جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

معرفی برترین اپلیکیشن‌های آیفون سال 2019

author منتشر کننده
نظرات (1) 9 0
معرفی برترین اپلیکیشن‌های آیفون سال 2019

امروزه بسیاری از کاربران، نسبت به خرید گوشی‌های آیفون اقدام می‌کنند. اما آیفون بدون اپلیکیشن، تقریبا یک تلفن همراه بی استفاده است. لذا اپلیکیشن‌های بسیاری عرضه شده اند تا کارآیی آیفون را بیش از پیش متنوع تر کنند. در اینجا ما تلاش نموده ایم تا بهترین اپلیکیشن‌های پلتفرم آیفون را در سال 2019 برای شما معرفی کنیم تا بتوانید نرم افزارهای مورد علاقه خود را بر روی گوشی های خود نصب کنید

اپلیکیشن آیفون

Any.Do، اپلیکیشن برنامه ریزی در آیفون

از طاقت فرسا ترین کارهای ما برنامه ریزی کارهای روزمره ما بدون استفاده از یک اپلیکیشن است. ما هر روزه با به دست گرفتن قلم و خودکار به برنامه ریزی کارهای خود می‌پردازیم. اما ممکن است یک روز این کاغذ گم شود و برنامه ریزی ما به کلی از بین برود. لذا نرم افزارهای مخصوص موبایل‌ها، آسان کننده ی برنامه ریزی کارهای روزمره ما هستند. اپلیکیشن Any.Do از اپلیکیشن‌های برتر آیفون در زمینه برنامه ریزی روزانه کارهای ماست. یکی از قابلیت‌های موثر این اپلیکیشن همگام سازی اطلاعات است. از بهترین امکانات این اپلیکیشن، ویجت تقویم جذاب و حرفه ای و سازگاری آن با سیری و رمیندر‌ها می‌باشد. رابط کاربری این اپلیکیشن از نسخه‌های قبلی بهبود یافته است و اشتراک گذاری فایل ها راحت تر صورت می‌گیرد.

اپلیکیشن آیفون

Chroma – Adult Coloring Book، بهترین اپلیکیشن نقاشی آیفون

اپلکیشن Chroma – Adult Coloring Book، توسط شرکت Sprit Labs طراحی شده است که به شما امکان نقاشی کردن و طراحی‌های منحصر به فرد را در گوشی شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید با خودکار، قلم و ماژیک در اندازه‌های متفاوت به نقاشی بپردازید. این اپلیکیشن، همچنین یک شبکه اجتماعی نیز برای خود به شمار می‌رود. از طریق اپلیکیشن Chroma – Adult Coloring Book می‌توانید تصاویر را وارد برنامه کنید، زوم کرده و با جزییات و دقت بیشتری رنگ آمیزی کنید. الگوی مد نظر خود را نقاشی کرده و طرح های جذاب و متنوعی را بسازید. حجم این اپلییکشن در App Store 104 مگابایت است.

اپلیکیشن آیفون

Email – Edison Mail، اپلیکیشن مدیریت ایمیل در آیفون

از آنجایی که ساخت و دسترسی به ایمیل در آیفون کمی سخت به نظر می‌رسد، اپلیکیشنی طراحی شده تا کاربران بتوانند ایمیل‌های خود را راحت تر و سریع تر مدیریت کنند. این اپلیکیشن از تمامی ایمیل‌ها شامل Outlook ،iCloud، Yahhoo، Gmail و .. پشتیبانی می‌کند. شرکت Edison Software با ساخت این برنامه کار را برای کاربران سیستم عامل IOS راحت کرد تا بتوانند به راحتی ایمیل‌های خود را دسته بندی و ارسال کنند. حجم این نرم افزار 157 مگابایت است. علی رغم اینکه این برنامه برای IOS موجود هست، برای سیستم عامل‌های اندروید نیز ارائه شده است که با کسب نمره 4.6 از 5 در گوگل پلی، رضایت مندی کاربران را از این اپلیکیشن برانگیخته است.

اپلیکیشن آیفون

اپلیکیشن Hyperlapse، تایم لپس ساز آیفون

امروزه برای حذف لرزش‌های تصویری دوربین‌های موبایل از اپلیکیشن Hyperlapse استفاده می‌شود. لذا کمتر کاربری را می‌بینیم که برای حذف لرزش دوربین موبایل خود، ویدیوها را در نرم افزار افتر افکت یا پریمایر بریزد. همانگونه که مایکروسافت توانست تایم لپس مناسبی برای سیستم عامل های اندروید و ویندوز ارائه دهد، شرکت Instagram ,Inc این اپلیکیشن را برای سیستم عامل های IOS عرضه کند. اپلیکیشن Hyperlapse قادر است ویدیوهای گرفته شده شما با دوربین را تدوین کند و در نهایت لرزش آن را بگیرد. شما کافی است این نرم افزار را بر روی موبایل خود نصب کنید، اجرا کنید و قدم بزنید و بدوید. پس از ذخیره فیلم، اپلیکیشن Hyperlapse لرزش دوربین شما را می‌گیرد و ویدیوی شما را سینمایی جلوه می‌دهد.

اپلیکیشن آیفون

The Weather Channel، بهترین اپلیکیشن پیش بینی آب و هوا در آیفون

بی شک برترین اپلیکیشن آب و هوا در آیفون The Weather Channel می‌باشد. با فعال کردن لوکیشن گوشی خود، منطقه مورد نظر توسط این نرم افزار فعال می‌شود و شما به اطلاعات آب و هوایی منطقه خود دسترسی پیدا می‌کنید. اموجی‌های ابرها، طوفان، خورشید و دیگر اموجی‌ها از زیبایی های این اپلیکیشن است. همچنین The Weather Channel تا دو هفته آب و هوای منطقه شما را به طور دقیق پیش بینی می‌کند. The Weather Channel Interactive سازنده این اپلیکیشن است و حجمی 188 مگابایتی دارد. پیشنهاد می‌شود که از این نرم افزار در هنگام مسافرت شما به مناطق مختلف استفاده شود.

اپلیکیشن آیفون

TheScore، اپلیکیش مشاهده نتایج ورزشی آیفون

اپلیکیشن TheScore از بهترین اپلیکیشن‌های ورزشی آیفون است که مشاهده نتایج ورزشی طراحی شده است. شما از طریق این اپلیکیشن می‌توانید نتایج زنده ورزشی از جمله فوتبال (لیگ برتر انگلیس، اسپانیا)، بسکتبال، والیبال و ... را دنبال کنید. تیم‌های مورد علاقه خود را به علاقه مندی ها اضافه کنید و هشدار گل ها و سایر اطلاعات یک بازی را فعال نمایید. برنامه بازی‌های تیم خود را مشاهده کنید و تماشای گب های بارگذاری شده در آن بپردازید. این اپلیکیشن شباهت بسیاری به نرم افزار FotMob در سیستم عامل های اندروید دارد. شرکت Score Media Ventures این اپلیکیشن را در حجم 150 مگابایت طراحی کرده که از جمله اپلیکیشن های موفق ورزشی آیفون به شمار می‌رود.

اپلیکیشن آیفون

VLC، اپلیکیشن پخش کننده فیلم در آیفون

از بهترین برنامه‌های پخش فیلم در آیفون اپلیکیشن VLC است. نرم افزار VLC همچنین از بهترین پلیرهای ویندوز نیز به شمار می‌رود. این اپلیکیشن رایگان از فرمت‌های ویدیویی زیادی همچون Mp4 ،Mpeg 1,2 ،Mp3 و ... پشتیبانی می‌کند. این اپلیکیشن توسط شرکت سازنده VideoLAN در حجم 140 مگابایت طراحی شده است و شما ضمن پخش آسان و با کیفیت ویدیوهای خود می‌توانید به راحتی چند صوت جداگانه و حتی زیرنویس به فیلم‌های خود اضافه کنید. اپلیکیشن VLC، علی رغم محیط کاربری ساده، قابلیت های فراوانی دارد. لذا از قابلیت‌های برتر آن: اجرای چند گانه فایل های صوتی، نمایش و اضافه کردن زیر نویس فیلم‌ها، محیط کاربری جذاب و پشتیبانی از تمامی فرمت‌های ویدیویی می‌باشد.

اپلیکیشن آیفون

نقشه سازی در آیفون با اپلیکیشن MagicPlan

شاید برای شما پیش آمده باشد که کدام اپلیکیشن این امکان را به شما می‌دهد تا در موبایل خود به ساخت و طراحی نقشه بپردازید! اپلیکیشن MagicPlan برای هنر دوستان به عنوان یک ابزار معماری استفاده می‌شود. اگرچه این اپلیکیشن نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای نرم افزارهای غول پیکری همچون AutoCAD در ویندوز باشد، ولی کار شما را برای طراحی یک نقشه در جاهایی که فرصت اندکی دارد راحت می کند. شما کافی است از طریق دوربین خود، نقشه زمینتان را طراحی کنید و تصاویر و آیکون به آن اضافه کنید. همچنین این اپلیکیشن از فناوری سه بعدی نیز پشتیبانی می کند و با نرم افزارهای Excel و AutoCAD سازگاری دارد. پشتیبانی از قابلیت Object نیز از دیگر توانمندی‌های این نرم افزار است. اپلیکیشن MagicPlan توسط شرکت Sensopia و با حجم 162 مگابایت طراحی شده است.

اپلیکیشن آیفون

با اپلیکیشن GarageBand در آیفون موسیقی‌های دلخواه خود را بسازید

با نصب اپلیکیشن GarageBand در موبایل خود، به نواختن موسیقی‌های مورد علاقه خود بپردازید. این اپلیکیشن در واقع به عنوان یک ابزار آلات موسیقی و یک محیط کاربری ویرایش گر به شما می‌رود. ابزار آلاتی چون کیبورد، بیس، گیتار، پیانو و ... در این نرم افزار به صورت انحصاری توسط Apple طراحی شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. محیط کاریری ویرایش موسیقی‌های شما از بهترین خلاقیت هایی است که شرکت اپل از خود در این اپلیکیشن به نمایش گذاشته است. شما پس از نواختن موسیقی دلخواه خود، آن را ضبط می‌کنید و سپس با ایجاد افکت‌های گوناگون بر روی آن موزیک‌ها را در هم ادغام می‌کنید، برش می‌دهید و سپس آن‌ها را بهم می‌چسبانید. حجم این نرم افزار که به صورت اختصاصی توسط اپل ساخته شده 1 گیگ و 700 مگابایت است.

اپلیکیشن آیفون

Altimeter GPS، اپلیکیشن آیفون برای مسافران

اپلیکیشن Altimeter GPS، از برنامه های کاربردی و مخصوص مسافران است. شما هر وقت می‌خواهید به مسافرت بروید، مطمئناً به یک نقشه آنلاین نیاز خواهید داشت. نرم افزار Altimeter GPS این امکان را به شما می‌دهد که بتواتید به صورت آنلاین به نقشه ایران و جهان متصل شوید. وجود فشار سنج در این اپلیکیشن، یکی از قابلیت‌های خوب این نرم افزار است. شما با استفاده از قابلیت POSITION FINDER، می‌توانید نقطه مبدا و مقصد را مشخص و ذخیره کنید. قابلیت چراغ قوه و قطب یاب نیز از قابلیت های جذاب این نرم افزار است. اپلیکیشن Altimeter GPS، توسط شرکت Immaginet Srl در حجم 50 مگابایت عرضه شده است.

اپلیکیشن آیفون

Unfold – Create Stories، بهترین اپلیکیشن قاب کردن تصاویر

یکی از جذاب‌ترین نرم افزار های آیفون، اپلکیشن  Unfold – Create Stories است که می‌توانید تصاویر خود را در قاب های جذاب و متنوع بسازید و به آن کپشن اضاف کنید. در این اپلیکیشن 30 قاب رایگان وجود دارد. شما می‌توانید بقیه قاب ها را به صورت پولی از AppStore خریداری کنید. بر روی این اپلیکیشن 6 فونت قرار داده شده که می‌توانید بر روی آن Story بنویسید. سپس ویدیوی خود را با بالاترین کیفیت ذخیره کنید. این برنامه توسط شرکت Unfold Creative ساخته شده است حجم آن نسبت به قبل افزایش یافته است. حجم کنونی این اپلیکیشن 93 مگابایت است.

اپلیکیشن آیفون

Enlight، بهترین اپلیکیشن ادیت هنری تصاویر آیفون

از بهترین اپلیکیشن‌های آیفون در زمینه ادیت تصاویر، اپلیکیشن Enlight است که در سال 2019 توسط شرکت Lightricks Ltd در اپ استور عرضه شد. این اپلیکیشن که فقط در حجم 117 مگابایت گنجانده شده توانایی ادیت تصاویر در انواع مضمون‌ها و پس زمینه‌ها را دارد. از طریق این نرم افزار می‌توانید تصاویر خود را زیباتر کنید، تصاویر را در هم ترکیب کرده و رنگ آمیزی کنید. در بخش های متنوع این اپلیکیشن به فونت‌ها، جلوه‌ها و رنگ‌ها دسترسی دارید. این نرم افزار حکم نرم افزارهایی همچون Lidow ،Artista و ... را در سیستم عامل اندروید دارد.

اپلیکیشن آیفون

با اپلیکیشن TikTok در آیفون ویرایش‌های حرفه ای بر روی ویدیوها انجام دهیم

آیفون علی رغم برنامه ادیت عکس، اپلیکیشن ویرایش ویدیو را هم برای کاربران فراهم کرده است. اپلیکیشن TikTok یک نرم افزار حرفه ای ویرایش ویدیو است که شما قادر خواهید بود ویدیوهای انتخابی را وارد کنید و به تدوین آن بپردازید. آهنگ‌ها را به آن اضافه کنید و بر روی آن تایتل بگذارید. علی رغم آهنگ‌های مورد علاقه شما، خود اپلیکیشن هم دارای یک سری موسیقی آماده است که به راحتی می‌توانید آن ها را به ویدیوی خود اضافه کنید. همچنین اموجی‌ها و استیکرهای زیادی در این نرم افزار گنجانده شده که آن را بیش از پیش جذاب تر و متنوع تر کرده است. این نرم افزار با حجم 268 مگابایت توسط شرکت musical.ly Inc طراحی و عرضه شده است.

اپلیکیشن آیفون

Glitch Art Studio، اپلیکیشن ادیت تصاویر به سبک گلیچ

اپلیکیشن tiktok قادر بود تا ویدیوهای شما را ویرایش کند و تا حدودی بر روی آن‌ها افکت‌های تصویری ایجاد کند. اما در اپلیکیشن Glitch Art Studio شما می‌توانید به فیلم های خود سبک گلیچ اضافه کنید. گلیچ، به مجموعه افکت های تصویری سریع گفته می‌شود که جلوه‌های خاص و ویژه‌ای به ویدیوهای شما اضافه می‌کند. شرکت نت سیگما سازنده این اپلیکیشن مدرن است که تداعی کننده نرم افزار افترافکت در گوشی‌های آیفون شماست. این نرم افزار با نمره 4.7 از 5 جزو بهریتن اپلیکیشن‌های آیفون شناخته می‌شود که نشان دهنده رضایت کاربران است.

اپلیکیشن آیفون

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (1)

  1. مطالب جامع و مفیدی در زمینه اپلیکیشن های ios ارائه شده.ممنون از زحماتتون

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید