جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

خرید پسته از فروشگاه معتبر پیستاک

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
خرید پسته از فروشگاه معتبر پیستاک

جایگاه پسته ایران در بازارهای جهانی و صادرات

یکی از اصلی ترین رکن سفره های پذیرایی از گذشته های دور تا به امروزه  پسته است که علاوه بر ظاهر شیکی که در ظرف آجیل دارد ارزش  غذایی و دارویی فراوانی برای آن تعریف شده است به گونه ای که بسیاری از متخصصان تغذیه و طب سنتی تاکید دارند که حتما در سبد خرید خانوار گنجانده شود. پسته های تولیدی ایران به خوبی در تمام بازارهای دنیا شناخته شده هستند. کیفیت بالا و خوشمزه بودن این پسته ها را می‌توان به تنوع آب و هوایی ایران و خاک مناسب منطقه نسبت داد و اینکه شرایط به گونه ای است که ارقام پسته اکبری در تمام دنیا فقط در ایران تولید می‌شود و این نقطه قوتی در صادرات این پسته به بازار کشورهای همسایه و اروپایی است. پسته به دلیل داشتن طعم بسیار خوشمزه و لذیذ یکی از پرطرفدارترین اجزای آجیل است امروزه خرید پسته به دو صورت حضوری و اینترنتی صورت می‌گیرد که خرید اینترنتی سبب شده که بدون اتلاف وقت و هزینه بتوان محصول با کیفیت خود را از فروشگاه های معتبر سفارش داد. اهمیت این مغز پسته به حدی بالا می‌باشد که امروزه جزء 50 خوراکی برتر در جهان معرفی شده است.

مغز پسته

مهمترین خواص دارویی و غذایی ذکر شده برای پسته

با توجه به بالا بودن اهمیت این تنقلات خوشمزه لازم است که برخی از خواص پسته را یادآور شویم که عبارتند از:

- وجود پتاسیم و ویتامین ب 6 در مغز پسته

- سرشار از آهن و درمان کم خونی

- بهبود قلب

- تقویت کننده سیستم ایمنی بدن

- کنترل قند خون

- کمک به بهبود بینایی و سلامت چشم

- موثر در افزایش  قوای جنسی

-کاهش کلسترول و فشار خون و .... تنها بخشی از اهمیت این محصول کوچک جثه و با ارزش است.

هر آنچه که باید در مورد پسته اکبری بدانیم

یکی از ارقام معروف پسته ایرانی، پسته اکبری است و با توجه به اینکه این پسته مختص کشور ما می‌باشد شهرت جهانی پیدا کرده است امروزه خرید پسته اکبری توسط یک سری فروشگاه ها و سایت های معتبر صورت می گیرد که بهترین و با کیفیت ترین محصول خود را به فروش می‌رسانند یکی از این فروشگاه های اینترنتی معتبر  فروشگاه پیستاک می‌باشد که می‌توان خرید پسته اکبری و خرید مغز پسته از ارقام مختلف پسته و سایر آجیل ها را با کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب تهیه کرد. از مهمترین مزایای خرید پسته اکبری که سبب شده تقاضا برای خرید این محصول همواره بالا باشد می توان به موارد زیر اشاره داشت.

- یکی از تجملاتی ترین پسته ها پسته اکبری است که به خاطر ظاهر کشیده، زیبا  در بیشتر مهمانی های مجلل از این پسته استفاده می کنند

- کشورهای حاشیه خلیج فارس که به ظاهر بیش از کیفیت اهمیت می دهند بیشترین صادرات این پسته به این کشورها صورت می گیرد

- تنها پسته تولیدی است که فقط در ایران موجود می باشد

- خوشمزه بودن و.... از  مواردی هستند که تقاضا را برای خرید پسته اکبری بالا برده است.

خرید پسته

نکات مهم در خرید پسته، مغز پسته

یکی از مهمترین نکاتی که در خرید مغز پسته باید به آن توجه داشت این است که   مغز پسته باید از تازگی خاصی برخوردار باشد زیرا در برخی موارد مغز پسته را با استفاده از یک سری رنگ های خوراکی رنگ می کنند که ظاهر تازه داشته باشد و یا اینکه مغز پسته مانده مزه کهنگی می دهد و امکان دارد که داخل مغز آن سوراخ داشته باشد که در حین خرید باید این موارد را در نظر گرفت از دیگر موارد مهم در نگهداری و خرید مغز پسته این است که باید در جای خشک و خنک نگهداری شود به خصوص مغز پسته بهتر است حتما در یخچال نگهداری شود.

وبسایت پیستاک با عرضه مغز پسته اکبری و سایر ارقام پسته و آجیل ها بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در بسته بندی های بسیار شیک به فروش می‌رساند که یکی از راه های مطمئن برای خرید پسته، خرید از این وبسایت معتبر است که در مدت زمان کوتاهی توانسته اعتماد تمامی مشتریان خود را جلب کند. در یکی دو سال اخیر قیمت خشکبارها به صورت جهشی افزایش پیدا کرده است که شاید این امر سبب شده که خرید این مغزیجات تا حدودی کاهش پیدا کند اما فروشگاه پیستاک با در نظر گرفتن قیمت مناسب سبب شده که خرید پسته و سایر مغزیجات با کیفیت باز هم بالا رود زیرا امروزه در خرید علاوه بر کیفیت قیمت هم یک فاکتور مهم تلقی می شود. تنوع محصولات این فروشگاه بسیار بالا می باشد امروزه پسته را توسط مواد و ادویه های مختلف طعم دار می‌کنند که این امر هم در افزایش فروش این محصول تاثیر مثبتی داشته است زیرا سلایق بسیاری از مشتری ها را در نظر گرفته اند.

خرید پسته

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید