جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

ساخت وبسایت برای فروش‌حیوانات خانگی

author منتشر کننده
نظرات (1) 5 0
ساخت وبسایت برای فروش‌حیوانات خانگی

فروش حیوانات خانگی

آیا تا به حال حیوان خانگی یا همان پت داشته اید؟ اگر پاسخ تان به این سوال بله است پس باید بگویم این مطالب را بهتر درک می کنید. معمولا افرادی که حیوان خانگی دارند اخبار متناسب با این موضوع را نیز دنبال می کنند مثلا اینکه چه غذایی برای حیوان خانگی شان مناسب است یا اینکه چه لباس هایی می توانند برای آن ها خریداری کنند و حتی برخی از افراد برای پت هایشان تولد می گیرند و بهر حال درگیر موضوعات این چنینی اند و این هم کم نیستند خصوصا طی سال های اخیر به دلیل تغییر نگرش انسان از رویکرد فرزند پروری به پرورش حیوانات خانگی می توان به نفع خود شغل ایجاد کرد و این یعنی شغل فروش حیوانات خانگی یا دیگر مسائل جانبی آن که دربالا چند مثالی ذکر شد. امروزه تقریبا همه دوست دارند حداقل یک نوع حیوان خانگی داشته باشند و آن را تربیت کنند. به همین دلیل با گسترش این فرهنگ برخی از فروشندگان حیوانات خانگی دست به طراحی سایت حیوانات خانگی زده اند. تا بتوانند از این طریق خدمات ارزنده ای به مشتریان دائمی و جدید خود بدهند.

حیوان خانگی موضوع مهم این روزها

با افزایش تورم و تغییر وضع اقتصادی اوضاع بسیاری از خانواده ها تحت تاثیر قرار گرفت و افراد به دلیل عدم تمکن مالی به جای فرزند پروری به سوی خرید حیوانات خانگی یا پت ها روی آوردند که این موضوع از یک سری جنبه بسیار تلخ است، زیرا انسان ها برای فرار از مسائل مالی یک حیوان را از محیط زندگی اش دور می کنند تا خودشان به آن آرامشی که می خواهند و مد نظرشان است برسند اما اتفاقی است که افتاده و بهتر است از این موقعیت به نحو احسن استفاده کرد.    

انواع راه های به فروش رساندن حیوانات خانگی

شما می توانید راه های زیادی را برای به فروش رساندن حیوانات خانگی امتحان کنید از فروش حضوری گرفته تا فروش آنلاین که در حال حاضر فروش آنلاین برای شما سود بیشتری دارد زیرا هم به دلیل بحران و پاندمی کرونا افراد به سوی خرید آنلاین آمده اند و هم از طرفی هزینه های شما که همان سرمایه ی اولیه شماست کمتر می شود. به غیر از روش طراحی سایت برای فروش می توانید از طریق سایت های دیوار، شیپور و یا از طریق تولید محتوا و معرفی محصولاتتان در آپارات یا یوتیوب و اینستاگرام برای به فروش رساندن پت ها اقدام کنید.

درآمد زایی با به فروش ‌رساندن حیوانات خانگی

طراحی کردن یک سایت مناسب برای به فروش رساندن پت ها یا حیوانات خانگی با توجه به بالا رفتن اشتیاق مردم نسبت به مسئله ی به نگهداری حیوانات، از اهمیت زیادی برخوردار شده و سود خوبی را به همراه خواهد داشت. افراد بسیار زیادی از طریق جست و جو در اینترنت، اقدام به خرید حیوانات خانگی یا حتی خرید لوازم برای آن ها می ‌کنند. با ایجاد یک سایت کامل برای حیوانات خانگی کسب و کار خود را رونق داده و روز به روز بین مشتریان شناخته تر شوید. ایجاد وب سایت فروشگاهی حیوانات خانگی به مشتریان این توانایی را می ‌دهد تا به آسانی از هر جای دنیا به سایت شما مراجعه کرده و از حیوانات یا محصولات سایت شما دیدن کرده و یا خرید کنند.

فروش حیوانات خانگی استارت آپی نوین

به دلیل اینکه این روزها توجه افراد زیادی به پت ها و حیوانات خانگی جلب شده است شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و به این استارت آپ نوین بپردازید شاید در ابتدا آنچنان فروشی نداشته باشید اما به مرور زمان بدون شک افراد زیادی به شما ملحق خواهند شد و از این طریق به رشد شما کمک خواهند کرد.

ساخت وبسایت برای فروش ‌حیوانات خانگی

بسیاری از فروشندگان و افرادی که پت و یا حیوانات خانگی وارد می کنند امروزه با پیشرفت و توسعه استفاده از اینترنت از سوی مردم اقدام به طراحی سایت های فروشگاهی برای فروش انواع حیوانات خانگی کرده اند تا از این طریق فروش بالایی داشته باشند  و همچنین بسیار نیز موفق در این زمینه بوده اند.  اما در طراحی یک فروشگاه اینترنتی خوب برای فروش حیوانات خانگی باید به چه چیز هایی بیشتر از چیز های دیگر توجه کرد؟ این موارد را در زیر برای شما شرح خواهیم داد .

طراحی وب سایت برای فروش حیوانات خانگی شبیه به طراحی سایت دیگر فروشگاه هاست اما باید در بخش هایی کاربران را به صورت تمام و کمال راهنمایی کنید و نحوه مراحل خرید را به صورت شفاف به کاربران توضیح دهید و با یک گرافیست با تجربه که در طراحی سایت نیز به ما بتواند کمک کند در این رابطه مشورت کنیم. همچنین در صفجه وب سایت بهتر است تمام اطلاعات لازم در رابطه با حیوانات خانگی و همچنین نحوه نگهداری و تغذیه آن ها را بیان کنیم تا افراد با دیدن اطلاعات کامل بیشتر برای خرید جذب شوند. فراموش نکنید که در طراحی سایت داشتن سبد خرید هوشمند برای فروشگاه اینترنتی یکی از مهم ترین گزینه هاست که باید به راحت ترین و زیباترین حالت ممکن طراحی شود. در حقیقت طراحی گرافیک وب سایت در مورد وب سایت فروش حیوانات خانگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به علاوه طراحی سایت ریسپانسیو برای فروشگاه اینترنتی حیوانات خانگی اهمیت زیادی دارد و برای اینکه بتوانیم تمام کاربران اینترنت که از موبایل و تبلت استفاده می کنند را هم به طرف وب سایت جذب کنیم بهتر است که این مورد را حتما حتما مد نظر قرار دهیم .

تبدیل کردن سایت معرفی و فروش حیوانات خانگی به فروشگاه اینترنتی

بعضی از فروشنگان حیوانات خانگی در مراحل اولیه کارشان برای اینکه گسترش کار خود را ضمانت دهند فقط به یک وب سایت معرفی اکتفا می کنند اما با پیشرفت خرید و فروش از وب سایت باید به فکر یک فروشگاه اینترنتی باشید .

ارائه ی خدمات دیگر در هنگام طراحی وب سایت حیوانات خانگی

حتی شما می ‌توانید با کمی هوشمندی بخش های دیگری نیز به وب سایت خود بیفزایید تا از این راه نیز به درآمد برسید. به عنوان مثال بخشی از وب سایت حیوانات خانگی ‌تان را به افرادی که قصد دارند لوازم حیوانات خود را به فروش برسانند، اختصاص دهید، با این کار افرادی که قصد خرید دارند به قسمت آگهی های وب سایت شما مراجعه می کنند و لوازم مورد نظر خود را جستجو و سپس خریداری می کنند. در حقیقت با این حرکت بازدید سایت شما بالا می رود و این احتمال وجود دارد که آن ها اقدام به خرید از محصولات و حیوانات شما نیز بکنند.

شما می توانید با یک سری از گروه ها و ارگان ها نیز وارد مشارکت شوید و در وب سایت خود از آن ها حمایت کنید و از آن ها بخواهید که از شما هم حمایت کنند به طور مثال مشاغل مرتبط با شغل پت شاپ شامل : دامپزشکی، گرومر، عمده فروشان پت شاپ، پانسیون یا مرکز نگهداری از حیوانات می شود. و مراقب رقیبان خودتان در اینستاگرام و دیگر بسترهای مجازی باشید.

شناخت پر فروش ترین حیوانات خانگی

اگر شما پر فروش ترین حیوانات خانگی را وارد وب سایت خود کنید راحت تر به درآمد می رسید و مسلما مخاطبان بیشتری را جذب خواهید کرد. حیوانات پر فروش به قرار زیر اند:

- پرنده

- گربه

- سگ

- اسب

- ماهی آب شیرین

- ماهی آب شور

- خزنده

- حیوان کوچک

چرا با این شغل موفق می شویم؟

به طور کلی درآمد زایی از طریق سایت به دلیل رونق فناوری و حذف هزینه های کرایه و عدم نیاز به سرمایه هنگفت، درآمد خوبی را برای شما به ارمغان می آورد البته ناگفته نماند این شرایط در صورتی مهیا می شود که سایت شما جذابیت کافی برای مخاطبان داشته باشد و بتواند آن را برای خرید مشتاق کند. در این شغل شما درآمد مداوم و روزانه دارید و شغل همچنین پرداخت ها به صورت نقدی است،  ساعت کاری خاصی ندارید و می توانید در هر ساعتی از شبانه روز به وب سایت خود سر بزنید و همه ی اتفاقاتی که افتاده است را چک کنید. شما به غیر از فروش خود حیوانات خانگی می توانید محصولاتی را ارائه ‌دهید و به فروش برسانید که برای صاحبان حیوانات خانگی ضروری و حیاتی است و یا حتی به غیر از وسایل ضروری می توانید وسایل تزیینی و سرگرمی این حیوانات را نیز در وب سایت خود برای فروش قرار دهید و مطمئن باشید مشکلی از بابت فروش این محصولات ندارید زیرا افرادی به دنبال خرید پت ها هستند این گونه وسایل نیز برایشان جذابیت دارد.

شما فعالیت بدنی و یا یدی نمی کنید در حقیقت از نیروی مغزتان استفاده کرده اید و به این استارت آپ روی آورده اید. اکثر فروش های این چنینی مثل فروش حیوانات خانگی یک قیمت مصوب و مشخص ندارند و یا می توان گفت تعرفه ای از سوی دولت برای آن ها تعریف نشده است و بر همین اساس شما می ‌توانید نسبت به نوع حیوان و یا ویژگی های خاصی که دارد آن را قیمت‌ گذاری کنید.

نکته ای که بسیار به شما کمک می کنید تا در این راه درآمد خوبی به دست آورید این است که بازار هدف شما در این ایده معمولا افراد مرفه جامعه هستند، بنابراین شما مشکل  کمتری با فروش حیوانات خانگی به نسبت دیگر محصولات دارید. جالب است بدانید مثلا هزینه آرایش گربه یا شستشوی سگ به 50 تا 300 هزار تومان هم می‌رسد! و افراد زیادی هستند که به راحتی این مبالغ را پرداخت می کنند زیرا به شدت به پت هایشان وابستگی دارند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (1)

  1. من که کلا معتقدم حیوانات نباید با انسان ها زندگی کنند. یه جمله ی قشتگی بود که فقط انسان می تواند یک حیوان وحشی (سگ)را به عروسک خانگی تبدیل کند.

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید