جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

قمر در عقرب را بهتر بشناسیم

author منتشر کننده
بدون نظر 14 0
قمر در عقرب را بهتر بشناسیم

تعریف ساده و بی آلایش قمر در عقرب این است که کره ماه در حرکت گردشی خود به دور زمین از صورت فلکی عقرب و یا برج عقرب عبور کرده و خود را در این مسیر در این نواحی قرار می‌‌دهد به همین خاطر به مدت زمانی که ماه در این ناحیه در حال حرکت است در اصطلاح قمر در عقرب می‌‌‌نامند.

قمر در عقرب

اهمیت شناخت قمر در عقرب

ایامی که قمر در عقرب است با توجه به وجود اسرار نهفته در علم نجوم، زمینه ساز اضطراب، بدبیني، دمدمي مزاجي و افزايش سختي و مشکلات در روابط است. همچنین زمینه آشفتگي خیال، بخصوص در وضعیت خستگي شخص فراهم بوده، امکان مواجهه با حوادث وجود داشته، زمینه ناتواني مديريت افکار و گفتار و حافظه وجود دارد، همچنین زمینه عصبي بودن و برانگیخته شدن (از کوره در رفتن) و ابتلاي به سوء تفاهم و برداشت غیر صحیح را فراهم می‌کند، لذا بايد مراقب نحوه حرف زدن و نوع سخن بود. زمینه آشفتگي رواني، زيادي حساسیت؛ تغییر حال بي دلیل از خوش رفتاري به بدبینی، از شور و شوق به سستي همت وجود داشته، امکان بروز به هم ربختگي در سلامتي و بخصوص در رابطه با معده و روده ها وجود داشته، لذا تا می توانید از گوشه گیري بپرهیزید و سعي کنید با افراد خوش برخورد و بانشاط و شاداب؛ خود را سرگرم کنيد. اما دو مبنا برای شناخت ایامی که قمر در عقرب است وجود دارد که به دو مبنای فلکی نجمی مشهور است.

قمر در عقرب بر مبنای صورت فلکی عقرب

جابجایی و اختلاف موضع صورت‌های فلکی با موقعیت فرضی و قراردادی بروج‌ فلکی در مورد قمر در عقرب باعث ایجاد دو مبنای کلی برجی و نجمی شده است. به زبان ساده امروزه با جابجایی موضع آغازین دایرة البروج در طول سالیان ناظر زمینی صورت فلکی عقرب را جلوتر از برج فرضی عقرب می‌بیند. به همین خاطر اگر بر مبنای صورت فلکی عقرب پیش برویم و بیشتر تقویم‌های نجومی هم بر اساس این مبنا پیش رفته اند، ایام قمر در عقرب تنها در مدت زمان موجود که معمولا به دو روز می‌کشد خواهد بود. راه حل شناخت و رصد این وجود قمر در صورت فلکی عقرب آسان است.

قمر در عقرب بر مبنای برج عقرب

یک مبنای دیگر که اهل نجوم  در رابطه با قمر در عقرب بیشتر از آن آگاهی دارند و سختی کار آن این است که شناخت آن نیاز به تخصص های خاص نجومی دارد، وجود قمر در برج عقرب هست که معمولا از انتهای زمان وجود قمر در صورت فلکی عقرب آغاز می شود و تا دو روز بعد ادامه دارد، این مبنا یک مبنای کاملا تخصصی است که از اختبارات دقییق نجومی بدست می آید و اکثرا به این زمان اهمیت داده نمی شود اما از آن جایی که احتیاط شرط عقل است، گاهی اقتضای این وجود دارد از انجام امور مهمه در  ایام قمر در عقرب خود داری کرد تا بهترین نتیجه بدست آورده شود.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید