جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

خرید و پیش خرید واحد های منطقه چیتگر، با مشاورین مسکن بزرگ چیتگر

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
خرید و پیش خرید واحد های منطقه چیتگر، با مشاورین مسکن بزرگ چیتگر

این روزها تهیه مسکن مناسب بزرگترین دغدغه خانواده ایرانی است فشار اقتصادی زیادی که در تهیه خوراک و پوشاک بر روی دوش خانواده ایرانی سنگینی کرده و از طرف دیگر، تهیه مسکن که شامل خرید و فروش آپارتمان یا رهن و اجاره با قیمت مناسب می‌باشد، در این روزهای سخت و غیرقابل پیش بینی بسیار سخت و مشکل است.

مسکن بزرگ چیتگر

شهر تهران به علت پایتخت بودن، جمعیت زیادی هم دارد که البته در همه پایتخت های دنیا این مشکل وجود دارد، شلوغی و جمعیت متراکم باعث به وجود آمدن مشکلات رفت و آمد و غیره می‌شود. باید محلی را برای زندگی انتخاب کرد که همه امکانات موجود زندگی را در اطراف منزل خود داشته باشید تا نیازی به رفت و آمد به مرکز شهر نداشته باشید، شهرک چیتگر مکان مناسب برای سکونت شما است.

از زمین های شهرک چیتگر در گذشته به عنوان میدان تیر استفاده می‌کردند ولی در چند سال اخیر احداث شهرک‌ها و ساختمان‌های بلند مرتبه و هم چنین ساخت مجموعه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی باعث رشد سریع این منطقه شده است و از سوی دیگر ساخت امتداد اتوبان‌های حکیم به سبب دسترسی سریع و راحت به مرکز شهر باعث پیشرفت سریع این شهرک شده است.

مسکن بزرگ چیتگر، یکی از تخصصی ترین مرجع اطلاع رسانی شهرک چیتگر است که برای شما امکان سرمایه گذاری در منطقه 22 را فراهم می‌کند، از مزیت اطمینان به مشاوران مسکن بزرگ چیتگر، خیال آسوده بابت سرمایه گذاری مطمئن بوده که باعث حفظ پول و سرمایه و علاوه بر آن سبب تحقق یکی از رویاهای شما یعنی خانه دار شدن شما در شرایط بی ثباتی اقتصادی در کشور می‌شود.

مشاورین مسکن بزرگ چیتگر - آجرلو کلید موفقیت خود را، صداقت، تخصص و اعتماد شما عزیزان می‌دانند.

پس تا فرصت از دست نرفته با مشاوران معتمد و امین، مسکن بزرگ چیتگر - آجرلو تماس گرفته و یا می‌توانید به شعبه های مسکن بزرگ چیتگر مراجعه کنید.

شعبات مسکن بزرگ چیتگر

مسکن بزرگ چیتگر دارای سه شعبه فعال است:

شعبه مرکزی در پهنه b زیر برج G1 در بلوار پژوهش واقع شده است، شعبه دوم در پهنه a زیر ارکیده 9 فعال می‌باشد و شعبه سوم در طبقه همکف برج خلبانان در پهنه a با حدود 30 مشاور مجرب و باتجربه قرار گرفته است.

امکانات شهرک چیتگر

لازم نیست نگران بی کیفیتی مصالح به کار رفته در ساخت آپارتمان خود باشید، زیرا شهرک چیتگر تماما بر پایه اصول شهر سازی وزارت مسکن و شهر سازی آلمان ساخته شده است.

اگر شما نگران امکانات موجود در محل زندگیتان هستید، به هیچ عنوان خاطر خود را مکدر نکنید، زیرا شهرک چیتگر در نزدیکی ایران مال قرار گرفته است. اما ایران مال کجا قرار گرفته و چه امکاناتی دارد؟

امکانات ایران مال

ایران مال یکی از بزرگترین مرکز خرید جهان است که در غرب تهران و منطقه 22 قرار گرفته است و کاربری چند منظوره کاربری تجاری، تفریحی، ورزشی و فرهنگی شامل می‌شود. ایران مال که در نزدیکی دریاچه چیتگر یا همان دریاچه مصنوعی شهدای خلیج فارس قرار دارد، دارای دو هتل پنج ستاره است. اما هدف این نوشته، تبلیغ ایرانمال نیست، اگر امکانات ایران مال گفته می‌شود، دلیلش نزدیکی شهرک چیتگر به آن است.

ایران مال دارای باغ ایرانی که ایده ساخت آن از باغ ماهان کرمان است، گرفته شده و دارای نمایشگاه خودرو با فرم هندسی تخم مرغ شکل است.

اگر شما در شهرک چیتگر ساکن شوید به 40 واحد سینمایی در داخل ایران مال که تاکنون فقط 12 واحد افتتاح شده بدون اتلاف وقت و ماندن در ترافیک دسترسی آسان پیدا می‌کنید و به راحتی می‌توانید زندگی مدرنی را در کنار این امکانات تجربه کنید.

ماه رمضان نیز لازم نیست نگران نبود مسجد باشید زیرا در داخل ایران مال، همسایه شهرک چیتگر، مسجد نبی قرار گرفته است، در شب های بلند زمستان می توانید به کتابخانه ایران مال رفته و کتاب بخرید و یا به امانت بگیرید، در صبح های تابستان در آنجا تنیس بازی کنید و قدر دان همسایه خود یعنی ایران مال باشید.

فراموش نکنید شما امروز فرصت خرید آپارتمان های شهرک چیتگر را دارید، شهرک چیتگر از اصول و پایه پایه اصول شهر سازی وزارت مسکن و شهر سازی آلمان ساخته شده است و طرح ساخت آن برگزیده مسابقات شهرسازی در جهان شده، پس تا دیر نشده با مشاوران مسکن بزرگ چیتگر تماس بگیرید و از سکونت در این مکان مدرن و خوش آتیه لذت ببرید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید