جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

ریست کردن تلویزیون ال جی

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
ریست کردن تلویزیون ال جی

تلویزیون ال جی برندی است که با کیفیت عالی، صفحه نمایش واضح، صدای شفاف و قیمتی که می تواند تقریباً با هر بودجه ای کار سازگاری دارد. با این حال، مواقعی وجود دارد که این دستگاه ها نیاز به تنظیم مجدد دارند و زمانی که این اتفاق می افتد، مراحل مختلفی باید اجرا شود.

برای ریست کردن تلویزیون ال‌جی، دکمه «هوشمندsmart » را روی کنترل از راه دور فشار دهید، روی نماد «چرخ‌دنده setting» کلیک کنید و به «عمومی general » > «بازنشانی به تنظیمات اولیه reset factory » بروید که باعث ریست شدن تلویزیون می‌شود. سپس مراحل اولیه راه اندازی را طی خواهید کرد که در آن مواردی مانند موقعیت مکانی و اتصال اینترنت خود را انتخاب خواهید کرد.

تلویزیون های ال جی محصولی هستند که بسیاری از کاربران به دلیل قابلیت اطمینان برندها و کیفیت و عملکرد کلی، به آن وفادار می مانند. حتی با وجود این، مواقعی پیش می‌آید که فناوری با اشکالاتی مواجه می‌شود که باید برای برطرف شدن مشکل آن را بازیابی کرد. هنگامی که این اتفاق می افتد، در بسیاری از مواقع، سریع ترین راه حل، تنظیم مجدد تلویزیون است و اگر به دنبال تنظیم مجدد تلویزیون ال جی خود هستید، می توانید تمام روش های مختلف را که در این مقاله اشاره شده مطالعه فرمایید و در هر صورت اگر موفق به رفع ایراد تلویزیون خود نشدید با همکاران بخش فنی سپهر رایانه در تماس باشید.

نحوه ریست کردن تلویزیون ال جی

اگر در بارگذاری و حتی اجرای برنامه‌ها مشکل داشته باشید، مشکلاتی با تاخیر ویدیوها یا عدم تطابق صدا با تصویر داشته باشید، یا صرفاً متوجه افت کلی کیفیت در تلویزیون ال‌جی خود شده باشید، ممکن است متوجه شوید که به دنبال تنظیم مجدد دستگاه خود هستید. ممکن است دقیقاً ندانید که برای انجام بازنشانی چه کاری باید انجام دهید. اگر به دنبال تنظیم مجدد تلویزیون ال جی خود هستید، به مطالب زیر نگاهی بیندازید تا مراحل دقیقی را که برای تکمیل این فرآیند باید طی کنید، بیابید.

برای تنظیم مجدد تلویزیون ال جی، دکمه «هوشمند smart» را روی کنترل از راه دور فشار دهید و سپس نماد «دنده setting » را روی صفحه انتخاب کنید. پس از آنجا به "General" > "Reset to Initial Settings" > بروید و اگر گزینه "OK" را انتخاب کنید، روی آن نیز کلیک کنید. سپس تلویزیون شما ریست را شروع می‌کند و فرآیند تنظیم مجدد را تکمیل می‌کند.
 

نحوه تنظیم مجدد وای فای تلویزیون ال جی

اگر تلویزیون ال‌جی هوشمند دارید، می‌دانید که باید به منبع اینترنت متصل باشید تا بسیاری از ویژگی‌های دستگاه کار کنند. اگر در اتصال تلویزیون ال‌جی به وای‌فای مشکل دارید و می‌خواهید تلویزیون را بازنشانی کنید، کافی است به بخش قبلی با عنوان «نحوه تنظیم مجدد تلویزیون ال‌جی» مراجعه کنید. با این حال، اگر می خواهید به سادگی خود وای فای را بازنشانی کنید تا دیگر نگران کل تلویزیون نباشید، به خواندن مطالب مقاله ما ادامه دهید.

برای تنظیم مجدد وای فای تلویزیون ال‌جی، یکی از سریع‌ترین و مؤثرترین راه ‌حل‌ها، تنظیم مجدد روتری است که تلویزیون شما به آن متصل است. برای انجام این کار، کافی است روتر را مستقیماً از منبع تغذیه آن جدا کنید، اجازه دهید 60 ثانیه بماند، سپس دوباره آن را وصل کنید تا ببینید آیا می‌توانید به WiFi متصل شوید یا خیر.

نحوه ریست کردن ریموت تلویزیون ال جی

ممکن است با خود تلویزیون ال جی خود مشکلی نداشته باشید، اما ممکن است متوجه شوید که کنترل از راه دور همراه تلویزیون آنطور که باید کار نمی کند. فرقی نمی‌کند با عملکرد برخی دکمه‌ها مشکل دارید، تلویزیون به دستورات خاصی روی کنترل از راه دور پاسخ نمی‌دهد، یا کنترل از راه دور کاملاً کار نمی‌کند، تنظیم مجدد می‌تواند راهی سریع برای برگرداندن کارها به حالت عادی باشد. برای یادگیری نحوه تنظیم مجدد کنترل از راه دور تلویزیون ال جی، برای یافتن مراحل به ادامه مطلب مراجعه کنید.

برای تنظیم مجدد کنترل از راه دور تلویزیون ال‌جی، همزمان دکمه‌های «Home» و «Back» را روی کنترل از راه دور فشار دهید تا زمانی که ببینید که دکمه پاور شروع به چشمک زدن می‌کند. این فقط باید حدود 5 ثانیه طول بکشد، اما هنگامی که چراغ چشمک می زند، دکمه ها را رها کنید و کنترل از راه دور باید ریست شود.

چگونه تلویزیون ال جی را بدون ریموت ریست کنیم

ریموت‌ها نحوه تماشای تلویزیون را تغییر داده‌اند، زیرا دیگر نیازی به بلند شدن برای تغییر کانال، کم یا زیاد کردن صدا یا روشن و خاموش کردن تلویزیون نیست. این بدان معناست که با استفاده از کنترل از راه دور، تلویزیون ال‌جی خود را از روی صندلی دلخواهتان راحت کار کنید. با این حال، اگر می‌خواهید تلویزیون خود را ریست کنید و نمی‌توانید ریموت را پیدا کنید یا ریموت شما در حال حاضر کار نمی‌کند،

آیا راهی برای ریست کردن دستگاه بدون کنترل از راه دور وجود دارد؟

برای بازنشانی تلویزیون ال‌جی بدون کنترل از راه دور، دکمه پاور را روی خود تلویزیون بیابید و آن را برای 5 تا 10 ثانیه نگه دارید. پس از گذشت این زمان، تنظیم مجدد باید شروع شود. اگر این کار نکرد، به «منو» > «تنظیمات» > «تنظیمات عمومی» بروید و سپس با استفاده از دکمه پیمایش روی تلویزیون، تلویزیون خود را بازنشانی کنید.

نحوه بازنشانی تنظیمات کارخانه تلویزیون ال جی

اگر می‌خواهید تلویزیون ال‌جی خود را به حالتی که قبل از بیرون آمدن از جعبه‌اش به نظر می‌رسید بازگردانید، باید با بازنشانی کارخانه‌ای پیش بروید تا آن را به تنظیمات کارخانه بازگردانید. این کار تلویزیون را از تمام داده‌هایی که در آن ذخیره کرده‌اید پاک می‌کند و باعث می‌شود که مانند یک دستگاه کاملاً جدید شود و از هر حافظه پاک شود. اگر می‌خواهید تلویزیون ال‌جی خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانید، به زیر نگاهی بیندازید تا بدانید دقیقاً برای انجام این کار چه کاری باید انجام دهید.

برای بازنشانی تلویزیون ال‌جی به تنظیمات کارخانه، دکمه «صفحه اصلی» یا «هوشمند» را در کنترل از راه دور فشار دهید، روی نماد «چرخ‌دنده» که روی صفحه است کلیک کنید، سپس به «عمومی» بروید > و روی «بازنشانی» کلیک کنید. به تنظیمات اولیه بروید تا فرآیند بازگرداندن تلویزیون ال جی به تنظیمات کارخانه آغاز شود.

نحوه بازنشانی تلویزیون ال‌جی که روی صفحه لوگو گیر کرده است

هنگامی که تلویزیون ال‌جی را روشن می‌کنید، زمانی که دستگاه روشن می‌شود و تمام محتوای موجود خود را بارگیری می‌کند، لوگوی تلویزیون ال‌جی روی صفحه نمایش داده می‌شود. قبل از اینکه به صفحه اصلی تلویزیون خود بروید، این لوگو فقط باید چند ثانیه ظاهر شود. با این حال، اگر متوجه شدید که لوگو روی صفحه باقی می ماند و نمی توانید از لوگوی ال جی عبور کنید، زیر را بخوانید تا دریابید که چگونه می توانید تلویزیون را بازنشانی کنید تا این لوگو ناپدید شود.

برای بازنشانی تلویزیون ال‌جی که روی صفحه نشان‌واره گیر کرده است، همزمان دکمه «روشن/خاموش» و «کاهش صدا» روی کنترل از راه دور را به مدت 10 تا 12 ثانیه نگه دارید. پس از خاموش شدن دستگاه و شروع به پشتیبان‌گیری، آرم ال‌جی باید پس از چند ثانیه ناپدید شود.

نحوه ریست کردن تلویزیون ال جی وقتی صفحه نمایش سیاه است(بدون تصویر)

بر اساس بخش‌های قبلی این مقاله، تا به حال باید بدانید که برای تنظیم مجدد تلویزیون ال‌جی، به خصوص اگر به دنبال بازنشانی کارخانه‌ای هستید، احتمالاً باید بتوانید یک صفحه نمایش کار بر روی دستگاه خود داشته باشید تا بتوانید این کار را انجام دهید. پیمایش کنید و گزینه های مختلف را برای تکمیل بازنشانی انتخاب کنید. پس اگر نیاز به تنظیم مجدد تلویزیون ال جی خود داشته باشید اما صفحه سیاهی دارید که تصویری در آن نیست، چه کاری انجام می دهید؟ اگر این مشکلی است که با آن روبرو هستید، راه حل در زیر ذکر شده است.

برای بازنشانی تلویزیون ال‌جی وقتی صفحه سیاه است و هیچ تصویری نشان داده نمی‌شود، تلویزیون را مستقیماً از پریز برق جدا کنید و اجازه دهید دستگاه به مدت 10 تا 15 دقیقه بدون برق بماند. پس از اتمام، تلویزیون را دوباره روشن کنید و دکمه پاور تلویزیون را برای 10-15 ثانیه نگه دارید.

نحوه تنظیم مجدد تلویزیون ال جی که روشن نمی شود

اگر تلویزیون ال جی شما روشن نمی شود، اولین قدمی که باید دریابید این است که علت این مشکل چیست. شما ممکن است با یک کنترل از راه دور سر و کار داشته باشید که به سادگی نیاز به تعویض باتری دارد، ممکن است تلویزیون شما به یک پریز متصل باشد که کار نمی کند، یا ممکن است تلویزیون به سیم داخلی متصل باشد که از دستگاه پشتیبانی نمی کند. صرف نظر از این، اگر می‌خواهید تلویزیون ال‌جی را که روشن نمی‌شود ریست کنید، تنها یک راه برای انجام این کار وجود دارد که در زیر می‌توانید پیدا کنید.

برای بازنشانی تلویزیون ال‌جی که روشن نمی‌شود، باید یک تنظیم مجدد نرم انجام دهید. برای انجام این کار، به بخش قبلی با عنوان «نحوه تنظیم مجدد تلویزیون ال جی وقتی صفحه نمایش سیاه است/بدون تصویر» مراجعه کنید. اگر این کار نکرد، مطمئن شوید که تلویزیون شما به یک پریز برق وصل است.

نحوه بازنشانی رمز عبور / رمز عبور ال جی

زمانی که از تلویزیون ال جی خود استفاده می کنید، یک کد پین وجود دارد که برای چند ویژگی مختلف مورد نیاز است. پین کد کارخانه برای هر تلویزیون جدید ال‌جی «0000» است، اما مالکان می‌توانند این پین را به پین شخصی تغییر دهند که فقط خودشان می‌دانند. این برای اهداف محافظتی عالی است، اما زمانی که از شما خواسته می‌شود پین را وارد کنید و نمی‌توانید آن را به چه چیزی تغییر داده‌اید، به خاطر بیاورید، برای بازنشانی این رمز عبور به مراحل صحیح نیاز دارید.

برای بازنشانی رمز عبور یا رمز عبور LG، به «تنظیمات» > «تنظیمات پیشرفته» > «ایمنی» > «OK» بروید > گزینه «بازنشانی رمز عبور/بازنشانی کد پین» را پیدا کنید اما «Enter» را انتخاب نکنید. سپس فشار دهید. دنباله "Channel Up" + "Up" + "Down" + "Up" را وارد کنید و 0313، سپس 0000 را وارد کنید، سپس رمز عبور را تغییر دهید.

برای بازنشانی تلویزیون ال‌جی، دکمه پاور تلویزیون را پیدا کنید و اگر نمی‌توانید کنترل از راه دور را پیدا کنید، آن را به مدت 5 تا 10 ثانیه نگه دارید، با نگه داشتن دکمه‌های «کاهش صدا» و «روشن/خاموش» روی کنترل از راه دور، یک ریست نرم‌افزاری را کامل کنید. 10-12 ثانیه، و یک تنظیم مجدد نرم بر روی تلویزیون را کامل کنید.

اگر نیاز به تنظیم مجدد سایر تلویزیون های هوشمند دارید، با بخش فنی تعمیر تلویزیون ما در تماس باشید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید