جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

راهنمای خرید گیفت کارت‌های آیتونز

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
راهنمای خرید گیفت کارت‌های آیتونز

در صورتی که قصد دارید تا برای خرید محتواهای مختلف از فروشگاه اپل استور اقدام کنید، روش‌های مختلفی برای پرداخت هزینه خرید محصولات وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از کارت‌های بانکی و اعتباری بین المللی به راحتی خرید خود را انجام دهید. با این حال اگر کارت‌های بانکی و اعتباری بین المللی ندارید، می‌توانید به جای آن‌ها از گیفت کارت‌های آیتونز استفاده کنید. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با گیفت کارت‌های آیتونز آشنا کرده و در مورد راهنمای خرید گیفت کارت‌های آیتونز اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

گیفت کارت‌های آیتونز

اگر بخواهیم شما را با گیفت کارت‌های آیتونز آشنا کنیم باید گفت که این گیفت کارت‌ها، کارت‌های پیش پرداختی هستند که به کاربران امکان می‌دهند تا بدون نیاز به استفاده از کارت اعتباری یا حساب بانکی، اعتبار حساب اپل آیدی خود را اضافه داده و از این اعتبار می‌توانید برای خرید محتوای دیجیتال از فروشگاه‌های آنلاین اپل مانند اپ استور (App Store) و آیتونز استور (iTunes Store) استفاده کنید. شما می‌توانید با استفاده از این گیفت کارت برای خرید محتواهای زیر اقدام کنید:

- اپلیکیشن‌ها

- بازی‌ها

- موسیقی

- فیلم و سریال

- کتاب

- اشتراک سرویس‌های اشتراکی اپل

مزایا استفاده از گیفت کارت‌های آیتونز برای کاربران ایرانی

مزایا استفاده از گیفت کارت‌های آیتونز برای کاربران ایرانی

استفاده از گیفت کارت‌های آیتونز برای کاربران ایرانی اپل مزایای متعددی دارد که از مهم‌ترین این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- دسترسی به محتوای دیجیتال: با استفاده از گیفت کارت آیتونز، کاربران ایرانی می‌توانند به محتوای گسترده‌ای از جمله اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها، موسیقی، فیلم‌ها، کتاب‌ها و اشتراک‌های مختلف در اپ استور و آیتونز دسترسی داشته باشند.

- دور زدن محدودیت‌های پرداخت: به دلیل محدودیت‌های تحریم‌های اقتصادی و عدم دسترسی به کارت‌های اعتباری بین المللی مانند ویزا و مستر کارت، خرید مستقیم از آیتونز برای ایرانیان ممکن نیست. گیفت کارت‌ها این محدودیت را رفع می‌کنند و امکان خرید را فراهم می‌سازند.

- خرید امن: استفاده از گیفت کارت‌ها به جای کارت‌های بانکی یا اطلاعات حساب کاربری، امنیت بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند. این امر به خصوص در شرایطی که کاربران ایرانی که حساب‌های بین المللی دارند اما نمی‌خواهند اطلاعات شخصی خود را به اشتراک بگذارند، بسیار مفید است.

- تنوع در استفاده: گیفت کارت‌های آیتونز برای خرید محتوای مختلفی مانند اپلیکیشن‌ها، اشتراک‌های خدمات استریم، و خریدهای درون برنامه‌ای قابل استفاده هستند، که این موضوع برای کاربران ایرانی که به دنبال تنوع در استفاده هستند، جذاب است.

- امکان هدیه دادن: گیفت کارت‌های آیتونز یک هدیه مناسب برای دوستان و خانواده هستند، به ویژه برای کسانی که از محصولات اپل استفاده می‌کنند.

- کنترل هزینه‌ها: با استفاده از گیفت کارت، کاربران می‌توانند هزینه‌های خود را کنترل کرده و از خرج کرده بیش از حد جلوگیری کنید. با خرید یک گیفت کارت با مبلغ مشخص، کاربران تنها می‌توانند تنها به میزان اعتبار موجود در گیفت کارت خرید کرده و از خرید بیش از اندازه جلوگیری می‌شود.

این مزایا باعث شده که گیفت کارت‌های آیتونز به یکی از گیفت کارت‌ها محبوب برای دسترسی به محتوای دیجیتال شرکت اپل در میان کاربران ایرانی تبدیل شود.

نکات مهم برای خرید گیفت کارت‌های آیتونز

نکات مهم برای خرید گیفت کارت‌های آیتونز

در صورتی که قصد دارید تا برای خرید گیفت کارت‌های آیتونز استفاده کنید، برای این که بتوانید بهترین گیفت کارت را خریداری کرده و از آن استفاده کنید، نیاز است تا به نکات زیر توجه کنید:

1) انتخاب نوع گیفت کارت

یکی از مواردی که برای خرید گیفت کارت‌های آیتونز باید به آن توجه کنید، نوع گیفت کارت است. گیفت کارت‌های آیتونز در مقادیر مختلفی از جمله ۱۰، ۲۵، ۵۰ و ۱۰۰ دلاری موجود هستند. پیش از خرید، ابتدا مشخص کنید که قصد خرید چه مقدار اعتبار را دارید و سپس با توجه به این مسئله باید گیفت کارت مناسب را انتخاب کنید.

2) توجه به کشور و ریجن

یکی از نکات مهمی که در زمان خرید گیفت کارت آیتونز باید به آن توجه کنید، کشور و ریجن گیفت کارت است. گیفت کارت‌های آیتونز معمولاً به صورت منطقه‌ای (Regional) عرضه می‌شوند و فقط در کشور و منطقه‌ای که برای آن صادر شده‌اند قابل استفاده هستند. از آن جایی که ایران تحریم است، کاربران ایرانی محصولات اپل نمی‌توانند اپل آیدی خود را با ریجن ایران بسازند. در چنین شرایطی باید اکانت خود را در ریجن‌های دیگری بسازید. در چنین شرایطی باید در زمان خرید گیفت کارت‌های آیتونز نیاز است تا با توجه به کشور و ریجنی که حساب اپل آیدی شما در آن قرار دارد، برای خرید گیفت کارت اقدام کنید.

3) خرید از فروشگاه معتبر

به دلیل محبوبیت گیفت کارت‌های آیتونز، بازار این کارت‌ها پر از فروشندگان مختلف است. به خصوص در ایران که امکان خرید مستقیم گیفت کارت آیتونز وجود ندارد، خرید از فروشندگان معتبر اهمیت بالایی دارد. توجه به این نکته و خرید گیفت کارت از فروشندگان معتبر باعث می‌شود تا از خرید کارت‌های تقلبی و یا استفاده شده جلوگیری کنید. یکی از بهترین فروشگاه‌هایی که می‌توانید از طریق آن برای خرید گیفت کارت‌های آیتونز قانونی اقدام کنید، فروشگاه وب گیفت (webgift.net) است.

4) استفاده درست و اصولی از گیفت کارت

پس از خرید گیفت کارت آیتونز نیاز است تا به شکل درست و اصولی از آن استفاده کنید. برای این که بتوانید از این گیفت کارت استفاده کنید، باید کد موجود روی کارت را وارد کنید. برای این که در طی فرآیند ردیم با مشکلی مواجه نشوید، نیاز است تا از نرم افزار تغییر دهنده IP استفاده کرده وای پی اکانت خود را مطابق با ریجن اپل آیدی و ریجن گیفت کارت آیتونز تغییر دهید. سپس می‌توانید وارد اپ استور یا آیتونز استور شوید، به بخش Redeem بروید و کد را وارد کنید. به این ترتیب، اعتبار خریداری شده به حساب اپل آیدی شما اضافه می‌شود و می‌توانید از آن برای خرید محتوا و خدمات استفاده کنید.
در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با گیفت کارت‌های آیتونز آشنا کرده و در مورد راهنمای خرید این گیفت کارت‌ها اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم. همان طوری که مشاهده کردید، این گیفت کارت یک راه حل عالی برای خرید محتوای دیجیتال از اپل هستند. با رعایت نکات بالا، می‌توانید با اطمینان خاطر از این کارت‌ها استفاده کنید و از محتواهای با کیفیت اپل لذت ببرید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید