جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

طرحی شیک و زیبا با شیشه حمام

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
طرحی شیک و زیبا با شیشه حمام

همانطور که شما می توانید از نام شیشه حمام متوجه شوید این نمونه شیشه ها در حمام کاربرد فراوانی داشته اند و به گونه ی نصب می شوند که دور دوش را می گیرند  و یک فضای دنج و عالی را برای استحمام شما با شیشه حمام فراهم می نمایند. شما می توانید با توجه به طرح دکوراسیون خود از شیشه حمام سکوریت طرح دار، مات یا راه مات استفاده نمایید. قطعا با وجود این شرایط به راحتی میتوانید پس از هر بار استحمام شیشه حمام را به آسانی تمیز کنید. شیشه حمام دور دوشی فضای کامل بسته با شیشه بوده و ضد آب نیز می باشد و اگر به دنبال تنوع و زیبایی هستید حتما شیشه حمام را فراموش نکنید.

شیشه بالکن ریلی تاشو جمع شو چه مزیت های داشته است؟

بالکن شیشه ای ریلی از شیشه های مقاوم ساخته می‌شود که می‌توان به شیشه سکوریت اشاره کرد. معمولاً برای شیشه بالکن طراحی به این صورت انجام می گردد که به واسطه حرکت شیشه در ریل آلومینیومی باز و بسته شدن آن صورت بگیرد و به همین جهت این نمونه شیشه بالکن جز تاشو جمع شو محسوب می گردد و در اصطلاح به آن شیشه بالکن ریلی میگویند. البته امروزه با توجه به اینکه بالکن ها نسبت به گذشته کوچکتر شده‌اند این نمونه شیشه بالکن می تواند کمبود فضا را تا حد بسیار زیادی جبران نماید. شیشه بالکن ریلی از نفوذ گرد و غبار به درون فضا و بالکن جلوگیری می کند و ظاهری کارآمد و زیبا داشته است و همچنین می توان از تراس در چهار فصل سال استفاده کرد و به عنوان عایق حرارتی و برودتی محسوب می گردند.

شیشه بالکن ریلی تاشو جمع شو چه مزیت های داشته است؟

نکات مهم در اجرای پارتیشن شیشه ای یا اداری

اگر که قرار است شما پارتیشن شیشه ای یا اداری را در محیط خود اجرا کنید پس از اینکه به سوالات مختلف پاسخ دادید یعنی می خواهید پارتیشن کوتاه باشد یا بلند؟ پارتیشن دکوراتیو باشد یا کاربردی؟ که تمامی این موارد به نوع نیاز و فضای مورد نظر شما وابسته است. اما این نکات را به صورت خلاصه در خصوص اجرای پارتیشن شیشه یا اداری باید توجه کنید. ۱) معمولا برای اداره ها به منظور جداسازی بخش های مختلف از پارتیشن شیشه ای استفاده می کنند تا بتوانند دید بهتری بر روی تمامی کارکنان داشته باشند و یک حس گرم و صمیمیت را بین کارکنان ایجاد نمایند ۲) با توجه به نوع کاربردتان شما می توانید پارتیشن شیشه ای یا اداری را به گونه ای استفاده کنید که یک عایق صوتی و حرارتی مناسب نیز به شمار بیاید ۳) اگر می خواهید در محیط نور بهتری را داشته باشیم حتما از پارتیشن شیشه ای بی رنگ استفاده کنید. البته پارتیشن شیشه ای یا اداری نیز گزینه خوبی برای شما خواهد بود و به واسطه آن می توانید نور را به صورت یک دست در فضا پخش کنید.

تقسیم بندی انواع شیشه سکوریت

شیشه سکوریت با توجه به رنگ، اندازه، استفاده از آن ها در دسته بندی های مختلفی تقسیم بندی می شوند. از اصلی ترین دسته بندی شیشه سکوریت می‌توان به شیشه سکوریت رنگی، سفید، مات و غیره اشاره نماییم. مثلاً در سکوریت مات می‌توان به ایمنی آنها در برابر ضربه اشاره  کرد همچنین ضخامت بالا، محکم بودن شیشه‌ها نیز از مزیت های دیگر شیشه سکوریت است. علاوه بر آن از شیشه سکوریت مات در مکان های متفاوتی مثل انواع پنجره ها، نمای ساختمان، دودی کردن درب های ورودی متحرک و ثابت اشاره نماییم. البته به عنوان جدا کننده یا پارتیشن شیشه ای حمام، فروشگاه ها و مغازه ها نیز می‌توان از شیشه سکوریت مات استفاده نماییم. هر کدام از این مدل های شیشه برای کاربرد خاص مورد استفاده واقع می شوند.

تقسیم بندی انواع شیشه سکوریت

آیا فضای پشت شیشه های لاکوبل را میتوان دید؟

سوالی که بسیاری از افراد در خصوص شیشه لاکوبل می پرسند این است که آیا فضایی که پشت این شیشه ها قرار دارد را می توانیم مشاهده کنیم یا خیر؟ شیشه های رنگی لاکوبل به دو گروه بزرگ تقسیم بندی می شوند که می توان به پشت رنگدار و ترنزپرنت اشاره نمود. شیشه لاکوبل رنگی پشت رنگ دار همانطور که از نامش پیداست از پشت رنگ می شود و پس  لمینت آن به واسطه پوشش فایبرگلاس انجام می گردد و این نوع شیشه لاکوبل اصلاً نمی‌توانند نور را از خود رد کند به همین جهت هر شی یا وسیله ی که در پشت این شیشه ها قرار داده باشد قابل دیدن نیست و مشخص نخواهند بود. گروه دوم که به شیشه لاکوبل ترنزپرنت اشاره دارد به این شکل است که رنگ درون مغز شیشه قرار می‌گیرد و نور را از خود رد خواهد کرد و سپس فضای پشت آن مشخص می شود یعنی هر چیزی که در پشت شیشه لاکوبل از این گروه قرار داشته باشد قابل دید است.

آشنایی با انواع آینه کاری منزل به شیوه مدرن

آینه کاری منزل به شیوه‌های متنوع و مختلفی انجام می‌شود مثلاً می‌توان به آینه کاری گرد، دیوارپوش آینه ای، آینه کاری پازلی، آینه کاری با طرح های خاص، آینه‌کاری تایل و غیره اشاره کرد.

مثلا وقتی آینه کاری با طرح های خاص انجام شود آینه ها به طرح دلخواه شما بر روی دیوار مورد نظر نصب می گردد که البته زیبایی های متفاوتی را برای محیط خواهد داشت مثلاً برخی از افراد طرح‌هایی مثل کشتی، ابر، پروانه، گل و...  را پیشنهاد می دهند و آنها را به شرکت سفارش داده و در نهایت در محیط منزل خود نصب می‌کند. آینه کاری منزل به شیوه‌های متنوع در قسمت های متفاوت قابل اجرا می باشد که در بیشتر موارد افراد ترجیح می‌دهند با توجه به سلیقه شخصی خودشان نوع آینه کاری را انتخاب کنند و در فضاهای مختلف از دیدن آینه کاری منزل شان لذت ببرند. انعکاس نور و زیبایی اینه کاری واقعا نظر هر مخاطبی را به خود جلب خواهد کرد.

اهمیت درب اتوماتیک شیشه ای در چیست؟

استفاده و اهمیت درب اتوماتیک شیشه ای را به هیچ عنوان نمی‌توانیم نادیده بگیریم و عوامل مختلفی هستند که افراد را تشویق می‌کنند تا از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده کنند. در واقع اهمیت استفاده از این نوع درب ها بسیار زیاد است و اصلی ترین نکته در خصوص استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای این روزها وجود بیماری کروناست. به دلیل اینکه دیگر این نمونه درب ها دارای دستگیره نیستند هیچ گونه آلودگی برای افراد نخواهند داشت. از دیگر ویژگی‌هایی که شما را مجاب به خرید درب اتوماتیک شیشه ای می کند مقاومت آنها بوده است چرا که این درب ها از سکوریت ساخته می‌شوند و حتی به سفارش مشتری می توانند در دو نوع استیل و آلومینیوم تولید گردند. درب اتوماتیک شیشه ای بسیار مقاوم بوده و به راحتی نمی شکنند.

استفاده از کرکره برقی برای پارکینگ ها

یکی دیگر از مواردی که می توان کرکره برقی را استفاده کرد برای پارکینگ ها می باشد. به دلیل اینکه ایمنی و استحکام کافی در کرکره برقی وجود دارد از آن برای پارکینگ نیز استفاده می گردد. البته کرکره برقی پارکینگ به دلیل حرکت عمودی موجب می شود تا فضای بیشتری از پارکینگ مورد استفاده قرار بگیرد و حتی می‌توان ماشین را تا نزدیکی درب کرکره برقی پارک نمود بدون اینکه نگرانی در خصوص باز و بسته کردن درب پارکینگ داشته باشید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید