جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

مشخصات سرفیس لپ‌تاپ گو 2 مایکروسافت افشا شد

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
مشخصات سرفیس لپ‌تاپ گو 2 مایکروسافت افشا شد

اگر اطلاعات فاش شده توسط منابع کره‌ای صحت داشته باشد، مایکروسافت احتمالا نسخه به‌روز شده «سرفیس لپ‌تاپ گو» (Surface Laptop Go) با نام لپ‌تاپ گو 2 را به زودی معرفی خواهد کرد.

بزرگترین تغییری که طبق گزارش‌ها در نسخه جدید سرفیس لپ‌تاپ گو وجود خواهد داشت، پردازنده نسل یازدهمی اینتل (i5-1135G7) است که جایگزین نسخه اصلی با پردازنده نسل دهمی می‌شود. همچنین این بار مایکروسافت دستگاه خود را با ویندوز 11 راهی بازار می‌کند و ظاهرا عملکرد دوربین HD آن بهبود پیدا می‌کند.

این منبع کره‌ای همچین ادعا کرده پیش سفارش این دستگاه در 2 ژوئن (12 خرداد) آغاز خواهد شد، که با این وجود می‌توان انتظار داشت به زودی شاهد معرفی آن باشیم. قبلا هم توسط نشریه دیگری گزارش شده بود که این دستگاه ممکن است 650 دلار قیمت داشته باشد.

 مشخصات سرفیس لپ‌تاپ گو 2 مایکروسافت افشا شد

بیشتر بخوانید: احتمال معرفی مک بوک ایر M2 در WWDC 2022 قوت گرفت

مشخصات احتمالی سرفیس لپ‌تاپ گو 2

به غیر از موارد اشاره شده، به نظر می‌رسد سایر مشخصات لپ تاپ جدید با نسخه قبلی مطابقت داشته باشد. بنابراین همچنان دارای نمایشگر 12.4 اینچی با نسبت تصویر 3:2 و حسگر اثر انگشت روی کلید پاور خواهد بود. همچنین می‌توان انتظار داشت پورت‌های آن شامل USB-A ،USB-C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و همچنین یک پورت برای شارژر اختصاصی مایکروسافت باشد.

در تصاویر و توضیحات ارائه شده، هیچ شواهدی مبنی بر وجود صفحه کلید با نور پس زمینه وجود ندارد که البته در نسل کنونی سرفیس لپ‌تاپ گو نیز وجود نداشت.

علاوه بر این موارد، توضیح داده شده که لپ تاپ جدید مایکروسافت با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌شود، با این حال نمی‌دانیم ردموندی‌ها برای نسخه پایه آن چه مشخصاتی را درنظر می‌گیرند. همچنین نشریه کره‌ای توضیح داده که با هر بار شارژ این دستگاه، تا 13.5 ساعت می‌توان از آن استفاده کرد.

سرفیس لپ تاپ گو به عنوان گزینه جدید در بازار دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه می‌تواند با کروم‌بوک‌هایی که در بین دانشجویان محبوبیت دارد، رقابت کند. با این وجود، نسخه اصلی این دستگاه مایکروسافت چندان مورد استقبال عمومی قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید