جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

مشاغل اینترنتی شامل کدام حرفه است؟

author منتشر کننده
بدون نظر 14 0
مشاغل اینترنتی شامل کدام حرفه است؟

با توجه به حرفه و تخصصی که افراد مختلف کسب می‌کنند می توان مشاغل را به دو دسته‌ی مشاغل اینترنتی و مشاغل عادی تقسیم بندی کرد. مشاغل اینترنتی را اگر بخواهیم به صورت عامه و غیر تخصصی نگاه کنیم تقریبا هر شغلی قابلیت فعالیت در فضای مجازی و کسب درآمد دارد. اما در یک نگاه تخصصی تر می‌توان دریافت که بعضی از مشاغل مختص فضای مجازی و اینترنت می‌باشند. به طور مثال تولید محتوای تبلیغاتی و یا نویسندگی تبلیغاتی یکی از مشاغل پر سود در فضای اینترنت می‌باشد. و یا طراحی اپلیکیشن برای گوشی‌های همراه هوشمند نیز از مشاغل اینترنتی تخصصی می‌باشد. همچنین طراحی سایت و برنامه‌نویسی سایت از جمله مشاغلی می‌باشد که جز در بستر اینترنت امکان پذیر نمی‌باشد.

مشاغل اینترنتی

مشاغل اینترنتی و آینده تجارت

آینده تجارت در دستان اینترنت و فضای مجازی می‌باشد. اگر نگاهی به گذشته‌ی فضاهای مجازی و رشد تجارت الکترونیک بیاندازید متوجه توسعه سریع فروشگاه های اینترنتی و استقبال جامعه از آن خواهید شد. شاید این توهم برای بسیاری از افراد پیش بیاید که هر شخصی تنها با در دست داشتن یک گوشی موبایل و خط اینترنت می‌تواند کسب و کار خود را ایجاد کرده و به درآمد میلیونی برسد. اما واقعیت مشاغل اینترنتی بسیار تخصصی تر از تفکر عامه می‌باشد. اگر بدون تخصص و دانش کافی قدم در حوزه‌ی مشاغل اینترنتی بگذارید مسلما هزینه و وقت زیادی را صرف می‌کنید که همه ی این‌ها منجر به شکست و سرخوردگی شما خواهد شد.

مشاغل اینترنتی در مبادله اطلاعات

امروزه تمامی حرفه ها احتیاج به کسب دانش و علم آموزی دارند و اولین مرجعی که به آن مراجعه می‌کنند سایت‌های اینترنتی می‌باشد. خب خود این نیاز بستری برای ایجاد مشاغل اینترنتی می‌باشد. به طور مثال شما دانشجوی پزشکی می‌باشید، می‌توانید بدون در نظر گرفتن سرمایه اولیه هنگفت یک سایت از مطالب به روز پزشکی تهیه کرده و بعد از جذب مخاطب با فروش سایت با تبلیغات در آن کسب درآمد کنید.

مشاغل اینترنتی و گستردن ارتباطات

امروزه افراد بسیاری از سراسر جهان به چت کردن در شبکه های مختلف اجتماعی می پردازند. دوستان و آشنایان افراد تنها به شهر و محله ی آن‌ها محدود نمی‌شود و تقریبا همه‌ی ساکنین کره‌ی زمین چند دوست بین المللی دارند. همین امر می‌تواند یک بستر مناسب برای مشاغل اینترنتی و درآمد زایی باشد. شما با استفاده از فضاهایی مانند فیسبوک و اینستاگرام دوستان مجازی خود را مشتری های حقیقی تبدیل کنید بدون صرف هزینه‌های هنگفت در واقع با استفاده از تبلیغات ارزان دامنه‌ی کار خود را گسترش دهید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید