جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

مشاوره حقوقی 24 ساعته با وکیل دادگستری

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
مشاوره حقوقی 24 ساعته با وکیل دادگستری

شاید برای خیلی از شما جالب باشد که بدانید یک چطور می‌توان با وکلای متخصص دادگستری در زمینه های مختلف، به صورت 24 ساعته مشاوره حقوقی داشت؟ پاسخ به این سوال در بوجود آوردن شیفت های کاری متعادل بین 1000 وکیل پایه یک دادگستری خانم و آقا با تخصص های مختلف است که امروزه این امر توسط موسسه حقوقی وکیل تلفنی انجام گرفته است؛ نمونه تمامی اتفاقات حقوقی که تا کنون در دادگاه ایران جریان یافته، می‌افتد و خواهد افتاد، همه روزه در میان 1000 وکیل رد و بدل می‌شود؛ از این رو این وکلا با بررسی و تحلیل این مسائل به غول های حقوقی تبدیل شده اند که در تخصص های خود رو دست ندارند و شما پس از برقراری ارتباط با آن ها این موضوع را خواهید فهمید.

از وکلای پایه یک خانم و آقایی که با گذر از فیلتر ها و آزمون های سخت و چند مرحله ای توانستند در موسسه حقوقی ما مشغول به خدمت رسانی شوند؛ انتظار کمتری جز این نمی‌رود.

مشاوره حقوقی 24 ساعته با وکیل دادگستری

مشاوره حقوقی 24 ساعته با وکیل دادگستری

جمعی از دست اندر کاران موسسه حقوقی وکیل تلفنی به همراه رئیس هیئت مدیره وکیل تلفنی (دکتر هادی توکلی (نفر دوم از سمت چپ))

حتماً تا کنون متوجه شده اید که موسسه حقوقی وکیل تلفنی در حقیقت یک اورژانس وکالت 24 ساعته است که تمامی خدمات حقوقی از قبیل: مشاوره حقوقی ملکی، مشاوره حقوقی خانواده، بهترین راهکار های حقوقی برای طلاق فوری، ساده ترین راه وصول مهریه، نفقه، اجرت المثل، ساده ترین راه گرفتن حضانت فرزند، قتل، سرقت، تجاوز و هزاران هزار موارد حقوقی نادر و رایج می‌توانند در طی یک مشاوره حقوقی در هر زمان و هر مکانی مورد بررسی، تحلیل و ارائه بهترین راهکار حقوقی توسط وکیل پایه یک دادگستری انجام بگیرند.

البته این روزها تمامی بانوان این مرز و بوم می توانند با وکلای خانم ما که در تمامی امور زناشویی خبره اند، ارتباط بگیرند و مشکلات خود با همسرشان را در یک مشاوره روانشناسانه حقوقی تلفنی یا آنلاین 24 ساعته، حل نمایند؛ جالب است بدانید که شرایط به گونه ای فراهم شده تا بانوان مطلقه بدون تماس بیهوده با شوهر سابق و کلنجار با او به سادگی وصول مهریه خود را به وکلای ما (اعم از خانم و آقا) بسپارند تا او اینکار را برایشان انجام دهد.

 اما یکی از موارد بسیار متمایز که نمونه آن را در هیچ موسسه حقوقی حضوری و غیر حضوری نمی توان یافت، استخدام کارآگاه های خیانت یاب است؛ این کارآگاه ها می توانند با دریافت خصوصیات و رفتار های اخیر همسرتان به شما بگویند که او واقعاً خیانت کار است یا شما نسبت به او دچار سوء زن شده اید؛ البته در بسیاری از شرایط نیز ممکن است این کارآگاهان به شما کمک کنند تا مدارک لازم جهت اثبات خیانت همسرتان را فراهم کنید تا راحت تر موجبات مقصر بودن او را در محاکم فراهم کنید؛ خوشبختانه تمامی خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت 24 ساعته می‌باشد، از جمله استفاده از خدمات حقوقی کارآگاهان خصوصی زحمتکش ما.

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خانم

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خانم

برخی از بانوان وکیل موسسه حقوقی وکیل تلفنی در یکی از شعبات مرکزی

یکی از محبوب ترین خدمات مشاوره حقوقی در موسسه حقوقی ما، مشاوره حقوقی 24 ساعته با وکیل دادگستری خانم می‌باشد؛ نحوه ارائه این خدمت بدین صورت است که وکلای پایه یک خانم ما در تمامی تخصص های حقوقی، در شیفت شب آنلاین شده و به بانوانی که در طی روز به دلایل و مشغله های فراوان از نعمت دریافت یک مشاوره حقوقی بی نصیب مانده اند، مشاوره حقوقی تلفنی یا آنلاین (به طرق مختلف واتساپی/ تلگرامی و ...بسته به میل آن ها)، می‌دهند و از این طریق مشکلات این عزیزان را حل می نمایند.

مزایای مشاوره حقوقی 24 ساعته با وکیل دادگستری

جالب است بدانید که مشاوره حقوقی 24 ساعته با یک وکیل دادگستری در دهه های قبل به مثابه یک رویا بوده که امروزه این رویا به واقعیت پیوسته و تمامی هموطنان می‌توانند از هر کجای ایران تنها از طریق یک تماس تلفنی ساده به خط ویژه 6 رقمی ما به اپراتور وصل شده و با وکیل متخصص در زمینه مورد نظر خودشان مشورت تلفنی نمایند و هزینه اندک آن را هم در آخر ماه و بر روی قبض تلفن پرداخت نمایند.

اینکه می‌گوییم این امر همانند یک رویا بود، صرفاً به خاطر مزایای آن است؛ مزایایی که در شرایط شیوع بیماری کرونا، بسیار پر رنگ تر از قبل خواهند بود.

برخی از مزایای مشاوره حقوقی 24 ساعته با وکلای پایه یک دادگستری به سبک زیر اند:

- مشاوره با وکلای متخصص در زمینه مشکل خودتان (کاردانی و احاطه کامل وکیل به مشکل شما).

- کاهش چند برابری هزینه های وکالت (در بسیاری از موارد شما نیازی به وکیل ندارید و خودتان می‌توانید تنها با یک راهنمایی حقوقی ساده اما عملی، مشکل خودتان را رفع کنید).

- کاهش هزینه های رفت و آمد.

- کاهش استرس ناشی از درگیری در محاکم (به دلیل افزایش آگاهی و اطمینان از قدم های حقوقی تان).

- تسریع در روال انجام کارها (به دلیل امکان دسترسی 24 ساعته به وکیل مورد نظر از طرق مختلف).

- نبود رودربایستی و خجالت ناشی از بیان مشکلات هنگام رو در رو شدن با وکیل (این امر صرف نظر از پیش و پا افتاده بودن، بسیار تأثیر گذار است).

- و موارد بسیار دیگر که شما می‌توانید با درج کردن آن ها در زیر همین مقاله، سایر هموطنانمان را در اتخاذ یک تصمیم درست، راهنمایی کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید