جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

ماد سرویس، ارائه دهنده خدمات تعمیر تلویزیون قدیمی

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
ماد سرویس، ارائه دهنده خدمات تعمیر تلویزیون قدیمی

اگر تلویزیون قدیمی شما دچار مشکل شده است، به جای اینکه ادعای درست کردن آن را داشته باشید، دست به کار شده و همین حالا با یک مرکز تعمیراتی مجاز تماس بگیرید. فقط چنین مرکزی قادر است تا تعمیر تلویزیون قدیمی شما را انجام دهد. چرا؟ پاسخ واضح است. تکنسین ها و کارشناسان فعال در مراکز تعمیراتی مجاز، ابتدا دوره های آموزشی تخصصی در رابطه با تعمیر تلویزیون را طی نموده و پس از کسب تاییدیه های لازم از سوی مراجع برتر استخدام شده اند. به همین دلیل می توانند هر مشکلی که در دستگاه تلویزیون شما به وجود آمده را سریعا تشخیص داده و در صدد رفع آن برآیند. یکی از این مراکز، ماد سرویس است که علاوه بر تعمیر تلویزیون قدیمی، خدمات تعمیراتی دیگر از قبیل تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن و تعمیر بک لایت تلویزیون تی سی ال را هم ارائه می دهد.

مشکلات مربوط به تلویزیون های قدیمی

اگر چه تلویزیون های جدید، جای خود را به تلویزیون های قدیمی داده اند؛ اما همچنان برخی از افراد، صاحب تلویزیون قدیمی بوده و بنا به ضرورت از آن استفاده می نمایند. مثلا کسانی که مغازه دار هستند و نمی خواهند برای خرید تلویزیون، هزینه کنند؛ ترجیح می دهند که تلویزیون های قدیمی را تهیه نموده و آنها را جایگزین سازند. اما با توجه به اینکه قدمت این تلویزیون ها بالاست و از عمر مفید آنها گذشته، ممکن است مشکلات و خرابی هایی در آنها ظاهر گردد. این مشکلات هم جز با تعمیر تلویزیون قدیمی، حل نخواهند شد. در این بخش می خواهیم تا مروری داشته باشیم بر برخی از خرابی ها و مشکلات مربوط به این دستگاه که عبارتند از:

روشن نشدن صفحه تلویزیون

محض مواجه شدن با چنین مشکلی، باید به دنبال راهی مناسب برای تعمیر تلویزیون قدیمی خود بگردید. دلایل زیادی وجود دارند که باعث روشن نشدن تلویزیون می شوند. مثل: خرابی آی سی تلویزیون، سوختن فیوز ورودی، بروز مشکل در قطعات پاور و غیره.

ظهور یک خط نورانی وسط تلویزیون

یکی دیگر از خرابی های مربوط به این دستگاه که به شما می گوید باید برای تعمیر تلویزیون قدیمی، دست به کار شوید؛ پیدا شدن یک خط نورانی در وسط صفحه و قطع تصویر است. ممکن است طبقه ورتیکال تلویزیون از کار افتاده باشد.

تعمیر تلویزیون قدیمی با ماد سرویس

تغییر رنگ تلویزیون

گاهی قدمت بیش از حد تلویزیون باعث می شود تا با تغییراتی در رنگ آن روبرو شوید. مثلا ممکن است کاتد سبز رنگ این دستگاه عیب پیدا کرده باشد که در این صورت، رنگ های آبی و قرمز را در تلویزیون شاهد خواهید بود.

تاخیر در عملکرد

یک تلویزیون سالم باید به محض فشردن دکمه پاور، روشن شود. اما اگر با تاخیر در روشن شدن همراه بود؛ آن وقت است که باید راه حلی مناسب برای تعمیر تلویزیون قدیمی را پیدا کنید. البته پیدا کردن این راه حل، بر عهده تعمیرکار است، نه شما که سر رشته ای از این کار ندارید.

از کجا متوجه شویم بک لایت تلویزیون مشکل دارد؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است در تلویزیون های مختلف از جمله تلویزیون ایکس ویژن و تی سی ال رخ دهد، خرابی بک لایت است. در صورت بروز هر نوع مشکل و خرابی، نیاز است تا تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن و یا تعمیر بک لایت تلویزیون تی سی ال را به دست یک تعمیرکار ماهر بسپاریم. مثل تعمیرکارانی که در ماد سرویس، مشغول بوده و تا کنون خدمات بی نظیری را به مشتریان ارائه داده اند.

اگر می گوییم که تعمیر بک لایت تلویزیون را فقط به افراد ماهر و متبحر بسپارید، به این دلیل است که این گروه، قوه تشخیص بهتری داشته و در نتیجه مشکل را به طور اساسی حل می کنند. اما در صورت سپردن کار به یک فرد نابلد، ممکن است مشکل از این بدتر شود. حالا سوالی که به وجود می آید؛ این است که از کجا بفهمیم بک لایت تلویزیون، مشکل پیدا کرده است؟

تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن توسط مراکز تعمیراتی مجاز

عدم رویت تصویر، دلیل بر خرابی بک لایت

در پاسخ به این سوال باید بگوییم پی بردن به این مشکل، کار دشواری نیست. همینکه ببینید صدا از تلویزیون پخش می شود، اما تصویر ندارید؛ یعنی بک لایت دستگاه دچار مشکل شده است. البته تصویر هست، ولی فقط با چشمان خود نمی توانید آن را تماشا کنید؛ چون مشکلی در بک لایت ایجاد شده که چنین وضعیت بدی را به وجود آورده است. نشانه دیگری هم وجود دارد که به شما می فهماند بک لایت دچار مشکل شده و آن بروز خطوط و یا لکه تاریک در صفحه تلویزیون است که اگر پس زمینه تصویر، روشن باشد؛ این خطوط را بهتر خواهید دید. بروز نقطه های نورانی در تصویر هم می توانند به شما خبر از خرابی بک لایت بدهند. در هر صورت هر یک از این نشانه ها را که رویت کردید، معطلی را کنار گذاشته و سریعا با تعمیرکار تماس بگیرید.

ماد سرویس، ارائه دهنده بهترین خدمات به شما

در قسمت نخست گفتیم که یکی از مراکز تعمیراتی مجاز که برترین خدمات تعمیر را خدمت شما سروران گرامی ارائه خواهد داد؛ ماد سرویس است. مجموعه فوق در زمینه خدمات پس از فروش محصولات الکترونیک نیز فعالیت دارد. سوابق کاری طولانی به اضافه تجربه چند ساله، ماد سرویس را تبدیل به یکی از مطرح ترین و موفق ترین مراکز خدماتی نموده اند. پس اگر تا به حال جستجوی زیادی را در رابطه با بهترین مرکز تعمیر تلویزیون انجام داده بودید و نتیجه ای عایدتان نشده بود؛ حالا با ماد سرویس، تمام راه را رفته اید.

استفاده از قطعات اصل و شرکتی

اگر نیاز به تعمیر تلویزیون قدیمی خود دارید، اگر دوست دارید تا تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن به بهترین شکل صورت گیرد. و اگر مایلید تا تعمیر تلویزیون تی سی ال را به دست برترین ها بسپارید، با ماد سرویس به همه این اهداف دست خواهید یافت. تعمیرکاران از قطعات اصل و شرکتی برای تعمیر تلویزیون بهره برده و تخصص و تعهد کامل در انجام کارشان دارند. لذا خدمات با کیفیت و شایسته ای را از سوی آنها دریافت خواهید کرد.
حوزه های فعالیت این مجموعه
ماد سرویس در هر یک از حوزه های غرب استان تهران و شهرستان های البزر فعال می باشد. 4 شعبه مهرشهر، گوهردشت، عظیمیه و فردیس هم از دیگر حوزه های فعالیتی ماد سرویس محسوب می شوند. پس اگر ساکن هر یک از این بخش ها هستید، می توانید از خدمات مجموعه فوق به طور کامل و در کوتاه ترین بازه زمانی بهره مند گردید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید