جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

راهنمای انتخاب موسسه چاپ مقاله

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
راهنمای انتخاب موسسه چاپ مقاله

موسسه چاپ مقاله چه خدماتی ارائه می دهد؟ در ادامه در نظر داریم به اطلاعات مهم در مورد موسسات چاپ مقاله پرداخته و خدماتی که آنها ارائه می دهند را مورد بررسی قرار دهیم. در بخش نهایی نیز یکی از معتبرترین موسسه های فعال در این حوزه را به شما معرفی خواهیم کرد. برای کسب راهنمایی بیشتر با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

موسسه چاپ مقاله خدمات گسترده ای را در حوزه ی چاپ مقاله در ژورنال های معتبر جهانی مد نظر دارد. شما می توانید با همکاری زیر نظر این موسسه ها، مقالات خود را در بهترین ژورنال ها و کنفرانس های داخلی و خارجی چاپ کنید. داشتن یک رزومه ی حرفه ای از اهمیت زیادی برخوردار است. با فراهم ساختن یک رزومه ی کامل با مقاله های معتبر در ژورنال های شناخته شده، شما قادر خواهید بود به فرصت های کاری و شغلی مختلفی دسترسی داشته باشید. معیار اساسی برای ارزیابی رزومه ی عملی دانشجویان، تعداد مقاله های اکسپت شده به اسم دانشجو است. هرچه تعداد مقالات بیشتر باشد هم از رزومه ی پربار بهره مند خواهید بود و هم امتیاز بالاتری از نظر دانشگاه ها در مصاحبه های مختلف از جمله مصاحبه ی دکتری کسب خواهید کرد.

چاپ و اکسپت مقاله

چاپ و اکسپت مقاله نیازمند آشنایی با روش های ارسال مقاله در ژورنال های مختلف است. برای اینکه مقاله ی شما در مجله ی دلخواه اکسپت و چاپ شود باید استانداردهای لازم برای نوشتن و آماده سازی مقاله را به خوبی رعایت کنید. توجه داشته باشید این پروسه بعد از انجام کار تحقیقاتی است. برای انتخاب یک موسسه چاپ مقاله حتما به خدماتی که این نوع از موسسه ها ارائه می دهند توجه کافی داشته باشید. زمان و پروسه ی لازم برای چاپ مقاله با توجه به ژورنال انتخاب شده و مدت زمان داروی می تواند متغیر باشد. در صورتی که نیازمند خدمات پذیرش مقاله به صورت فوری هستید می توانید ژورنال هایی را در اولویت قرار دهید که پروسه ی داوری مقاله در آنها در بازه ی زمانی بسیار کم انجام می شود.

مزایای چاپ مقاله چیست؟

موسسه چاپ مقاله با ارائه ی خدمات چاپ و اکسپت مقاله، سهولت بسیاری در ایجاد یک رزومه ی حرفه ای در اختیار کاربران قرار داده است. بعد از انجام یک کار علمی، برای آماده سازی یک مقاله و ارسال آن به یک ژورنال یا مجله ی معتبر باید اقدامات مختلفی در اولویت قرار گیرد. شما می توانید همه ی این پروسه را به موسسه های چاپ مقاله ISI بسپارید. همچنین زیر نظر این موسسه ها می توانید از خدمات چاپ مقاله به صورت اشتراکی با محققان مختلف بهره مند شوید. از مهمترین مزیت چاپ و اکسپت مقاله می توان موارد زیر را در نظر گرفت:

خدمات ارائه شده در موسسه چاپ مقاله

- شناخته شدن به عنوان نخبه

- ارتقای شغلی و به مراتب حقوق و مزایای

- تحصیل در مقاطع بالاتر

- آماده سازی رزومه برای اپلای در دانشگاه های خارج از کشور

- دریافت مجوز دفاع برای دانشجویان دکتری

- تقویت رزومه در مصاحبه ی دکتری

- ثبت تحقیقات به اسم نویسنده

موسسه های چاپ مقاله را در اولویت قرار  دهید تا بتوانید با اطمینان خاطر ژورنال های معتبر در حوزه ی تحصیلی خود را شناسایی کرده و متناسب با کیفیت کارتان، مقالات مختلف را در کوتاهترین مدت زمان چاپ کنید. شناسایی یک ژورنال خوب کار چندان آسانی نیست. به خصوص اگر محدوده ی زمانی برای چاپ یک مقاله را دارید، بهترین روش همکاری با موسسات فعال در این زمینه است.

چاپ مقاله فوری

چاپ مقاله فوری یکی دیگر از خدماتی است که برخی از موسسه های فعال در زمینه ی چاپ مقاله در اختیار دانشجویان و محققان قرار داده است. در رابطه با چاپ مقاله به صورت فوری باید بگوییم که زمان لازم برای نشر و اکسپت یک مقاله به فاکتورهای مختلف وابسته است. یکی از مهمترین این فاکتورها، کیفیت مقاله  انجام شده است. در صورتی که مقاله از کیفیت خوبی برخوردار باشد به احتمال زیاد با ریجکتی های مختلف روبرو شود. در مرحله ی دوم نیز باید ژورنال های معتبر در اولویت قرار گیرد. اگر مقاله ی ارسال شده متناسب با حوزه ی کاری یک مجله نباشد، مقاله بعد از گذر یک بازه ی زمانی، برگشت زده می شود. مرحله ی بعدی نیز که در پروسه ی چاپ مقاله  بسیار تاثیر گذار است، مدت زمان داوری آن می باشد. برخی ژورنال ها پروسه ی داوری طولانی دارند.
به همین دلیل نمی توان بدون بررسی همه ی این فاکتورها، تضمین خاصی برای چاپ فوری مقاله ارائه داد. موسسه هایی که این نوع از وعده ها را در اختیار افراد قرار می دهند معمولا به دنبال فریب و کلاهبرداری هستند. پس بررسی های لازم برای انتخاب یک موسسه چاپ مقاله شناخته شده و معتبر را به دقت کافی انجام دهید.

معتبرترین موسسه چاپ مقاله

در حال حاضر موسسه های مختلفی در این حوزه فعالیت می کنند. هر کدام از آنها نیز با توجه به خدماتی که ارائه می دهند، هزینه و شرایط کاری متفاوتی دارند. ما می خواهیم یکی از بهترین و معتبرترین موسسه های فعال در این حوزه را به شما معرفی کنیم. موسسه ژورنال یاب خدمات چاپ و اکسپت مقاله در ژورنال های معتبر و مورد تایید وزارت علوم ارائه می دهد. هم اکنون می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی موسسه ژورنال یاب به اطلاعات کامل برای دریافت مشاوره ی تخصصی و رایگان دست یابید.

موسسه چاپ مقاله در مجلات معتبر

چاپ و اکسپت مقاله پروسه ای با چالش های مختلف است. در صورتی می توانید احتمال ریجکت مقاله تان را کاهش دهید و در کوتاهترین مدت زمان به نتیجه برسید که اقدامات مربوط به آماده سازی و ارسال آن را با دقت کامل انجام دهید. از جمله مهمترین نکاتی که برای ارسال یک مقاله باید مد نظر گیرد می توان موارد زیر را در نظر گرفت:

- ویرایش تخصصی مقاله

- بررسی سرقت ادبی آن

- انتخاب مجله ی مناسب

- فرمت بندی مقاله

- نوشتن مقاله به زبان ساده و شفاف

شما می توانید همه ی مراحل یاد شده را با اطمینان خاطر به موسسه چاپ مقاله محول کنید. موسسه ژورنال یاب خدمات چاپ و نشر تضمینی مقاله را برای بسیاری از مجلات داخلی و خارجی در اختیار  شما قرار داده است.

 

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید