جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

زیبای منحصر به فرد دکور آشپزخانه با کابینت های گلاس

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
زیبای منحصر به فرد دکور آشپزخانه با کابینت های گلاس

یکی از مواردی که در آشپزخانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، طراحی کابینت آشپزخانه می‌باشد. استفاده از کابینت های مدرن و شیک همیشه سبب می شود که فضای آشپزخانه و خانه ی شما بسیار خاص و منحصر به فرد خودنمایی کند. امروزه با بهره گیری از تخصص افراد خلاق و هنرمند در طراحی کابینت آشپزخانه و همچنین استفاده از محصولات با کیفیت و مرغوب، شما شاهد زیباترین و مجلل ترین، همچنین خارق العاده ترین نمونه های انواع کابینت ها خواهید بود. یکی از انواع پرطرفدار و خاص این نمونه ها، کابینت های گلاس می باشد. این کابینت، به دلایل بسیاری، از طرفداران خاصی برخوردار می باشد. این نمونه از کابینت ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند که سبب شده اند توجه بسیاری از افراد به سمت آن‌ها جذب  شود. کابینت های گلاس نمونه ای از کابینت های مدرن و خاص می باشد که با استفاده از آن در آشپزخانه‌ی خود ،می توانید زیبایی را به تصویر در آورید. این کابینت ها در نهایت سادگی از زیبایی های بسیار زیادی برخوردار می‌باشند. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های این محصول که سبب جذب افراد می‌شود، خواهیم پرداخت.

ویژگی های خاص کابینت های ‌گلاس

همانطور که می‌دانید هر کالایی برای جذب بازار، نیاز به ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارد. کابینت های‌ گلاس نیز با برخورداری از برخی ویژگی های بسیار جذاب ،بسیاری از افراد را به سمت خود جذب نموده اند. از جمله ویژگی های این محصول می‌توان به:

درخشندگی بسیار بالا

یکی از مواردی که سبب شده است این کالا از طرفداران بسیار زیادی برخوردار شود، شفافیت و درخشندگی بسیار بالای کابینت های گلاس می‌باشد. متریال ساخت اصلی این کابینت ها ام دی اف می‌باشد. بر روی ام دی اف ها ورق های هایگلاس استفاده می‌کنند. این نمونه از ورق ها دارای انواع بسیاری در بازار می‌باشند. ورق های خارجی و ورق های ایرانی به راحتی در دسترس افراد خواهند بود. کاملا واضح می باشد که ورق های خارجی های‌گلاس از  قیمت بالاتری نسبت به ورق های ایرانی برخوردار هستند. این ورق ها دارای درخشندگی بسیار بالایی می‌باشند. برخی از این کابینت ها از نوع ملامینه ی این ورق ها استفاده می‌نمایند. این ورق ها اغلب بر روی انواع ام دی اف های معمولی استفاده می‌شود. نوع دیگر پوشش بیرونی کابینت های گلاس، پلکسی گلاس خواهد بود. این نمونه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. جنس اصلی این ورق ها نوعی پلاستیک می‌باشد که شفافیت بسیاری را در بردارد. البته ناگفته نماند که از این ورق ها در یک طرف درب ها در کابینت های گلاس استفاده می‌گردد.

کابینت های گلاس

تنوع در رنگ ها و طرح های کابینت های گلاس

این نمونه از کابینت ها دارای طرح ها و رنگ های بسیار جذابی می‌باشند، که بسیاری از افراد را به خود جذب می‌نمایند. کابینت سفید، کابینت های قهوه ای و برخی دیگر از رنگ ها که امروزه شاهد آن‌ها هستیم، از نمونه های پرطرفدار کابینت های گلاس خواهد بود. طرح های این نمونه از کابینت ها نیز بسیار زیبا و خاص می‌باشند. این طرح ها بنا به محیط آشپزخانه ی شما، توسط طراحان متخصص ما طراحی و تولید می‌گردند. استفاده از طراحان خلاق و با تجربه در واحد تولیدی ما سبب شده است، که بسیاری از کابینت های شیک و مدرن، توسط واحد تولیدی ما طراحی و پس از تولید نصب گردند. طراحی و تولید رنگ های بسیار خاص و شکیل که هارمونی خاصی را با محیط خانه ی شما خواهد داشت ، یکی از اهداف واحد تولیدی ما خواهد بود.

کابینت های گلاس

مقاومت بالا در کابینت های گلاس

یکی از ویژگی های بسیار قابل توجه در این نمونه از کابینت ها مقاومت مناسب آن‌ها می‌باشد. به دلیل اینکه متریال اصلی این کابینت ها از ام دی اف ها می‌باشد، می‌توان مقاومت بالایی را از آن‌ها انتظار داشت کابینت های گلاس دارای مقاومت بالایی در هنگام نصب و پس از آن خواهند بود. همچنین استفاده از این کابینت ها به عنوان کابینت های مقاوم در برابر رطوبت نیز پیشنهاد می‌شود. ورق های‌گلاس موجود در این کابینت ها از ورود و نفوذ آب به درون ام دی اف ها جلوگیری خواهند کرد. اما در برخی از مواقع که ضربات شکننده ای به این کابینت ها وارد شود، این کابینت ها به راحتی شکسته و از بین خواهند رفت. از این رو بهتر است مراقب ضربه ها باشیم. همچنین این کابینت ها منعکس کننده ی نور به شما می‌روند. در کابینت های گلاس اگر خطو خشی ایجاد گردد، به راحتی نمایان می‌شود. تمیز کردن این کابینت ها بسیار ساده صورت می‌پذیرد. اگر به دنبال طراحی های خاص و منحصر به فردی برای آشپزخانه ی خود هستید می‌توانید از سایت ما دیدن نمایید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید