جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

راهنمای سئو: چه اشتباهاتی را نباید مرتکب شویم؟

author منتشر کننده
نظرات (2) 5 0
راهنمای سئو: چه اشتباهاتی را نباید مرتکب شویم؟

این راهنمای سئو، یک مرور کلی درباره همه چیزهایی که امروزه باید برای بهینه سازی سایت موتور جستجو بدانید ارائه می‌دهد. سئو یک زمینه سریع و پویا است. همچنین گاهی اوقات می‌تواند ناامید کننده باشد، به خصوص اگر از تاکتیک‌های قدیمی منسوخ شده استفاده کنید که دیگر کارایی ندارند. به همین دلیل بسیار مهم است که شما به طور مداوم آگاه باشید و یاد بگیرید. SEO همچنین در سال 2020 پیچیده تر از همیشه است.

حالا دیگر سئو چیزی فراتر و بیشتر از لینک سازی، ایجاد محتوای قدیمی و اضافه کردن چند کلمه کلیدی برای بهبود رتبه بندی جستجوی ارگانیک و افزایش دید تجاری یا برند تجاری است. شما باید موارد زیر را درک کرده و در رابطه با آن‌ها خود را به‌روز کنید:

- روندهای نوظهور (به عنوان مثال، جستجوی صوتی)

- تغییرات الگوریتمی

- پیشرفت‌های فناوری (به عنوان مثال، یادگیری ماشین)

- مخاطبان شما (مثلاً نحوه رفتار و آنچه می‌خواهند)

بنابراین چگونه می‌توانید یک استراتژی سئو را برای تسلط بر رقابت در گوگل و سایر موتورهای جست‌وجو توسعه دهید؟ در نهایت، سئو فقط به معنی پیدا شدن در موتورهای جست‌وجو و هدایت ترافیک به وب سایت شما نیست؛ بلکه همچنین به معنی ارائه یک تجربه کاربری عالی و ایجاد درآمد است. این راهنمای سئو به شما کمک می‌کند که کارتان را شروع کنید.

اشتباهات سئو که 90٪ از بازاریابان نمی‌دانند مرتکب می‌شوند

سؤال مهمی که همه مردم می‌پرسند: «چگونه می‌توانم در صفحه اول گوگل قرار بگیرم؟»

بسیاری از بازاریابان تخصصی در بهینه سازی موتور جستجو ندارند و انتظار دارند از نظر ترافیک وب سایت نتایجی به دست آورند. برخی از اشتباهات متداول وجود دارند که بازاریابان و همچنین صاحبان مشاغل کوچک در تلاش برای قرارگیری در صفحه اول موتورهای جستجو مرتکب می‌شوند.

سئو

رایج ترین اشتباه :سئو: هدف قرار دادن مخاطب اشتباه

بسیاری از بازاریابان فراموش می‌کنند که روی پایه‎هایی که تلاش‌هایشان را موفقیت آمیز می‌کند، کار کنند. این پایه، تحقیق در مورد مخاطبان هدفشان است تا درک کنند که این مخاطبان چه نوع محتوایی را جستجو می‌کنند و با چه چیزهایی صورت آنلاین درگیر می‌شوند. اگر روی بازاریابی خود کار می‌کنید، تحقیقات درباره مشتری شما باید بلافاصله پس از ارائه بودجه شما ارائه شود. این اولین قدم برای اجرای هرگونه فعالیت بازاریابی است.

اشتباه دوم: سرمایه گذاری نکردن در تحقیق کلمات کلیدی سئو حرفه‌ای.

در املاک و مستغلات، می‌گوییم «مکان» بسیار مهم است. سئو هم چندان متفاوت نیست، می‌توانید وقت و هزینه زیادی را برای بهینه سازی یک کلمه کلیدی و رتبه بندی آن هدر دهید، اما ممکن است هیچ کس آن کلمه کلیدی را جست‌وجو نکند؛ بنابراین به یک تجارت جدید تبدیل نمی‌شود. به همین دلیل است که باید با یک حرفه‌ای کار کنید. پس از انجام تحقیقات مشتری، از این اطلاعات استفاده کنید تا اولین کلمات کلیدی را در سایت تخصصی خود ارائه دهید. سپس یک شرکت خدمات سئو حرفه‌ای لیستی از کلمات کلیدی مرتبط را برای شما فراهم می‌کند. اطمینان حاصل کنید که نگاه دقیقی به هدف و مقصودتان دارید و می‌دانید مردم به چه دلیل کلمات کلیدی شما را در گوگل جستجو می‌کنند.

اشتباه سوم: تمرکز کردن روی مخاطبان رسانه‌های اجتماعی به جای تمرکز کردن روی ترافیک سئوی وب سایت

اگرچه کمی متناقض به نظر می‌رسد، اما به طرز عجیبی این تصور غلط رایج میان بازاریابان وجود دارد. تعداد لایک و تعامل رسانه‌های اجتماعی در فروش شما تاثیری ندارد. ممکن است اگر شما کوکاکولا باشید و در همه سیستم عامل‌ها و بسترهای اجتماعی میزان تعامل تجاری بسیار بالایی داشته باشید، این تعداد لایک و تعامل در شبکه‌های اجتماعی روی فروش شما تاثیر بگذارد. پس به جز در مواردی که دید بین المللی بسیار وسیعی دارید و در رسانه‌های اجتماعی بسیار می‌درخشید، این متریک نباید در معیارهای عملکرد تبدیل فروش شما ظاهر شود.

بیشتر بخوانیم: بهینه‌سازی وب سایت شما با بهترین قیمت سئو

بنابراین اگر می خواهید بهینه سازی موتور جستجوی وب سایت شما خوب عمل کند:

اطمینان حاصل کنید که مخاطبان خود را به خوبی می‌شناسید

برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی خود از یک گروه حرفه‌ای کمک بگیرید. ایجاد محتوای آنلاین بسیار وقت گیر است، با تحقیقات کلمات کلیدی آماتور، ریسک نکنید. تحقیق کلمات کلیدی در عناوین پست‌های شما استفاده خواهد شد.

برای سنجش موفقیت از ترافیک وب سایت خود به عنوان یک معیار استفاده کنید. ببینید که کدام صفحات بیشتر مورد توجه قرار گرفته و کلمات کلیدی را که به شما موفقیت می‌دهد، دنبال کنید. صفحات وب سایت و محتوای وبلاگ خود را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. اما فراموش نکنید که شما «صاحب» بسترهای رسانه‌ای اجتماعی نیستید و آن‌ها می‌توانند یک شبه از بین بروند، پس حواستان باشد که ترافیک و شغل خود را بیش از حد به آن وابسته نکنید. از رسانه‌های اجتماعی برای هدایت مخاطبان (ترافیک) خود به سمت وب سایت خود استفاده کنید، نه اینکه ترافیک وب سایتتان را به رسانه‌های اجتماعی هدایت کنید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (2)

  1. جالب بود تا حالا در مورد اشتباهات سئو در سایتی مطلب نخونده بودم خیلی کاربردی بود

  1. اگه من 10 میلیون پول داشته باشم 1 میلیون صرف کسب و کارم میکنم 9 میلیون دیگه رو تبلیغ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید