جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

مستر بلیط؛ سفر به جزیره زیبای قشم و رزرو هتل سینگو

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
مستر بلیط؛ سفر به جزیره زیبای قشم و رزرو هتل سینگو

آیا تاکنون به جزیره قشم سفر کرده اید؟ آیا با اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری قشم آشنا هستید؟ جزیره قشم بزرگ ترین جزیره ایران است و به مروارید خلیج فارس شهرت دارد. این جزیره با داشتن ژئوپارک بی‌نظیرش، بازارهای آزاد و همچنین جاذبه ‌های تاریخی و تفریحات ساحلی به یکی از پرتقاضاترین مقاصد سفر ایران تبدیل شده است. به دلیل قرارگیری این جزیره در میان آب ‌های خلیج فارس و هم جواری با عرض‌های پایین جغرافیایی، قشم یکی از بهترین مقاصد سفر در زمستان به شمار می‌آید و گردشگران می‌توانند در این جزیره بهار را در زمستان تجربه کنند. برترین جاذبه های تاریخی و گردشگری جزیره قشم به شرح زیر است:

- تنگه چاهکوه

- روستای لافت

- جزیره هنگام

- دره ستارگان

- جنگل حرا قشم

- جزایر ناز

- غار خربس

- ژئوپارک قشم

- بازار درگهان

- دره تندیس ها

این موارد تنها بخشی از آثار تاریخی و گردشگری در جزیره قشم محسوب می شود و باعث شده است تا این شهر زیبا هر ساله و در هر فصلی از سال پذیرای گردشگران داخلی و خارجی زیادی باشد، بنابراین برای رزرو هتل قشم پیشنهادهای زیادی وجود خواهد داشت.

مستر بلیط؛ سفر به جزیره زیبای قشم و رزرو هتل سینگو

رزرو هتل سینگو قشم

امروزه وبسایت های زیادی در حوزه گردشگری فعالیت می کنند؛ اما به خاطر داشته باشید که مقصود از سفر به قشم، لذت بردن از این شهر زیباست بنابراین باید با آگاهی قبل از سفر به قشم اطلاعاتی کامل و جامع درباره هتل ها و نقاط گردشگری آن به دست آورید و با خیالی راحت و آسوده به این شهر زیبا سفر نمایید. اگر قصد سفر به جزیره قشم را دارید، اولین پیشنهاد مستربلیط رزرو هتل سینگو قشم می باشد.

هتل 3 ستاره سینگو قشم واقع در درگهان در سال 1393 افتتاح شد و فعالیت خود را در زمینه هتلداری آغاز کرد. ساختمان و معماری مدرن و زیبای هتل در 1 طبقه و 64 اتاق و سوئیت با امکانات مجهز برای میهمانان گرامی ساخته شده است. نوع اتاق هایی که می توانید در هتل سینگو قشم رزرو کنید به صورت یک تخته تا سوئیت های چهار نفره است. وضعیت دید اتاق های هتل رو به دریا و محوطه هتل است. صبحانه برای میهمانان مقیم هتل به صورت رایگان ارائه می شود. امکاناتی که در اتاق های هتل برای اقامت میهمانان ارائه می شود شامل لوازم بهداشتی، پاورسوئیچ، میز تحریر، مبلمان، چای ساز، روم سرویس، کمد لباس، یخچال، تلویزیون، مبلمان شیک، سیستم گرمایش و سرمایش و... است.

شما با اقامت در این هتل فاصله بسیار نزدیک و دسترسی راحتی به مکان های دیدنی و مراکز خرید مثل ساحل نیلگون خلیج فارس، مسجد قبا، مراکز تجاری درگهان و... خواهید داشت. همچنین شما می توانید با تاکسی که کارکنان هتل برای شما تهیه می کنند به مکان مورد نظر خود بروید. از دیگر امکاناتی که هتل سینگو قشم در اختیار خواهید داشت می توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت رایگان در لابی، کتابخانه، مرکز خرید، خشکشویی، تاکسی سرویس، پارک کودک، نمازخانه، کافی شاپ، خدمات نگهداری کودک، اتاق بازی و... اشاره کرد.

مستر بلیط؛ سفر به جزیره زیبای قشم و رزرو هتل سینگو

مستربلیط؛ معتبرترین وبسایت رزرو هتل قشم

جزیره قشم به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی و تفریحی فراوان میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است. مسافران برای این که در رزرو هتل قشم با مشکل مواجه نشوند، بهتر است با مراجعه به وبسایت مستربلیط تنوع هتل ها را بررسی نمایند تا بتوانند بهترین هتل را مطابق با هزینه و سلیقه خود انتخاب کنند، این موضوع باعث شده است افراد به راحتی آن چه را مد نظر دارند، مشاهده کنند و رزرو را انجام دهند.

رزرو آنلاین هتل مستربلیط در هر کجای دنیا، پرواز و هتل های داخلی و خارجی بسیاری را با قیمت مناسب ارائه می دهد و به همین علت باعث می شود آسایش را برای گردشگران فراهم نماید. مسافران با رزرو هتل قشم به دو قطب توریستی کشور سفر می کنند و می توانند با رزرو این هتل ها از شهرهای اطراف بازدید داشته باشند.

وبسایت رسمی مستر بلیط با ایجاد بستری امن در حوزه گردشگری برای تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل در همه نقاط نقاط کشور و ارائه پشتیبانی 24 ساعته به ایجاد سفری امن و خاطره انگیز برای همه مسافران عزیز می اندیشد. شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز می توانید با کارشناسان حرفه ای مستربلیط تماس حاصل نمایید و از تخفیف های ویژه مستربلیط استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم حتی برای یک بار سرویس رزرو  هتل مستربلیط را امتحان کنید و سفر خاطره انگیز قشم خود را با رزرو به صرفه هتل ماندگار نمایید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید