جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

شهری در هلند خواستار حذف نظریه های توطئه در توئیتر شد

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
شهری در هلند خواستار حذف نظریه های توطئه در توئیتر شد

یک شهر کوچک در هلند از توئیتر شکایت کرده و خواهان حذف تمام پیام هایی است که در آنها ادعا می شود حلقه کودک آزان شیطان پرستی از دهه ۱۹۸۰ میلادی در این شهر فعالیت می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، شهر بودگراف-ریوک (Bodegraven-Reeuwijk) با ۳۵ هزار سکنه در مرکز هلند قرار دارد و از ۲۰۲۰ میلادی هدف نظریه های توطئه قرار گرفته است. در ۲۰۲۰ میلادی ۳ مرد شایعاتی بی پایه و اساس درباره سوءاستفاده و قتل کودکان در دهه ۱۹۸۰ میلادی در این شهر منتشر کردند.

کاربری که این شایعات را منتشر کرده مدعی است از دوران کودکی خود خاطراتی از مشاهده آزار و اذیت گروهی از مردم در بودگراف-ریوک به یاد دارد.

این شایعات به بروز ناآرامی هایی در شهر منجر شده و عده ای از فالورهای این ۳ کاربر در قبرستان محلی جمع شدند و به طور تصادفی روی مزار کودکان فوت شده ای که ادعا می شد قربانی گروه شیطان پرستان شده اند، گل و دستنوشته هایی قرار دادند.

سال گذشته دادگاه به ۳ شایعه پراکن مذکور دستور داد به سرعت توئیت ها، تهدیدها و دیگر محتوای آنلاین مربوط به این وقایع جعلی را حذف و اطمینان حاصل کنند هیچ محتوایی در این باره دوباره منتشر نشود.

اما با وجود محکومیت این افراد، شایعات درباره شهر هلندی هنوز در شبکه های اجتماعی در جریان است و کاربران دیگر به آن دامن می زنند. در نتیجه این امر شهر بودگراف-ریوک تصمیم گرفته چالش های به وجود آمده را از طریق شبکه اجتماعی برطرف کند.

«ینز ون دن برینک»، وکیل توئیتر از اظهارنظر در این باره خودداری کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید