جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

قفل هوشمند هتل

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
قفل هوشمند هتل

قفل هوشمند هتل چگونه است؟ صاحبان هتل‌ها، متل‌ها و استراحتگاه‌ها در سراسر جهان با چالش ‌های منحصر به ‌فردی برای حمایت از میلیون ‌ها مهمانی که سالانه سفر می‌کنند، روبرو هستند. از بازاریابی و طراحی گرفته تا پرسنل و نگهداری، اکثر موسسات در صنعت هتلداری به صورت شبانه روزی کار می کنند. ستون فقرات یک سیستم امنیتی موثر هتل اغلب قفل هایی است که به عنوان اولین خط دفاع در برابر سرقت، نفوذ و سایر خطرات امنیتی فیزیکی مرتبط عمل می کنند. این راهنما از شرکت هوش سان به صاحبان هتل‌ها، استراحتگاه‌ها و مهمان‌خانه‌ها کمک می‌کند تا یک سیستم قفل هوشمند هتل قابل اعتماد و مؤثری در سیستم هوشمند سازی هتل انتخاب کنند که بتواند نیازهای منحصر به فرد و نیازهای تجاری آنها را برآورده کند. پس همراه ما باشید!

قفل درب در سیستم هوشمند سازی هتل چیست؟

سیستم قفل هوشمند هتل مجموعه ای سفارشی از قفل ها، کلیدها و اطلاعات کاربر در هوشمند سازی هتل است که برای ایمن سازی امکانات هتل خصوصی و عمومی استفاده می شود. به طور سنتی، این سیستم ‌ها شامل قفل‌ های مکانیکی در و کلید های فیزیکی مرتبط می‌شوند، اگرچه استفاده از قفل‌ های الکترونیکی برای هتل ‌ها برای راحتی بیشتر و یک استراتژی کلی امنیت فیزیکی رایج‌تر شده است. قفل های الکترونیکی هتل، استراحتگاه و هتل در سبک های مختلف برای پاسخگویی به طیف گسترده ای از نیاز ها در دسترس هستند. رایج ‌ترین قفل‌ های تجاری هتل که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند، معمولاً از کارت‌های کلید مغناطیسی، فوب‌های شناسایی فرکانس رادیویی (RFID)، اعتبار موبایل یا نشانگرهای بیومتریک استفاده می‌کنند.

برای ایجاد محیطی امن و مطمئن برای مهمانان، هتلداران باید زمان خود را صرف برنامه ریزی دقیق و ایجاد امنیت قابل اعتماد در سراسر هتل کنند و سعی کنند با استفاده از هوشمند سازی هتل هوش سان، آسایش و ایمنی را متعادل کنند. قفل پین و رمز عبور هوشمند نیز یک گزینه محبوب در اتاق خواب هتل یا متل های کوتاه مدت است. برخی از فضاهای مهمان نوازی ممکن است احراز هویت چند عاملی را اجرا کنند که ترکیبی از فناوری های هوش مصنوعی تشخیص چهره است. این گزینه تأیید هویت لایه‌ ای معمولاً برای دسترسی کارکنان به سیستم ‌های قفل درب هتل در دفاتر، اتاق ‌های ذخیره ‌سازی یا تأسیسات نگهداری استفاده می‌ شود.

چگونه قفل در سیستم هوشمند سازی هتل کار می کند؟

به عنوان یک روش امنیتی، قفل سیستم هوشمند سازی هتل هوش سان و سیستم قفل درب هتل به این صورت کار می‌کنند که هر کاربر یا بازدیدکننده را ملزم می‌کند تا یک رمز منحصر به فرد برای باز کردن درهای ایمن در یک استراحتگاه یا مهمان‌خانه داشته باشد. به عنوان مثال، در یک سیستم کلید فاب هتل، یک کارمند فاب خود را در یک کارت هوشمند نصب شده در کنار در اسکن می‌کند و هویت او در پایگاه داده کاربران مجاز تأیید می شود. پس از تایید، سیستم قفل الکترونیکی درب، درب هتل را فعال می کند تا کارمند بتواند وارد شود. اگرچه ممکن است همچنان قفل‌های هتل سنتی را پیدا کنید که از کلیدهای مکانیکی استفاده می‌کنند، اما به اندازه سیستم‌های قفل الکترونیکی در هتل‌ها یا استراحتگاه‌ها امن نیستند. ویژگی این کلید ها بسیار خرید سیستم هوشمند سازی هتل را به صرفه می سازد.

استفاده از سیستم قفل الکترونیکی در هوشمند سازی هتل هوش سان  مزایای بسیاری دارد که به محبوبیت این نوع سیستم قفل درب هتل کمک می کند. در درجه اول، کارکنان هتل می‌توانند به راحتی مجوزهای دسترسی را با قفل های الکترونیکی هتل با ورود به یک پورتال دیجیتالی در سراسر هتل کنترل، تنظیم و لغو کنند و نیازی به تیم ها برای ردیابی دستی کلیدهای فعال را از بین ببرند. چالش اصلی سیستم های قفل کلید هتل این است که مسافران معمولاً برای مدت کوتاهی می‌مانند، بنابراین کارت آنها موقتی است. به همین دلیل، بسیاری از املاک نصب یک سیستم قفل اتاق هتل را انتخاب می‌کنند که از قفل های بی سیم و کارت هایی مانند کارت های کلید هوشمند به راحتی مدیریت می شود.

قیمت سیستم هوشمند سازی هتل

سیستم های هوشمند سازی هتل در دنیای امروز بسیار کاربردی هستند و استفاده از آن ها باعث رشد روز افزون مهمانان هتل و بهتر مدیریت کردن و ساده شدن فرایند مدیریت برای مدیران شده است. قیمت سیستم هوشمند سازی هوش سان  نسبت به کاربرد و مزایایی که به همراه دارد، بسیار به صرفه می باشد و افراد زیادی برای هتل های خود از این سیستم ها استفاده می کنند. همچنین با خرید سیستم هوشمند سازی هوش سان  دیگر نگران امنیت هتل خود نخواهید بود.

انواع قفل در سیستم هوشمند سازی هتل چیست؟

سیستم هوشمند سازی هتل | هوش سان

طیف گسترده ای از قفل های تجاری درب هتل وجود دارد و انتخاب سیستم مناسب به نیاز و بودجه هتل بستگی دارد. گزینه‌های قدیمی‌تر مانند کلیدهای سنتی و کارت‌های مغناطیسی معمولاً برای نصب ارزان‌تر هستند. با این حال، نظارت و تنظیم این سیستم‌ها سخت‌تر است و در صورت گم شدن کلیدها، تعویض آنها گران‌تر می شود. قفل‌های هوشمند درب هتل با کلید دیجیتال برای امکانات رفاهی بزرگ ایده‌آل هستند، زیرا کارکنان می‌توانند به راحتی کلیدهای فعال را با استفاده از یک پلت فرم مدیریت دیجیتال ردیابی کنند و در صورت سرقت یا جابه‌جایی اعتبار، مجوزها را لغو کنند. معایب این نوع قفل هزینه آن است، زیرا نصب این سیستم ها ممکن است گران باشد. در ادامه به بررسی انواع قفل در هوشمند سازی هتل خواهیم پرداخت.

1. قفل کلید هتل

سیستم های قفل کلید هتل ساده ترین و ارزان ترین نوع کنترل و دسترسی برای صاحبان مشاغل هتل هستند. این سیستم های قفل دارای مکانیسم های سیلندر نصب شده بر روی درب های جداگانه و مجموعه ای از کلیدهای فیزیکی مرتبط هستند. از آنجایی که کلیدها باید به صورت فیزیکی توسط کارمندان صادر و به صورت دستی کنترل شوند، این نوع قفل در سیستم هوشمند سازی تنها برای کارمندان هتل مناسب است.

2. سیستم قفل درب هتل RFID

قفل هوشمند هتل های تجاری با دسترسی به کارت کلید اغلب از فناوری RFID استفاده می کنند، جایی که اعتبار دیجیتال روی کارت های فیزیکی ذخیره می‌شود. هنگامی که یک کارت RFID در مجاورت یک دستگاه خواننده قفل نصب شده بر روی درب قرار می گیرد، اعتبار از طریق امواج رادیویی منتقل می‌شود. اگر داده های ارسالی مربوط به کد خاصی باشد که در یک پایگاه داده متصل ذخیره شده است، قفل برای دسترسی باز می شود. سیستم های ورود درب RFID یکی از رایج ترین انواع قفل درب هتل در سیستم هوشمند سازی هستند زیرا برای خرید کارت کلید نسبتاً ارزان هستند و در صورت مفقود شدن کارت مهمان یا چک کردن کارت همراه بدون مراجعه حضوری می توان آنها را از راه دور غیرفعال کرد.

3. سیستم های کارت کلید مغناطیسی

فناوری مغناطیسی برای قفل های قدیمی درب هتل با دسترسی کارت کلید استفاده می شود که قیمت سیستم هوشمند سازی  را برای هتلداران بسیار مطلوب می سازد. نوارهای قفل مغناطیسی متصل به هر کارت با اطلاعات اعتباری منحصربه‌فرد کدگذاری شده‌اند و کاربران باید کارت را از طریق درب‌خوان بکشند تا به درهای مربوطه دسترسی پیدا کنند. این سیستم‌ها معمولاً ارزان‌تر از دستگاه‌های RFID هستند.

4. صفحه کلید قفل هوشمند هتل

گاهی اوقات می توان از صفحه کلیدهای قفل هوشمند برای سیستم هوشمند سازی و ایمن کردن قفل ها در هتل ها، متل ها، تختخواب و موسسات کوچکتر استفاده کرد. این درب ها مجهز به رابط صفحه کلید دیجیتالی خواهند بود که برای مدیریت دسترسی استفاده می‌شود و برای کاربران پین کد منحصر به فردی صادر می شود که با ورود به صفحه کلید خوان قفل درب را باز می‌کند.

اهمیت قفل در سیستم هوشمند سازی هتل چیست؟

خرید سیستم هوشمند سازی | هوش سان

انتخاب سیستم قفل هوشمند هتل مناسب، برای صاحبان مشاغل مدرن به ویژه در اجرای سیستم هوشمند سازی ضروری شده است. با نرخ اشتغال هتل بیش از 60٪، کارکنان مهمان‌نوازی و تیم‌های امنیتی اغلب وظیفه دارند از ایمنی چند مهمان در هر زمان معین اطمینان حاصل کنند. اگر آتش سوزی، نفوذ یا تهدید فیزیکی دیگری وجود داشته باشد، کارکنان باید بتوانند به سرعت و با اطمینان تمام مهمانان را بشمارند و اطمینان حاصل کنند که همه خروجی ها در دسترس هستند. فضاهای خصوصی و مکان‌های بالقوه خطرناک مانند اتاق‌های سرور و مکان‌های ذخیره‌سازی نیز باید به طور قابل اعتماد ایمن شوند.
قفل درب در هوشمند سازی هتل باید به کارکنان اجازه دهد تا مجوزهای همه منظوره برای مناطق مختلف هتل ایجاد کنند. به عنوان مثال، اعتبارنامه های موجود در دسترس مهمانان فقط باید بتوانند به اتاق های مهمان خصوصی دسترسی داشته باشند، اما باید فضاهای مشترک و امکانات در محل هتل را نیز باز کنند.

خرید سیستم هوشمند سازی هتل از شرکت هوش سان

سیستم هوشمند سازی هتل توانسه تجربه ای دلنشین و مدرن را به هتل ها بیاورنند. خرید سیستم هوشمند سازی به هتل داران کمک می کند تا نظارتی دقیق بر عملکرد هتل داشته باشند. همچنین قیمت سیستم هوشمند سازی هتل نسبت به کاربردی که برای مسافران هتل دارد، بسیار مطلوب می باشد. شایان ذکر است، شما می توانید تمامی فرایند های خرید سیستم هوشمند سازی هتل خود را با بهترین قیمت از شرکت هوش سان انجام دهید.برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول به سایت https://hooshsun.com مراجعه و یا با شماره 09356601971 تماس حاصل فرمایید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید