جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

لپ تاپ گیمینگ GS75 Stealth

author منتشر کننده
بدون نظر 11 0
لپ تاپ گیمینگ GS75 Stealth

امروزه بسیاری از کاربران جهان به یک گیمر در دنیای تکنولوژی تبدیل شده اند. علاقه بیش از حد آن‌ها به بازی‌های کامپیوتری بیش از پیش نیاز آن‌ها را به سیستم‌های پیشرفته نشان داده است. چندی پیش بود که شرکت MSI، در نمایشگاه CES لپ تاپ‌های گیمینگ خود را با گرافیک RTX 20 انویدیا و پردازنده‌های نسل 8 عرضه کرد. این شرکت قبل از این هم مینی رایانه‌ها، کیس و کیبوردهای جدید را رونمایی کرده بود، تا اینکه نوبت به معرفی لپ تاپ‌های نسل هشتم رسید. یکی از لپ تاپ‌های گیمینگ برتر MSI لپ تاپ گیمینگ GS75 Stealth می‌باشد که آن را به صورت اختصاصی بررسی خواهیم کرد.

لپ تاپ گیمینگ

بدنه لپ تاپ گیمینگ

لپ تاپ گیمینگ GS75 Stealth که امسال توسط MSI عرضه شد دارای قدرت پردازش بسیار بالایی است که صرفا برای گیمرها ساخته و طراحی شده است. کافی است شما به بدنه ی این لپ تاپ نگاه کنید و رنگ مشکی با خط‌های نارنجی آن را ببینید. بدنه آن‌ها به گونه ای طراحی شده‌اند که گیمرها آن را به شکل یک لپ تاپ خشمگین و خشن مشاهده می‌کنند. لذا بدنه و طراحی آن جذابیت خاصی را برای گیمرها تداعی می‌کند. این لپ تاپ علی رغم طراحی بدنه فانتزی و خشن، از پردازنده‌های گرافیکی بالایی نیز برخوردارند. لذا کاربران می‌توانند با داشتن یک لپ تاپ با قدرت پردازش بالا، یک شبه ربات مجهز را در اختیار داشته باشند. این لپ تاپ با وجود حجم کم و بدنه نازک آن، به وب کم مجهز شده است.

لپ تاپ گیمینگ

صفحه نمایش لپ تاپ گیمینگ

صفحه نمایش 17.3 اینچی از نوع IPS لپ تاپ گیمینگ GS75 Stealth تجربه لذت بخش بهترین بازی‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند. نمایشگرهای IPS قادرند تا علی رغم صفحه ای نازک تر و میزان دیدی گسترده تر، انرژی کمتری را نیز مصرف کنند. نمایشگر لپ تاپ GS75 Stealth برای رضایت گیمرها و کاربران تا 144 هرتز تجهیز شده است تا بتوانند بازی‌ها و صحنه‌ها را در روان ترین شکل ممکن اجرا کنند. وضوح نمایشگر این لپ تاپ 1920 × 1080 با رزولوشن Full HD است. لذا کیفیت رنگ عالی و زاویه دید وسیع را برای کاربران فراهم می‌کند.

سخت افزار لپ تاپ گیمینگ

لپ تاپ گیمینگ GS75 Stealth از پردازنده Cor-i7 نسل هشتم اینتل بهره می‌برد و مجهز به کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Max-Q انویدیا می‌باشد که جدیدترین بازی‌ها را با بالاترین کیفیت برای گیمرها پشتیبانی می‌کند. پردازنده‌ی این لپ تاپ به دست معماران دنیای تکنولوژی سپرده شده تا بتوانند قدرت 6 هسته ای پردازشی و 12 رشته موازی را در آن ایجاد کنند. توان حرارتی 45 وات و 9 مگابایتی این لپ تاپ، عملکرد CPU آن را به نهایت می‌رساند.

همانطور که گفتیم پردازنده گرافیکی این لپ تاپ GeForce RTX 2080 Max-Q انویدیا است که تا 6 گیگابایت و 8 گیگابایت با آداپتور‌های 180 واتی و 230 واتی از نوع GDDR5 بهره می‌برند. البته گفته شده این لپ تاپ تا دو سال آینده از قدرت پردازنده نسل نهم نیز پشتیبانی خواهد کرد.

حافظه 32 گیگابایتی DDR4 به همراه منبع تغذیه 230 وات اسلیم، قدرت پردازش بازی‌های گرافیکی بالا را در این نوع لپ تاپ ها دو چندان کرده است. این لپ تاپ از دو اسلات DIMM بهره می‌برد که باعث می‌شود رم با فرکانس کاری 2666 مگاهرتز در حال پردازش باشد.

لپ تاپ گیمینگ

کیبورد و لوازم جانبی لپ تاپ گیمینگ

علی رغم پردازنده‌ها، MSI کیبورد جذابی را نیز برای لپ تاپ گیمینگ GS75 Stealth طراحی کرده است که در واقع توسط شرکت استیل سریز طراحی شده است و در زیر کلید کیبوردها، شاهد فناوری نوری هستیم. شرکت استیل سریز که طراحی کیبورد این لپ تاپ را بر عهده گرفته است، توانسته در هر کلیدی از کیبوردهای این لپ تاپ، قابلیت نورپردازی RBG را به صورت جداگانه ایجاد کند تا شما هیچ خطای دیدی در شب نداشته باشید. تاچ پد 35 درصدی این لپ تاپ هم، کار را برای کاربران جهت حرکت دامنه‌ی نشانک ماوس در فضای بیشتری راحت تر می‌کند.

لپ تاپ گیمینگ

باطری 4 سلولی لیتومی آن تا 8 ساعت، شارژ لپ تاپ را نگه می‌دارد. همچنین از 2 اسپیکر 2 وات در این لپ تاپ استفاده شده است که فضای صوتی خاصی را برای کاربران در هنگام اجرای بازی ها فراهم می‌کند. شرکت MSI معمولا این نوع لپ تاپ را به همراه کیفی مجهز از وسایل جانبی، هدفون و دسته مخصوص در اختیار کاربران قرار می‌دهد که باعث می‌شود این لپ تاپ خاص به نظر برسد.

پورت ها و حافظه های داخلی لپ تاپ گیمینگ

حافظه‌ی داخلی لپ تاپ گیمینگ GS75 Stealth شامل 1 ترابایت HDD و 128 گیگ SSD است. همچنین این لپ تاپ مجهز به سه پورت USB 3.1، دو میکروفون خروجی و ورودی و پورت اختصاصی HDMI است. از نقاط اتصالات آن می‌توان به پورت Lan killer،WiFi 802 ac و بلوتوث نسخه 5 اشاره کرد.

لپ تاپ گیمینگ

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید