جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

معرفی سایت تیک تم

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
معرفی سایت تیک تم

وردپرس سیستم مدیریت محتوایی است که به جرات میتوان گفت که بیش از نیمی از وب سایت های ایران با آن طراحی و پیاده سازی شده است. افزونه ها و قالب های متعددی که برای آن وجود دارد باعث می‌شود یک سیستم مدیریت محتوا ساده به یک سیستم قدرتمند، شیک و عالی تبدیل شود.

کارایی و دسترسی پذیری آن بسیار خوب و در چند ساله گذشته از امتحان های خود سربلند بیرون آمده است. هر سیستم مدیریت محتوایی مزایا و معایب خاص خود را دارد ولی با در نظر گرفتن مزایایی که بیشتر از معایب آن می‌باشد، یکی از چالش های مدیران وب سایت های وردپرسی داشتن پشتیبان وردپرس می‌باشد. دوره های آموزشی مختلفی در این خصوص وجود دارد تا وب مسترها و مدیران وب سایت ها خودشان بتوانند وب سایت خود را مدیریت کنند، تا به اینجای کار اصلا نیازی به پشتیبانی وردپرس نمی‌اشد. اما چالش کار آن‌ها اینجاست که به دلیل عدم تبحر و تجربه کافی نمی‌توانند ایراد ها و مشکلات وب سایت خود را حل کنند و در اینترنت به دنبال متخصص وردپرس می‌باشند. کارشناس وردپرس وب سایت تیک تم بیش از 9 سال است که در زمینه قالب وردپرس و افزونه وردپرس و آموزش وردپرس فعالیت می کند و در این مدت توانسته بیش از 500 پروژه طراحی وب سایت داشته باشد. بعد از اینکه درخواست های پشتیبانی متعددی در خصوص ایراد ها و مشکلات وردپرس گزارش شد که عمده آن‌ها فقط نیاز به تجربه و تبحر کافی و درصد خیلی کمی نیاز به موارد حرفه ای بود، بر آن شدیم تا خدمت پشتیبان وردپرس را عرضه کنیم. در ابتدای کار پلن های پشتیبانی تیک تم برای مردم نا آشنا بود ولی بعدها توانستیم با جلب رضایت مشتریان و رسیدگی به موقع به امور ایشان پلن های پشتیبانی سالانه بفروش برسانیم و خدمت دهی خود را به 24 ساعت شبانه روز ارتقا بدهیم.

اکنون مفتخریم تا جشن تولد 4 سالگی خدمات پشتیبانی وردپرس تیک تم را با شما برگزار کنیم.

تیک تم بیش از 10 متخصص وردپرس و به انواع مشکلات و ایرادات وردپرس مسلط می‌باشد و شما می‌توانید با خیالی آسوده تمامی مشکلات وب سایت وردپرسی خود را 24 ساعت شبانه روزی با ما در میان بگذارید.

یکی از چالش های بزرگ مدیران وب سایت های وردپرسی رفع اشکال وب سایت ویروسی یا عدم تبحر در کانفیگ امنیتی وردپرس می‌باشد. کانفیگ امنیتی وردپرس یا همان ویروس کشی وردپرس یکی از خدماتی می باشد که تیک تم بصورت جداگانه عرضه کرده و در پلن های پشتیبانی نیز گاهی ارائه می‌نماید. با ویروس کشی وردپرس در صورتی که وب سایت شما با اختلالاتی مواجه شده یا وب سایت شما به سایت های دیگری ریدایرکت یا منتقل می‌شود نگران نباشید. با تهیه خدمت ویروس کشی وردپرس می‌توانید تمامی مشکلات وردپرس خود را با پشتیبانان وردپرس تیک تم در میان بگذارید. وب سایت وردپرسی خود را به ما بسپارید و از شر تمامی مشکلات و بروز رسانی ها و رسیدگی ها خلاص شوید.

در تیک تم تمامی خدمات مورد نیاز شما را در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. این پشتیبانی وردپرس شامل بروزرسانی هسته، قالب، افزونه ها‚ رفع خطاهای رایج وردپرس‚ پاک سازی فایل های مخرب‚ نصب افزونه های ضروری و مهم‚ کانفیگ امنیتی و بررسی ایمنی سایت‚ بهینه سازی تصاویر وردپرس‚ ثبت سایت در گوگل وب مستر تولز‚ ارسال اتوماتیک مطالب به شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام‚ ساخت نقشه سایت و ربات برای گوگل‚ ساخت بخش عضویت پولی‚ ویرایش فیلد های تسویه حساب و همچنین تمامی موارد و مشکلاتی است که ممکن است برای یک سایت پیش بیاید. پس برای دریافت سریع ترین و به صرفه ترین خدمات در وب سایت های ایرانی در زمینه ارائه خدمات پشتیبان سایت وردپرسی هستیم می توانید از پشتیبانی وردپرس استفاده نمایید.

درصورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید حتما با ما تماس بگیرید: 02133438480 و 09120343530 و برای دسترسی به بخش پشتیبانی وردپرس از این لینک استفاده نمایید: https://tiktheme.com/?p=6249 ما خوشحال می‌شویم صدای شما را بشنویم.

 

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید