برخی از این صرافی ها در حال حاضر امکان ارائه خدمات به کاربران ایرانی را دارند اما معلوم نیست تا چه زمانی این صرافی ها اجازه می دهند تا کاربران ایرانی بدون دغدغه از آن ها استفاده کنند. به طور مثال در گذشته افراد می‌توانستند از صرافی بایننس بدون هیچ گونه مشکلی استفاده کنند اما پس از مدتی که این صرافی با توجه به تحریم هایی که روی کشور ما صورت گرفته اجازه دسترسی به کاربران ایرانی را نمی داد، کاربران مجبور بودند تا از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده کنند. احتمالاً با خود فکر می‌کنید که از این ابزارها استفاده کنید تا بتوانید از این صرافی های معتبر بهره ببرید. اما داستان به همین جا ختم نمی‌شود و صرافی بایننس در قوانین جدیدی که وضع کرده، کاربران را ملزم به احراز هویت کرد و اجازه نمی‌دهد کاربری بدون احراز هویت امکان خرید و فروش و یا دسترسی به خدمات را داشته باشد. حال در اینجا جدای از اینکه شما اجازه دسترسی را ندارید حتی اگر از ابزارهای تغییر آی پی استفاده کنید نمی توانید ثبت نام و احراز هویت را در این صرافی انجام دهید. پس نمی توان از صرافی بایننس استفاده کرد. به همین دلیل بسیاری از افراد توصیه می‌کنند که از صرافی‌های جایگزینی برای این کار استفاده کنید.

 انتخاب بهترین صرافی به عهده شما است و هیچ صرافی نمی تواند مدعی باشد که بهترین خدمات را ارائه می کند اما در ادامه قصد داریم تا صرافی را معرفی کنیم که از نظر کاربران خود توانسته نمره رضایت بسیار خوبی را دریافت کند که در میان صرافی های ایرانی بهترین عملکرد را دارد. حال که متوجه شدید ما نمی توانیم از صرافی خارجی استفاده کنیم نوبت به معرفی صرافی های داخلی می‌رسد.

بهترین صرافی ایرانی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال

خرید و فروش ارز های دیجیتال در ایران

پس از اینکه کاربران ایرانی با مشکلات بسیار زیادی در هنگام استفاده از سرویس های خارجی تجربه می کردند، بسیاری به این فکر بودند که بستری را به وجود آورند که این افراد بتوانند در داخل ایران تمامی خرید و فروش های خود را انجام دهند. یکی از این پلتفرم ها که با هدف کمک به کاربران ایرانی ایجاد شده صرافی کیف پول من است که با هدف خدمات رسانی به کاربران ایرانی کار خود را آغاز کرده است. در ادامه مزایای استفاده کردن از این صرافی را معرفی می‌کنیم. اما در اولین نکته بهتر است بدانید که این صرافی بیش از ۱۳۰۰ ارز دیجیتال را در لیست خود دارد و شما می توانید امکان خرید و فروش هر کدام از آن ها را داشته باشید. تا کنون هیچ صرافی داخلی نتوانسته این تعداد ارز دیجیتال را در اختیار کاربران خود قرار دهد و از این جهت این صرافی در جایگاه نخست قرار دارد.

در کنار تنوع ارزهای دیجیتال مزایای بسیار دیگری نیز در هنگام استفاده کردن از این صرافی دریافت می‌کنید که در ادامه بیشتر در مورد آن ها صحبت می کنیم.

کارمزد کم

بسیاری تصور می‌کنند که صرافی های داخلی کارمزد های بسیار زیادی را دریافت می‌کنند. اما اصلاً اینگونه نیست و صرافی‌های بسیار خوبی مانند کیف پول من وجود دارند که با کمترین کارمزد ممکن امکان انجام معاملات را به کاربران خود می‌دهند. کافی است تا به این صرافی سری بزنید و در قسمت شرایط و مقررات آن به لیست تعرفه و کارمزدهای دریافتی آن سری بزنید تا متوجه این امر شوید.

امکان خرید شت کوین

احتمالاً با مفاهیم شت کوین یا میم کوین آشنا باشید به ارز های دیجیتالی که پشتوانه قوی ندارند و تنها بر حسب پشتیبانی و حمایت هایی که یک فرد معروف از آن ها می کند، قیمتشان تغییر می کند، شت کوین گفته می شود. خرید و فروش این میم کوین ها نیازمند تحقیق و بررسی های بسیار زیادی است. همچنین افراد باید علم خوبی در این زمینه داشته باشند که بتوانند با تحلیل درست بازار و انجام تحلیل تکنیکال بتوانند در زمان های مناسب وارد این ارزهای دیجیتال شوند و پس از کسب سود، ارز دیجیتال خود را بفروشند. اما ممکن است تصور کنید حال که نمی توانید از صرافی‌های خارجی استفاده کنید دیگر امکان خرید این میم کوین ها وجود ندارد. صرافی کیف پول من این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده که بتوانند به سادگی امکان خرید و فروش این ارزهای دیجیتال را داشته باشند و بسته به استراتژی معاملاتی خود سودهایی را از این طریق به دست آورند.

تنوع ارزهای دیجیتال

همان‌گونه که گفته شد در این صرافی بیش از ۱۳۰۰ ارز دیجیتال مختلف وجود دارد که این امر سبب شده تا بسیاری از افرادی که به دنبال یک ارز خاص برای سرمایه گذاری هستند این صرافی را انتخاب کنند. همچنین شما زمانی که به این لیست دسترسی دارید می توانید هر کدام از این ارزهای دیجیتال را در کیف پول اختصاصی خود نگهداری کنید این صرافی هیچ‌گونه هزینه ای بابت نگهداری ارز های دیجیتال دریافت نمی کند و می توانید به صورت رایگان امکان نگهداری ارزهای دیجیتال مختلف را داشته باشید.

 خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران نیازمند داشتن اطلاعات بسیار خوبی در این زمینه است. یعنی شما در قدم اول می توانید با استفاده از فاکتورهایی که در بالا گفته شد به دنبال آموزش هایی در این زمینه باشید و با یادگیری درست این بازار می توانید سرمایه گذاری موفقی را در این راه داشته باشید. همچنین برای اینکه بتوانید امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال بدون واسطه و بدون نیاز به صرافی های خارجی را داشته باشید می توانید از صرافی کیف پول من استفاده کنید. به عنوان نکته آخر هم باید این موضوع را یادآور شویم که این صرافی به کاربرانی که به تازگی ثبت نام خود را در این صرافی تکمیل می‌کنند مقداری ارز دیجیتال را به صورت رایگان هدیه می‌دهد که می توانید از آن برای شروع سرمایه‌گذاری خود استفاده کنید. همچنین این امکان در اختیار شما قرار داده می شود که با شرکت در کمپین های مختلفی که صرافی برگزار می‌کند، ارزهای دیجیتال رایگان بیشتری را به دست آورید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید