جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

قابلیت تماس صوتی و تصویری به ایکس می‌آید

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
قابلیت تماس صوتی و تصویری به ایکس می‌آید

ایلان ماسک به زودی به جای موبایل از شبکه اجتماعی ایکس برای برقراری تماس استفاده می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، او در شبکه اجتماعی مذکور نوشت: تا چندماه دیگر من از شماره موبایلم استفاده نخواهم کرد و فقط از ایکس برای ارسال پیام و تماس صوتی-تصویری استفاده می کنم.

اگر برنامه ماسک طبق پیش بینی ها پیش برود، برخی از کاربران که ماهانه ۸ دلار هزینه اشتراک پرمیوم در ایکس پرداخت می کنند نیز می توانند با او تماس بگیرند. هرچند تمام کاربران پلتفرم می توانند تماس های صوتی و ویدیویی دریافت کنند اما فقط حساب های کاربری پرمیوم می توانند تماس بگیرند.

در بخش «کمک به کاربران» (Help Center)ایکس اشاره شده که کاربران به طور پیش فرض می توانند از حساب های کاربری که فالو می کنند یا در فهرست شماره تلفن های خود دارند، تماس دریافت کنند. برای آنکه کاربری بتواند با کاربر دیگر تماس بگیرد، باید قبلا حداقل یک بار برای وی پیام مستقیم (Direct Message) فرستاده باشد.

این درحالی است که ماسک حداقل ۵۶۳ نفر را فالو می کند و اگر آنها عضویت پرمیوم داشته باشند، می توانند با وی تماس بگیرند. این میلیاردر آمریکایی ۱۷۱.۹ میلیون فالور در ایکس دارد.

البته به گفته نیما اوجی یکی از محققان اپلیکیشن، برنامه ماسک برای عدم استفاده از موبایل حتی برای ارسال پیامک، به دلیل محدودیت های امنیتی غیر واقع بینانه است.

اوجی در این باره می گوید: کدهای تایید پیامکی که بیشتر اوقات برای احراز هویت دوعاملی به کار می روند، بخش مهمی از فرایندهای آنلاین هستند که در پلتفرم های مختلف به کار می روند. می توان از ایکس برای تماس های صوتی-تصویری استفاده کرد، اما تصور می کنم پیامک هنوز بخشی مهم از ارتباطات است.

ماسک علاوه بر قابلیت های ارتباطاتی پیش از این به بلندپروازی هایش برای ارائه سرویس های مالی در این پلتفرم نیز اشاره کرده بود.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید