جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

دانلود بازی اکشن برای کامپیوتر

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
دانلود بازی اکشن برای کامپیوتر

به نقل از سایت معتبر تعمیر پی سی بازی اکشن به بازی های کامپیوتری با گیم پلی هیجان انگیز و چالش های فیزیکی گفته می شود که در زیر ژانرهای مختلف قرار می گیرند. برای مثال، می توان به عناوین سبک شوتر، سبک مبارزه ای و سبک ماجراجویی اشاره کرد که بخشی از بازی های اکشن محسوب می شوند.

در بازی اکشن، گیمرها در نقش قهرمان یا کاراکتر اصلی قرار می گیرند که معمولا دارای مهارت های خاصی است و از سلاح های متنوعی برای مبارزه با دشمنان و پیشروی در مراحل استفاده می کند. علاوه بر مبارزه با دشمنان، گیمرها باید به جمع آوری آیتم های ارزشمند در محیط بازی بپردازند و موانع و چالش ها را با موفقیت پشت سر بگذارند. یکی از ویژگی های جذاب بازی های اکشن، مبارزه با باس های قدرتمند است. گیمرها باید از مهارت ها، آیتم ها و سلاح های مختلف برای شکست دادن باس ها استفاده کنند.

آن ها لحظات هیجان انگیزی را تجربه کنید. اگر به دنبال دانلود بازی کامپیوتر هستید، این مطلب را از دست ندهید.

دانلود بازی Assassins Creed Valhalla

بازی اکشن assassins creed valhalla جدیدترین نسخه از مجموعه اساسینز کرید محسوب می شود که در سال 2020 برای کامپیوتر و کنسول های بازی به انتشار رسید. این بازی در سبک اکشن، نقش آفرینی و ماجراجویی قرار می گیرد. استودیو Ubisoft Montreal به عنوان سازنده بازی شناخته می شود. بازی اساسینز کرید والهالا توانست نقدهای مثبتی را به خود اختصاص دهد. نسخه پی سی امتیاز 80 را در وب سایت متاکریتیک کسب کرد. همچنین وب سایت ها و مجلات معتبر گیم به طور کلی نمرات بالایی را برای آن در نظر گرفتند.

دانلود بازی اکشن برای کامپیوتر

سیستم گیم پلی بازی به صورتی طراحی شده که دارای هماهنگی خاصی با محیط های بازی است. بازیکنان می توانند علاوه بر مبارزه با دشمنان، در دنیای بازی به صورت آزادانه به کاوش بپردازند و آیتم های ارزشمند را پیدا کنند. داستان و روایت بازی به آن ها اجازه می دهد تصمیمات مهمی در طول بازی بگیرند. محیط تاریخی بازی دارای جزئیات و طراحی فوق العاده ای است. همچنین جلوه های بصری از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. به طوری که شاهد یکی از گرافیکی ترین نسخه های مدرن مجموعه اساسینز کرید هستیم.

دانلود بازی Assassins Creed Valhalla بازیکنان را در نقش شخصیت اصلی یعنی Eivor قرار می دهد. او تلاش می کند قبیله وایکینگی خود را برای اسکان در سرزمین های جدید انگلستان رهبری کند. قبیله وایکینگی در طول بازی با پادشاهی های مختلفی از جمله وسکس، نورثامبریا، انگلیا شرقی و مرسیا مواجه می شود و با آن ها مبارزه می کند. شخصیت اصلی در طول بازی با افراد مخفی ملاقات و به آن ها کمک می کند با نظمِ تمپلارها مبارزه کنند. علاوه بر داستان تاریخی، بازی اساسینز کرید والهالا درست مثل نسخه های Odyssey و Origins داستان کاراکتر لیلا حسن را دوران مدرن دنبال می کند.

بازیکنان با دانلود بازی اکشن Assassins Creed Valhalla می توانند از سلاح های قدرتمند و حرکات متنوع برای شکست دادن دشمنان استفاده کنند. سیستم مبارزۀ بازی سنگین تر و شدیدتر از نسخه های Odyssey و Origins است. کاراکتر اصلی می تواند از سلاح های دوگانه برای مثال سپرهای دوگانه استفاده کند. خلاقیت خوبی در گیم پلی بازی و سیستم مبارزات دیده می شود. با پیشرفت در بازی، شخصیت اصلی با دشمنان قدرتمندی مواجه می شود و بازیکنان باید مهارت ها و توانایی ها را ارتقا دهند.

برای دانلود بازی Assassins Creed Valhalla با لینک مستقیم می توانید به پست اختصاصی در وب سایت تعمیر پی سی مراجعه کنید.

دانلود بازی Far Cry 3

بازی اکشن Far Cry 3 یکی از بهترین نسخه های مجموعه فار کرای محسوب می شود که در سال 2012 به وسیله Ubisoft برای پی سی و کنسول های بازی منتشر شد. این بازی همچنین در سبک FPS و شوتر قرار می گیرد. داستان بازی در جزایر خیالی روک اتفاق می افتد. این جزایر به وسیله دزدان دریایی اشغال شده اند. بازیکنان در نقش شخصیت اصلی یعنی Jason Brody قرار می گیرند که به همراه دوستانش برای گذراندن تعطیلات به جزایر روک سفر می کند، اما آن ها به وسیله دزدان دریایی دستگیر می شوند.

دانلود بازی اکشن برای کامپیوتر

بازیکنان با دانلود بازی Far Cry 3 باید ماموریت های مختلف را با موفقیت پشت سر بگذارند. آن ها می توانند از سلاح های گرم مثل تفنگ های تهاجمی، تفنگ های تک تیرانداز، سلاح های موشک انداز و مواد منفجره مثل مین ها و نارنجک ها برای نابود کردن دشمنان استفاده کنند. همچنین عناصر مخفی کاری نقش مهمی در گیم پلی بازی دارند و بازیکنان می توانند از مخفی کاری برای نزدیک شدن به اهداف و کشتن دشمنان استفاده کنند. امکان علامت گذاری لوکیشن دشمنان با استفاده از دوربین در نقشۀ بازی امکان پذیر است. همچنین برای پرت کردن حواس دشمنان، می توان از پرتاب سنگ استفاده کرد. بازیکنان برای استفاده از مخفی کاری، به انواعی از سلاح های خاموش و چاقوهای جنگی دسترسی دارند. مخفی کاری موجب می شود دشمنان نتوانند آژیرهای هشدار را فعال کنند.

بازیکنان در فارکرای 3 با انجام ماموریت ها و کشتن دشمنان، مهارت های جدید را جمع آوری می کنند. چند درخت مهارت در بازی وجود دارد که با تم های عنکبوت، حواصیل و کوسه نمایش داده می شوند. هر درخت مهارت می تواند توانایی های متفاوتی از شخصیت اصلی را ارتقا دهد.

بازی اکشن Far Cry 3 یک شوتر با محیط جهان باز محسوب می شود. بازیکنان می توانند از وسایل نقلیۀ متنوعی از جمله خودرو، کامیون باری، قایق، جت اسکی و کایت برای جابجایی در نقشۀ بازی استفاده کنند. آن ها همچنین می توانند در مناطق خاصی، سلاح ها و آیتم های مورد نیاز را خریداری کنند. جانداران وحشی زیادی از جمله پلنگ و کوسه در جزایر روک وجود دارند که بازیکنان باید با آن ها و دیگر تهدیدهای محیطی دست و پنجه نرم کنند. برای باز کردن مناطق مختلف نقشه، بازیکنان باید از برج های رادیویی بالا بروند و محدودیت ها را حذف کنند. با این کار، قفل سلاح های جدید و ماموریت های فرعی جدید نیز باز می شود.

برای دانلود بازی Far Cry 3 با لینک مستقیم می توانید به پست مخصوص دانلود بازی Far Cry 3 در وب سایت تعمیر پی سی مراجعه کنید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید