جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

شرکت پردیس نرده: طراحی و تولید و اجرای انواع نرده استیل، نرده شیشه ای، نرده آلومینیومی

author منتشر کننده
نظرات (1) 2 0
شرکت پردیس نرده: طراحی و تولید و اجرای انواع نرده استیل، نرده شیشه ای، نرده آلومینیومی

خانه ای که در آن زندگی می‌کنیم، محل آرامش است و بخش عمده ای از این آرامش، به تامین امنیت بستگی دارد. اگر شما بدانید که در منزل شما همه اصول ایمنی رعایت شده و از طرفی راه برای دزدان بسته است، با خیال آسوده می‌توانید بدون هیچ دغدغه ای، به امور زندگی خود رسیده و شب ها خوابی سرشار از آرامش را تجربه کنید. داشتن نرده برای پله ها و حفاظ امنیتی برای دیوارهای خانه، مهم ترین ارکان این امنیت به حساب می‌آیند. برای خرید هر گرونه نرده استیل، نرده آلومینیومی و همچنین حفاظ امنیتی می‌توانید بر روی کمک متخصصین ما در شرکت پردیس نرده حساب کنید. همچنین جهت مشاوره با ما می‌توانید با شماره تماس های 09123647243 و 02636107439 تماس حاصل فرمایید، سایت شرکت https://pardisnardeh.ir.

خدمات شرکت پردیس نرده

قبل از خرید هر گونه نرده و حفاظ از شرکت های فعال در این صنعت، لازم است ای کیفیت تولیدات و خدمات آن برند اطمینان پیدا کنید. این حق شما است که به ازای هر گونه هزینه پرداختی، بهترین خدمات و کالاهای با کیفیت را دریافت نمایید. در شرکت پردیس نرده علاوه بر تولید انواع نرده آلومینیومی و نرده استیل، مدل های مختلفی از حفاظ امنیتی نیز طراحی و تولید شده و خدمات زیر برای شما عزیزان در نظر گرفته می شود:

1- تنوع در طراحی نرده ها و حفاظ ها

حتما شما تا به حال به سر در منازل دقت کرده و از مدل های زیبای حفاظ های امنیتی این خانه لذت برده اید. البته شاید خودتان طرحی از حفاظ یا نرده پرده ها در ذهن دارید که دوست دارید متناسب با سلیقه خودتان ساخته شود. در شرکت پردیس نرده ما ابتدا کاتالوگی از نرده های آلومینیومی و نرده های استیل و همچنین حفاظ امنیتی در اختیار شما قرار می‌دهیم و البته در ساخت نهایی، درخواست های شما عزیزان برای طراحی را لحاظ خواهیم کرد. لازم است بدانید که ما تمامی کاتالوگ های خود را بر روی سایت بارگذاری کرده ایم تا حتی شما در منزل یا محل کار خود بتوانید مدل های مختلف نرده و حفاظ را مشاهده نموده و پس از انتخاب، به شرکت مراجعه کنید. هدف ما این است که در زمان صرفه جویی شده و لازم نباشد زمان زیادی را برای مشاهده کاتالوگ در شرکت صرف کنید.

حفاظ امنیتی - پردیس نرده

2- استفاده از مواد خام با کیفیت بالا

آنچه تضمین کننده طول عمر و ماندگار هر نوع کالایی است، کیفیت مواد به کار رفته در داخل آن است. امروزه در بازار افراد زیادی در حرفه تولید نرده های آلومینیومی و نرده های استیل فعالیت می کنند که از نظر مدل نیز، بسیار شیک و زیبا هستند اما شما نباید فریب ظاهر را بخورید بلکه متاسفانه اجناس تقلبی در بازار نیز وجود دارد. در شرکت پردیس نرده ما تعهد داریم که تمامی نرده های و انواع حفاظ امنیتی از مواد خام باکیفیت ساخته شده و به هیچ عنوان زنگ نمی زنند، نمی‌شکنند و طول عمر زیادی خواهند داشت. اما اکنون این سوال برای شما پیش می‌آید که چه چیزی تضمین کننده این ادعا خواهد بود؟ تمامی خدمات ما با گارانتی انجام می‌گیرد. در واقع در زمان خرید نرده و حفاظ، ما به شما ضمانت نامه ای می‌دهیم که اگر هر گونه مشکل در مدت اعتبار گارانتی برای نرده و حفاظ ها رخ داد، بدون هیچ هزینه ای آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهیم بود.

3- ارائه خدمات مشاوره رایگان

یکی از مهم ترین خدمات در شرکت پردیس نرده، ارائه مشاوره رایگان برای شما عزیزان است. شما می‌توانید صفر تا صد خرید نرده آلومینیومی، نرده استیل و حفاظ امنیتی را به تیم کارشناسان و مشاورین ما بسپارید. به هر حال عمده مشتریان ما اطلاعات کافی در مورد خرید این قبیل کالاها نداشته و تنها براساس شکل ظاهری، تصمیم به خرید می گیرند.  ما به شما کمک می کنیم تا یک خرید باکیفیت و شیک داشته باشید.

4- نصب نرده و حفاظ

حتی اگر بهترین نرده و حفاظ را خریداری کنید ولی یک نصاب حرفه ای نداشته باشید که کار نصب را برای شما انجام دهد، ممکن است باعث خرابی شده و تمامی هزینه ها هدر برود. با توجه به اینکه تلاش تمامی همکاران ما بر این است که رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشیم، لذا در صورت تمایل می‌توانیم خودمان نصاب را به منزل شما اعزام کنیم تا براساس اصول ایمنی و استاندارد، نصب را برای شما انجام دهد.

نرده استیل - پردیس نرده

5- تولیدات براساس نیاز بازار

یکی از مواردی که شرکت پردیس نرده در تولید انواع نرده آلومینیومی، نرده استیل و حفاظ امنیتی در نظر دارد، نیاز بازار است. ما در طول سال به استقبال مشتریان از مدل های مختلف نرده ها و همچنین نیازهای آن ها توجه نموده و سپس تولید را به سمتی هدایت می‌کنیم که پاسخگوی نیاز بازار باشیم. با این کار، تولیدات خود را مدیریت می‌کنیم تا هم برای شرکت مقرون به صرفه باشد و هم از این طریق، مشتریان حمایت می شوند.

6- ارائه خدمات با بهترین قیمت

یکی از مهم‌ترین دغدغه های مشتریان برای خرید حفاظ امنیتی و نرده، بحث مالی است. شرکت پردیس نرده به شما اطمینان می دهد که بهترین خدمات را با قیمتی مناسب دریافت خواهید نمود. کافی است لیست قیمت های ما را با دیگر شرکت ها مقایسه کنید تا متوجه شوید به ازای بهترین کیفیت، هزینه بسیار مناسب را پرداخت خواهید نمود.

7- ارائه خدمات در سراسر کشور

یکی از مهم ترین دغدغه های ما این است که بتوانیم دامنه خدمات خود را به اغلب استان ها و شهرهای ایران گسترش دهیم. شرکت پردیس نرده اولین بار در سال 1384 خدمات خود را در استان تهران شروع نمود. با گذر زمان و با توجه به استقبال شما عزیزان در شهرهای دیگر، سعی کردیم نمایندگی هایی را در استان البرز و سایر استان ها و شهرهای ایران تاسیس کنیم تا به لطف حمایت شما عزیزان، بتوانیم خدمات را راحت تر و سریع تر برای شما ارائه کنیم.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (1)

  1. به امتحان کردنش می ارزه، برام جالب بود ، ممنون از آگهی تون

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید