جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

دوچرخه الکتریکی شگفت انگیز

author منتشر کننده
نظرات (2) 11 0
دوچرخه الکتریکی شگفت انگیز

دوچرخه الکتریکی Titan R با قدرت 1000 وات

در این نوشته قصد داریم تا شما را با محصولی فوق العاده و کاربردی از شرکت Tempus Electric Bikes آشنا سازیم . محصول فوق که یک دوچرخه الکتریکی 1000 واتی است، Titan R نام دارد که هر چند در ظاهر شبیه موتور سیکلت طراحی شده، اما تمامی عملکردهای یک دوچرخه الکتریکی مدرن را داراست. دوچرخه الکتریکی Titan R دارای قدرتی 1000 واتی است که این مقدار نیرو توسط موتوری که در توپی چرخ عقب تعبیه شده،‌ سرعتی تا حدود 28 مایل بر ساعت ( 45 کیلومتر بر ساعت ) را به شما خواهد داد که با یک بار شارژ می‌توانید محدوده ای 30 تا 40 مایلی ( 48 تا 65 کیلومتر ) را بپیمائید. دوچرخه الکتریکی Titan R وسیله ای بسیار مناسب برای رفت و آمد به سر کار و یا هر مسیر دیگری است. با نصب لاستیک های off-road شما قادر خواهید بود که حتی در مسیرهای خارج از جاده هم دوچرخه سواری کنید.

دوچرخه الکتریکی شگفت انگیز

خصوصیات دوچرخه الکتریکی Titan R

بدنه Titan R از فولاد هواپیما ساخته شده که به شکل یک موتورسیکلت طراحی شده و یک صندلی از چرم شیک بر روی آن نصب شده است. با باتری قابل تعویض لیتیوم یونی آن ، شما قادرید که مسافت های طولانی را پیموده و باتری فوق را تنها با استفاده از یک پریز برق عادی دوباره شارژ کنید. با چراغ های LED پرنوری که در جلو و عقب Titan R نصب شده، اطمینان خواهید داشت که در هر موقع از شب همیشه دیده می‌شوید . با فشار تنها یک دکمه، LCD‌ رنگی موجود در جلو اطلاعاتی نظیر زمان، سرعت، محدوده مسیر، درصد باتری و .... را به شما نشان می‌دهد. حتی میتوانید سرعت خود را براساس قوانین رانندگی محلی محدود کرده و با تعیین رمز شخصی، از دوچرخه خود در مقابل سرقت جلوگیری کرده و تنها شخصی باشید که می‌تواند دوچرخه را روشن کند.

دوچرخه الکتریکی شگفت انگیز

خصوصیات دوچرخه الکتریکی Titan R

  • موتور 1000 واتی در توپی عقب
  • بالاترین سرعت : 28 مایل بر ساعت
  • محدوده پیمایش : 30 تا 40 مایل
  • باتری : 52 ولتی 13 امپر ساعت
  • دوشاخه الومینیومی
  • مخزن کنترل ABS
  • لاستیک های 2.4*26 اینچی
  • ترمزهای دیسکی جلو و عقب
  • نمایشگر LCD شامل سرعت، زمان، پدال کمکی، محدودیت سرعت و ....
  • چراغ ها : 12 ولتی از جنس LED در جلو و عقب
  • شارژر : 4 امپر ساعت با زمان شارژ کامل در مدت 4 تا 5 ساعت
  • فاصله مابین مراکز جلو تا عقب چرخ ها: 64 اینچ ( 1.63 متر )
  • وزن‌ : 75 پوند ( 34 کیلوگرم ) و حداکثر بار 300 پوند ( 136 کیلوگرم )

دوچرخه الکتریکی شگفت انگیز

چرا باید یک دوچرخه الکتریکی Titan R خرید؟

دوچرخه‌های الکتریکی یا به اختصار E-bikes تمامی خصوصیات دوچرخه های عادی را دارند، دوستدار محیط زیست بوده و برای سلامتی شما مفید هستند. علاوه بر آن، برای راندن انها به گواهینامه ویژه یا بیمه نیاز نخواهید داشت. دوچرخه الکتریکی Titan R دارای بازدهی عالی در بالا رفتن از تپه ها یا مقابله با وزش باد در محیط هایی که دوچرخه های عادی از پیمودن ادامه مسیر منصرف می‌شوند، هستند و این بدین معنی است که شما می‌توانید بیشتر و سریع تر برانید . در مناطقی با ترافیک سنگین همانند مرکز لندن که متوسط سرعت خودروها تنها 7.4 مایل بر ساعت است، حتی قادر خواهید بود که از ماشین ها هم سریعتر حرکت کنید. دوچرخه های الکتریکی همچنین گزینه ای عالی برای افرادی که دارای آسم یا مشکلات فیزیکی ( مانند مشکل زانو ) هستند، می‌باشند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (2)

  1. متن بسیار جالبی بود. ممنون از شما. ظاهرش شباهت زیادی به موتور گازی های قدیمی داره که الان کمتر اما قبل ها خیلی استفاده میشد و توی کوچه و خیابون میدیدم

  1. پیوند ابزارهای هوشمند با وسایلی که روزانه با اونا سر و کار داریم در خیلی موارد واقعا جذاب هستش، ایران میتونه پیشگام باشه

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید