جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

دلیل اختلال در اینترنت و خطوط تلفن ثابت و سیار

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
دلیل اختلال در اینترنت و خطوط تلفن ثابت و سیار

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران علت اختلال در اینترنت و خطوط تلفن ثابت و سیار را آتش سوزی تعدادی از خطوط ارتباطی در شرکت مخابرات منطقه ۸ تهران اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، از دقایقی پیش شبکه اینترنت کاربران خطوط همراه اول و ایرانسل قطع شده و یا با اختلال رو به رو شده است. همچنین شبکه تلفن همراه برخی کاربران در تهران با اختلالاتی همراه است و امکان برقراری تماس برای آنها وجود ندارد.

محمدرضا بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به علت آتش سوزی در یکی از حوضچه‌های ارتباطی شرکت مخابرات در منطقه ۸ تهران، تعدادی از خطوط ارتباطی ما که درون فیبر نوری و کابل مسی بوده دچار اختلال شده و به همین دلیل در حال حاضر در حوزه تلفن مشتریان خانگی و تجاری هم ارتباط ثابت و سیار با اختلال همراه بوده است.

وی افزود: در تلاش هستیم در اسرع وقت این مشکل برطرف شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران افزود: آتش سوزی در حال حاضر مهار شده و در حال تخمین میزان خسارات وارده هستیم.

بیدخام ضمن اشاره به اینکه حجم آتش سوزی و خسارات وارده به خطوط ارتباطی بسیار زیاد بوده است، گفت: ارتباطات در حال حاضر پایدار است البته در برخی نقاط شبکه اینترنت و خطوط ثابت و سیار به علت آسیب قابل توجه به کابل های ارتباطی، هنوز با مشکلاتی همراه است اما تلاش کارشناسان بر این است که در اسرع وقت پایداری ارتباطات به شکل ۱۰۰ درصدی محقق شود.

شرکت ارتباطات زیرساخت نیز در پاسخ به پیگیری های خبرنگار مهر اعلام کرد در حال بررسی جوانب مختلف این اختلال است و به زودی در این زمینه اطلاع رسانی خواهد کرد.

به گزارش مهر، چند روز گذشته نیز اختلالاتی در شبکه اینترنتی برخی مناطق تهران ایجاد شده بود که شرکت ارتباطات زیرساخت ساعاتی بعد در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اثر فرسودگی خطوط و تجهیزات انتقال برق، در شبکه اینترنتی برخی از مناطق تهران اختلال ایجاد شده بود که با پیگیری و همکاری کارشناسان این شرکت و هماهنگی شرکت توانیر مشکل برطرف شد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید