جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

مدیریت هزینه‌ها در سفر

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
مدیریت هزینه‌ها در سفر

اگر می‌خواهید هزینه‌های سفرتان را مدیریت کنید باید از قبل از شروع سفر پیش‌بینی‌های لازم را برای سفرتان داشته باشید. برخی هزینه‌های سفر، هزینه‌هایی هستند که واحب هستند اما می‌توان برخی از هزینه‌ها را حذف کرد یا بسیاری از هزینه‌ها را کاهش داد. برای مثال هزینه‌های مربوط به اقامت یکی از سنگین‌ترین هزینه‌های هر سفری است. بسته به این که چه هتل و اقامت‌گاهی را برای سفرتان انتخاب می‌کنید، هزینه‌های سفرتان کم یا زیاد می‌شود. این موضوع فقط در بحث هتل و اقامت‌گاه نیست و خورد و خوراک هم در طول سفر می‌تواند یکی از هزینه‌های مهم برای شما باشد. برای مثال شما می‌توانید خورد و خوراک سفرتان را از رستوران‌ها یا هتل محل اقامت‌تان تهیه کنید و یا خودتان غذا بپزید. البته الزاما نیازی به پختن غذا توسط شما نیست و اگر می‌خواهید هزینه‌های مربوط به سفرتان را کاهش دهید از کنسروها نیز می‌توانید استفاده کنید. کنسروها و به طور کلی غذاهای آماده طبخ یکی از بهترین و ارزان‌ترین غذاها در طول سفر است. غیر از این که به هزینه‌های مربوط به غذای سفر دقت می‌کنید باید توجه ویژه‌ای هم به کیفیت غذا داشته باشید. همچنین دقت داشته باشید که با رزرو هتل اینترنتی از علی بابا و خرید بلیط هواپیما از علی بابا نیز می‌توانید هزینه‌های مربوط به سفرتان را کاهش دهید. البته ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که کاهش هزینه‌های سفر به کمک خرید از وب‌سایت علی بابا چگونه امکان پذیر است؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم.

1ـ امکان اطلاع از کاهش قیمت از طریق پیامک

یکی از ویژگی‌های بسیار کاربردی وب‌سایت علی‌بابا، امکان اطلاع از کاهش قیمت بلیط و هتل است. شما با استفاده این امکان می‌توانید بلیط و هتل ارزان تهیه کنید و از آن لذت ببرید. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که فقط بلیط‌های چارتری هواپیما دچار کاهش قیمت می‌شوند و بلیط‌های سیستمی در هر زمانی قیمت یکسانی دارند؛ تمامی وب‌سایت‌های معتبر، بلیط سیستمی هواپیما را با یک قیمت مشخص عرضه می‌کنند. بلیط‌های چارتری هواپیما به بلیط‌هایی گفته می‌شود که یک شرکت هواپیمایی، کلیه بلیط‌های یک هواپیما را خریداری می‌کند و قیمت آن را بر تعداد کل بلیط هواپیما تقسیم می‌کنند تا قیمت تمام شده‌ی هر بلیط کمتر شود؛ در این شرایط ممکن است در لحظات آخر بلیط‌های آن هواپیما به فروش نرود و به همین خاطر آن شرکت هواپیمایی بلیط‌های خود را با قیمت کمتری عرضه می‌کند تا زودتر فروش روند. اما اطلاع از این کاهش قیمت نیازمند آن است که دائم قیمت بلیط‌ها و مراکز اقامتی را چک کنید تا بتوایند بلیط و اقامت‌گاه ارزان تهیه کنید؛ اما اگر شماره‌تان را در وب‌سایت وارد کرده باشید می‌توانید از طریق پیامک از این کاهش قیمت‌های بلیط هواپیما و مراکز اقامت‌گاهی مطلع شوید و سفر خود را با کمترین هزینه مدیریت کنید.

مدیریت هزینه‌ها در سفر

2ـ تقویم قیمتی

ممکن است بخواهید یک سفر بروید اما دو ـ سه روز دیر یا زود آن، برای شما تفاوتی نداشته باشد. در چنین زمانی می‌توانید نگاهی به تقویم قیمتی وب‌سایت بیاندازید تا بتوانید بلیط ارزان رزرو کنید. قیمت بلیط‌های هواپیما به شرایط مختلفی بستگی دارد و استفاده از تقویم قیمتی می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در رزرو ارزان بلیط هواپیمای شما داشته باشد. همچنین در تقویم قیمتی، کمترین قیمت 3 روز قبل و 3 روز بعد (نسبت به تاریخی که انتخاب کرده‌اید) با رنگ سبز مشخص می‌شود.

استفاده از ویژگی‌های کاربردی وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا هزینه‌های سفر شما به حداقل برسد و مدیریت درستی بر هزینه‌های سفرتان داشته باشید. همچنین در نظر داشته باشید که با مدیریت هزینه‌های سفر فقط با رزرو هتل از علی بابا و خرید بلیط هواپیما از علی بابا امکان‌پذیر نیست و موضاعات زیادی در کاهش و مدیریت هزینه‌های سفرتان نقش دارد. برای مثال تفریحات و هزینه‌های خوراک در شهر مورد نظر نیز می‌تواند نقش زیادی در مدیریت هزینه‌های شما داشته باشد. اگر می‌خواهید در شهر مقصدتان غذای آماده استفاده کنید می‌توانید از تورهای مسافرتی استفاده کنید. تورهای مسافرتی هزینه‌های نسبتا معقول و متعادلی دارند و می‌توانند با کمترین هزینه یک سفر دل‌چسب را برای شما به وجود بیاورند. همچنین این نکته را هم در نظر داشته باشید که با خرید بلیط هواپیما از علی بابا می‌توانید از تخفیف هتل در مقصد‌تان نیز استفاده کنید که در حال حاضر این تخفیف 5 درصد و تا سقف یک میلیون تومان است.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید