جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

لیست قیمت روز انواع گوشی‌های موبایل در ایمالز

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
لیست قیمت روز انواع گوشی‌های موبایل در ایمالز

امروزه گوشی موبایل به یکی از نیازهای اساسی بشر تبدیل شده است؛ به طوری که بسیاری از کارهای روزمره ما با استفاده از گوشی انجام می‌شود. در این بین، خرید یک گوشی مناسب و با قیمت خوب یکی از دغدغه‌های اصلی برای افرادی است که قصد خرید گوشی دارند.

از آنجایی که قیمت انواع گوشی‌های مختلف بر اساس مدل و برند آن‌ها متفاوت خواهد بود، داشتن یک مرجع مطمئن برای اطلاع از قیمت به‌روز انواع گوشی‌های موبایل می‌تواند شما را در خریدی راحت‌تر راهنمایی کند. در ادامه به بررسی انواع برندهای مطرح گوشی موبایل و محدوده قیمتی هرکدام پرداخته و به شما می‌گوییم از کجا می‌توانید خریدی مطمئن و آسان داشته باشید.

قیمت گوشی سامسونگ

سامسونگ، برند نام آشنای کره‌ای، در چند سال اخیر با انواع لوازم دیجیتال خود محبوبیت بالایی در نزد کاربران پیدا کرده است. همزمان با پیشرفت تکنولوژی، برند سامسونگ نیز گوشی‌های موبایلی با به‌روزترین فناوری را روانه بازار کرده است. این شرکت همواره با ارائه بهترین کیفیت و به‌روزترین تکنولوژی توانسته سهم زیادی از بازار را در اختیار بگیرد.

گوشی‌های سامسونگ انواع مختلفی دارند و همین تنوع در انواع مدل‌ها باعث متفاوت بودن قیمت آن‌ها نیز شده است. گوشی‌های سامسونگ سری S و نوت، به دلیل دارا بودن پیشرفته‌‌ترین امکانات، قیمت بسیار بالایی دارند و در حوزه کیفیت با گوشی‌های اپل برابری می‌کنند. البته سامسونگ گوشی‌های میان رده خود را نیز با قیمتی مناسب‌تر روانه بازار کرده تا سایر دوستداران این برند نیز بتوانند از آن‌ها خریداری کرده و از امکانات و ویژگی‌های جذاب این گوشی‌ها استفاده کنند.

گوشی‌های سری A و M جزو گوشی‌های میان رده سامسونگ محسوب می‌شوند که می‌توانید با قیمتی مناسب آن‌ها را خریداری کرده و از امکانات آن‌ها بهره‌مند شوید. قیمت انواع گوشی‌ سامسونگ در حدود 2.800.000 تا 40.000.000 میلیون تومان است.

قیمت گوشی شیائومی

یکی دیگر از گوشی‌های پرطرفدار و موفق در حوزه تکنولوژی، گوشی‌های شیائومی هستند. امکانات و ویژگی‌های گوشی‌های این برند در مقایسه با قیمت آن‌ها، خرید گوشی شیائومی را بسیار وسوسه‌انگیز نشان می‌دهد. شیائومی بعد از ورود به بازار به سرعت توانست طرافداران زیادی پیدا کند؛ به طوری که بسیاری از مخاطبان، خرید گوشی‌های شیائومی را بر سایر برندها ترجیح داده و از گوشی‌های تولید شده توسط این برند استفاده می‌کنند.

تنوع زیاد محصولات این برند باعث شده تا انتخاب گوشی برای مخاطبان کار دشواری باشد. بنا بر اعلام لی جون، هم‌بنیانگذار شیائومی، سیاست این برند سود کم و فروش بیشتر است. از همین رو قیمت گوشی‌های این برند در مقایسه با سایر برندها بسیار مقرون‌به‌صرفه است. محدوده قیمت گوشی‌های شیائومی از 2.700.000 تا 30.000.000 میلیون تومان است.

قیمت گوشی هواوی

شرکت هواوی با تولید گوشی‌های هوشمند از سال 2009 وارد رقابت در این میدان شد. پایین بودن قیمت این گوشی مزیتی بود تا خیلی زود به بازار ایران وارد شده و طرفداران زیادی پیدا کند. گوشی‌های تولید شده توسط این شرکت به سه دسته پایین‌رده، میان‌رده و بالارده تقسیم می‌شوند.

سری P و Mate در این برند، جزو بهترین گوشی‌ها محسوب شده و به دلیل استفاده از فناوری‌های به‌روز در این گوشی‌ها، قیمت آن‌‎ها نیز در مقایسه با سری‌های قبلی اندکی بیشتر است. محدوده قیمت گوشی‌های هواوی در حدود 2.300.000 تا 15.000.000 تومان قرار دارد.

قیمت گوشی اپل

گوشی‌های آیفون اپل را می‌توان جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های چند سال اخیر معرفی کرد. این گوشی‌ها با وجود قیمت بالایی که دارند، به دلیل برخورداری از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به‌روز و پیشرفته، بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و بسیاری از افراد به دنبال خرید این نوع گوشی هستند.

می‌توان گفت که اپل از همان ابتدا قشر مرفه جامعه را جزو جامعه هدف خود قرار داده بود و به همین دلیل نیز قیمت‌های این گوشی نسبت به سایر برندها گران‌تر است. دارا بودن امکاناتی نظیر گارانتی، بیمه خرید و کیفیت بسیار بالای این محصول، قیمت بالای آن را توجیه می‌کند. محدوده قیمت گوشی‌ اپل بین 12.200.000 تا 59.900.000 میلیون تومان است.  

قیمت گوشی نوکیا

شرکت نوکیا یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده گوشی در جهان به شمار می‌آید. برند نوکیا در سال 2017، اولین گوشی‌های هوشمند خود را در همایش بین‌المللی موبایل در بارسلونا رونمایی کرد. این گوشی‌ها شامل نوکیا 3، نوکیا 5، نوکیا 6، نوکیا 7، نوکیا 7.1، نوکیا 8، نوکیا 8.1 و نوکیا 9 بودند. گوشی نوکیا 9 یک گوشی متفاوت هوشمند 5 دوربینه است. محدوده قیمت گوشی‌های نوکیا از 500.000 هزار تومان تا 8.000.000 میلیون تومان می‌باشد.

قیمت گوشی آنر

گوشی‌های آنر یکی از گوشی‌های تولید شده توسط برند هواوی است. گوشی‌های آنر قیمت کمتری دارند و همین امر باعث شده تا موردتوجه کاربرانی با بودجه محدودتر قرار بگیرند. ویژگی‌های مثبت دیگر همچون کیفیت خوب دوربین در این گوشی‌ها باعث شده تا بیشتر موردتوجه قشر جوان جامعه واقع شوند. محدوده قیمت این گوشی‌ها از 2.000.000 تا 27.000.000 میلیون تومان است.

لیست قیمت روز انواع گوشی‌های موبایل در ایمالز

ایمالز؛ تجربه‌ای امن و آسان در خرید انواع گوشی

قیمت انواع گوشی‌ها، روزبه‌روز در حال تغییر بوده و نمی‌توان قیمت ثابتی را برای آن در نظر گرفت. انواع برندهای مختلف، گوشی‌هایی با امکانات مختلفی را تولید می‌کنند که با توجه به نوع برند و امکانات موجود در آن، قیمت گوشی نیز متفاوت خواهد بود.

داشتن یک مرجع مطمئن و به‌روز برای اطلاع از قیمت انواع برندها و مدل‌های مختلف گوشی، یکی از نیازهای امروزه و اساسی بشر است. از این رو ایمالز با ارائه قیمت‌های به‌روز گوشی، خریدی آسان را برای شما به ارمغان خواهد آورد. شما می‌توانید در این سایت قیمت انواع گوشی‌ها در برندهای مختلف را با هم مقایسه کرده و بعد از آن، با توجه به بودجه خود، اقدام به خرید گوشی موردنظر خود کرده و تجربه خریدی آسان را برای خود رقم بزنید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید