جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

در کسب و کار اینترنتی سرمایه به ریال، درآمد به دلار

author منتشر کننده
نظرات (2) 19 0
در کسب و کار اینترنتی سرمایه به ریال، درآمد به دلار

یکی از مشکلات در ایجاد کسب و کار و خود اشتغالی نبود سرمایه‌ی کافی می‌باشد. اما در کسب و کار اینترنتی به دلیل افت شدید مخارج و هزینه ها دیگر نیازی به سرمایه‌های هنگفت برای شروع یک کسب و کار نخواهید داشت. در کسب و کار اینترنتی با کمترین هزینه‌ی ممکن بیشترین درآمد و سود دهی را خواهید داشت. یکی از دلایلی که باعث شده هزینه‌های مشاغل اینترنتی کاهش یابد، احتایج نداشتن به یک مکان و فضای مشخص برای کارمندان و زیر دستان می‌باشد. همچنین می‌توانید با افراد حرفه ای بدون محدودیت در مکان و زمان همکاری داشته باشید.

کسب و کار اینترنتی

انواع کسب و کار اینترنتی

یکی از سوالات متداول در مورد کسب و کار اینترنتی انواع مشاغلیست که در فضای مجازی می‌توان از آن کسب درآمد کرد. بسیاری از افراد شغل و حرفه‌ی خود را به فضای مجازی آورده اند و با آپلود کردن رزومه‌ی کاری خود در سایت های کاریابی اینترنتی با گستره‌ی بیشتری از کارفرماها در ارتباط هستند و بدون اینکه در فضای یک شرکت حضور فیزیکی داشته باشند در هر ساعتی از شبانه روز کار خود را در قبال یک دستمزد مشخص انجام می‌دهند.

مورد دوم که به چند بخش مختلف تقسیم می‌شود بحث فروش و بازاریابی محصولات در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی می‌باشد. بسیاری از فراد علاوه بر بازار سنتی محصولات خود را در فضای اینترنتی نیز معرفی می‌کنند و کسب و کار خود را به طور اینترنتی گسترش می‌دهند. و عده ای تنها با تولید محتوا و تبلیغات برای سایر کسب و کار اینترنتی به درآمدهای خوبی می‌رسند.

کسب و کار اینترنتی مناسب برای بانوان

از مزیت کسب و کار اینترنتی می‌توان به لا مکان و لا زمان بودن آن اشاره داشت. یعنی اگر بخواهیم به زبان ساده‌ی امروزی بیان کنیم تنها کافیست یک گوشی موبایل و اینترنت در اختیار داشته باشید تا بتوانید کسب و کار مورد علاقه تان را راه اندازی کرده و به درآمدهای مطلوبی دست یابید. همین موضوع باعث شده کسب و کار اینترنتی یکی از مشاغل مناسب برای بانوان مخصوصا دانشجویان و خانم های خانه دار باشد که از نظر زمانی توانایی حضور فیزیکی در ادارات و شرکت ها را ندارند. اگر توجه کرده باشید بیشتر کسانی از شبکه های اجتماعی کسب درآمد می‌کنند بانوانی هستند که هنر خود را رسانه ای کردند و با فروش محصولات و هنر دست خود به درآمدهای بالایی دست یافتند.

چگونه کسب و کار اینترنتی مناسب خود را پیدا کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید گفت چگونه حرفه‌ی مورد علاقه ی خود را پیدا کنیم؟ تقریبا هر حرفه ای را می‌توان در قالب کسب و کار اینترنتی به درآمد زایی و سودهای کلان دست یافت. کافیست علاقه‌ی خود را به طور کامل بشناسید و با کسب مهارت‌های لازم در فن فروشندگی و بازاریابی به راحتی از علاقه‌ی خود کسب درآمد کنید. در واقع تعریف مشخصی برای شغل اینترنتی وجود ندارد و به تعداد افراد روی کره‌ی زمین می توان کسب و کار اینترنتی را تعریف کرد.

شروع کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه

در مشاغل اینترنتی شما هیچ احتیاجی به سرمایه های کلان ندارید کافیست یک کامپیوتر معمولی در اختیار داشته باشید تا بتوانید به راحتی محصول خود را به مشتریان معرفی کرده و به فروش برسانید. حتی برای سایت خود احتیاجی به برنامه نویسی نداشته و می‌توانید از وبلاگ ها و سایت‌های رایگان برای فروش محصول خود بهره ببرید.

بستر مناسب برای معرفی کسب وکار اینترنتی

به قول یکی از ثروتمندان بزرگ و با تجربه ثروت همون جایست که مردم اونجا باشن. امروزه اکثر جمعیت کره‌ی زمین به طور روزانه از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام استفاده می‌کنند و نیمی از وقت خود را در فضاهای مجازی به سر می‌برند. اگر به دنبال زمینه‌ی مناسب و برای معرفی کسب و کار اینترنتی خود می‌باشید، تلگرام و اینستاگرام می‌تواند گزینه‌های مناسبی برای این موضوع باشد. البته تلگرام به دلیل فیلترینگ قابلیت های گذشته‌ی خود را نداشته و اینستاگرام پتاسیل بالاتری برای معرفی بهتر کسب و کار اینترنتی خواهد داشت.

ایده های پولساز در کسب کار اینترنتی

زمانی که از ایده‌های پولساز در کسب و کار اینترنتی صحبت می‌کنیم، هر ایده و فکری را شامل خواهد شد. ایده‌های پولساز به معنی تفاوت در نوع ارائه ی محصول و داشتن خلاقیت کافی برای معرفی آن می‌باشد. زمانیکه بتوانید مخاطب را متقاعد کنید که محصول شما را مجددا با همان کیفیت گذشته خریداری کند و یا نوع نگاه مشتریان را نسبت به محصول خود با پر رنگ کردن مزیت های آن نسبت به رقبا عوض کنید، شما توانسته اید به ایده های پولساز برای فروش محصول خود دست پیدا کنید.

عمر متوسط کسب و کارهای اینترنتی

طی پیش بینی های انجام شده کسب و کارهای اینترنتی به سرعت در حال رشد هستند و در آینده ای نزدیک این رقم پنج برابر خواهد شد. به عبارت ساده تر با رشد اینترنت سایر کارهای سنتی به پایان خود نزدیک تر خواهند شد و افرادی می‌خواهند در آینده نیز درآمد داشته باشند باید به دنیای وسیع اینترنت ملحق شوند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (2)

  1. نوشتن و قلم زدن هنوز اونجوری که باید جایش را در کسب و کار اینترنتی پیدا نکرده.

  1. خیلی جالبه که امروزه توی دنیای اینترنت هم میشه کار کرد هم پول در اورد و هم دنیا رو یه جور دیگه نگاه کرد. اینترنت دنیای واقعی ماست در حالی که نباید باش

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید