جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

عطر های خاص سال 2020 را بشناسید

author منتشر کننده
بدون نظر 3 0
عطر های خاص سال 2020 را بشناسید

در بین خانم ها مساله تک پوشی خیلی مورد توجه است. با کلی جستجو تلاش می‌کنند طرح ها و مدل های خاص و منحصر به فردی در مهمانی ها بپوشند. اما رنگ لباس، مدل برش و دوخت، و الگویی که خیاط ها پیشنهاد می‌دهند همیشه منتقدانی را نیز به همراه دارد. سلیقه بینایی هر انسانی با دیگری متفاوت است.

اما بو و بویایی در اکثر انسان ها به یک شکل حس می‌شود. یعنی یک بو یا بوی خوب است، یا بوی بد. برخی بوهای بد هم هستند که بعضی دوستشان دارند. مانند بوی بنزین، و گاهی بوی تنباکو.

بنابراین کسانی که زرنگ تر هستند، علاوه بر طرح های منحصر به فرد لباس، به جستجو عطری با ویژگی های منحصر به فرد نیز می‌گردند.

در دنیای مد به این عطر منحصر به فرد، عطر امضا می گوییم. عطری که هر گاه به مشام برسد، به یاد کسی می‌افتید.

اگر عاشق شده باشید، حتما برایتان پیش آمده که متوجه بوی خاص معشوق خود شده باشید. این بو، بوی خاص هر فرد است که تنها همسر او متوجه آن خواهد شد. اما می‌توان در روابط اجتماعی، کاری و دوستانه خود نیز عطر امضای منحصر به فردی را برگزینیم. مزیت آن است که با عوض شدن سلیقه شخصی، می توان این عطر امضا منتخبی رو نیز عوض کرد.

از جمله ویژگی های این عطر امضا می‌توان رایحه با ثبات، خط بو و ماندگاری کافی را نام برد. جالب است بدانید با اینکه اقایان به یک شکل شدن لباسشان با فرد دیگری حساسیت زیاد ندارند، ولی در مورد عطری که استفاده می کنند با طمانینه بیشتری دست به انتخاب می‌زنند.

امروزه در بازار عطر دنیا برندها و رایحه های متفاوتی دیده می‌شود. اما برخی از این برندها تنها مزد نام و تبلیغاتشان را می‌گیرند.

برند آلفا مونته ( Alfa Monte ) از جمله برند هایی می باشد که بر اساس کیفیت رایحه ها و عطر های خود به شهرت رسیده است. این عطر متولد ایتالیا در سال 1976 است. شرکت آلفا مونته از پدر به پسر رسید، و در سال 1988 در مهد عطر، فرانسه؛ شرکت آلفا مونته 1988 کار خود را توسعه داد.

عطر آلفا مونته (AlfaMonte) به صورت کلی دارای سه نت رایحه است. شما بر اساس علاقه مندی خود، و زمانبندی ای که مد نظر دارید برای استفاده، می توانید هر یک را انتخاب کنید.

عطر های آلفا مونته به سه دسته کلی عطر زنانه، عطر مردانه، و عطر اسپرت(عطر unisex) تقسیم می‌شوند.

خانم ها و اقایان خوش سلیقه که دنبال منحصر به فرد بودن عطر امضای خود می‌باشند، می‌توانند از بهترین کیفیت های عطری در برند آلفا مونته با خیال راحت استفاده کنند. از محبوب ترین عطر های آلفا مونته می‌توانیم به محصولات زیر اشاره کنیم:

عطر ویژه آلفا مونته، عطر 1988 (1988-perfume)

عطر 1988 برند آلفا مونته بنا به سال توسعه شرکت، به این نام معرفی شده است. این عطر در دسته اسپرت ساخته می‌شود و قابل استفاده برای خانم ها و اقایان خاص پسند می باشد.

ادکلن اودوپرفیوم آلفامونته ۱۹۸۸ عطری که ترکیبی ناب از رایحه های سیب، دارچین، رز وود و اسطوخودوس آغازگر روایح آن است، رایحه هایی که در ادامه، جای خود را به عطر معطر چوب سدر، موگه و گل رز می‌دهند و در نهایت نیز به عطر فریبنده کهربا، چوب صندل، مشک، وانیل و عود ختم می‌شوند.

عطر کونتیننتال پلاس (Continental + perfume)

عطر کونتیننتال پلاس برند آلفا مونته محصولی لطیف و مدرن الهام گرفته از زندگی دراماتیک، در جنگ و صلح امپراطور ناپلئون می‌باشد. عطر کنتیننتال پلاس عطری با رایحه اصلی خنک و تا حدودی شیرین است. ترکیب رایحه میوه ای عطر با رایحه دودی در نهایت رگه هایی از تلخی ایجاد می‌کند. این محصول آلفا مونته استثنائی و خارق العاده، مخصوص آقایان جوان و میانسال می‌باشد. بهتر است در میهمانی‌ها و فصل‌های سرد زمستان و پاییز استفاده شود. به محض استفاده از این عطر رایحه های؛ ترنج، انگور فرنگی سیاه، آناناس، سیب را حس خواهید کرد.

عطر پراسپرو (Prospero Perfume)

عطر پراسپرو برند آلفامونته با ماندگاری و رایحه عالی ای که دارد سمبلی از مردی با روحیه ای عمیق و متفکر می‌باشد. این محصول آلفا مونته مظهری از قدرت، سرعت، شکوه بوده و مناسب آقایان در هر سن و سالی می‌باشد. رایحه غالب آن بادام تلخ به علاوه تندی از زیه می‌باشد با رایحه ای نسبتا شیرین و ملایم و خط بویی وانیلی و بسیار دل انگیز و ماندگاری بسیار خوب توانسته است یمی از بهترین های آلفا مونته باشد.

عطر وی آی پی(VIP Perfume)

ادکلن وی آی پی برند آلفا مونته، در ابتدا با رایحه ی یاس و زعفران آغاز می‌شود پس از گذشت زمانی اندک می‌توانید رایحه ی عنبر کهربایی را استشمام کنید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید