جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

معرفی قطعات یدکی موبایل

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
معرفی قطعات یدکی موبایل

گوشی­‌های تلفن همراه دارای قطعات مختلفی مانند تاچ ­ال­ سی ­دی، دوربین، شیشه دوربین، خشاب سیم کارت و مموری، قاب و شاسی، درب پشت گوشی و... در برندهای مختلف می­‌باشند. تمامی این قطعات جزو اجزای اصلی گوشی موبایل بوده که هر کدام وظیفه‌­ای را بر عهده دارند. گوشی هواوی، یکی از برندهای معروف و محصول کشور چین است که همانند سایر برندها قطعات سخت افزاری را در خود جای داده است و در صورت آسیب‌­دیدگی هر قطعه باید تعویض یا تعمیر گردد. بنابراین افراد باید قطعات یدکی آن خریداری و جایگزین آن کنند که هر یک از قطعات دارای قیمت مخصوص بخود هستند. در این مقاله قصد داریم درباره قیمت درب پشت هواوی مطالبی را ارائه نماییم که وظیفه آن حفظ جنبه ظاهری گوشی و حفاظت از قطعات داخلی گوشی است. قیمت درب پشت هواوی در فروشگاه‌های مختلف ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد و همین­ طور از لحاظ کیفیت با هم تفاوت‌هایی دارند. از این‌­رو باید از فروشگاه‌های معتبر قطعات یدکی را خریداری کنیم.

قیمت درب پشت هواوی در بابافون

شکسته شدن درب پشت گوشی یکی از جمله مواردی است که برای بسیاری از کاربران پیش می‌­آید و ظاهر گوشی را تغییر می‌­دهد. اگر عمق شکستگی زیاد باشد درصد آسیب­‌پذیری اجزای داخلی گوشی بالا خواهد رفت. همچنین برخی از مدل­‌های گوشی هواوی مانند Mate20pro ضد آب بوده که در صورت شکسته شدن درب پشت، این مقاومت را از دست می‌­دهد. با توجه به این که قیمت درب پشت هواوی چندان بالا نیست بنابراین بهتر است از آسیب­‌دیدگی بیشتر گوشی جلوگیری کرد. وجود درب پشت گوشی برای حفاظت از باتری و جلوگیری از گرد و غبار به داخل دستگاه، الزامی می‌­باشد. اگر شما از جمله کسانی هستید که نیاز به تعویض این قطعه دارید باید بدانید قیمت درب پشت هواوی در بابافون بسیار مناسب بوده و مهمتر از قیمت، اصل و اورجینال در اختیار مشتری قرار می­‌گیرد. قیمت درب پشت هواوی در مدل‌های مختلف با هم متفاوت بوده و با نمونه اصلی خود گوشی مطابقت دارد و می­‌توان آن را به عنوان جایگزین کامل با درب شکسته گوشی استفاده نمود. ممکن است تعویض درب پشت گوشی برایتان مشکل باشد زیرا بدنه برخی از مدل‌های هواوی به صورت یکپارچه طراحی شده است و برای تعویض آن بهتر است از یک تعمیرکار کاربلد کمک بگیرید.

برای تعمیرات موبایل در شیراز به کجا مراجعه کنیم؟

در ادامه مبحث قیمت درب پشت هواوی باید بگوییم که با توجه به گستردگی استفاده از گوشی همراه در برندها و مدل‌های مختلف توسط کاربران و به وجود آمدن مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آن بدلایل مختلف که امری اجتناب‌­ناپذیر بوده همواره نیاز مبرم به یک فرد متخصص یا یک مرکز معتبر در این زمینه وجود دارد تا افراد برای گرفتن خدمات به آن مراجعه نمایند. بابافون یکی از مراکز تعمیرات موبایل در شیراز می­‌باشد که به کمک متخصصین ماهر و باتجربه، خدمات تعمیرات موبایل را در حد مطلوب و استاندارد در زمان کوتاهی ارائه می­‌دهد. زمانی که کاربران تلفن همراه نیاز به تعمیر گوشی یا تبلت خود داشته باشند معمولاً بدنبال مکانی هستند که خدمات خود را مقرون­ به صرفه و باکیفیت ارائه داده و از تجهیزات به ­روز در جهت بهتر ارائه شدن کارها ارائه دهد. همچنین از تخصص نیروی انسانی ماهر بهره برده تا فرایند تعمیر بدرستی و بدقت انجام گردد و گوشی دچار مشکلات دیگر نشود. از طرفی خرابی گوشی ممکن است در هر لحظه از زمان اتفاق بیفتد مثلاً زمانی که به یکی از شهرهای ایران مانند شیراز رفته‌­اید و گوشی شما بنابر دلیلی دچار آسیب می­‌شود بنابراین باید بدانید که برای تعمیرات موبایل در شیراز به کجا مراجعه نمایید.

 تعمیرات موبایل در شیراز

قیمت درب پشت هواوی در فروشگاه تخصصی بابافون

بابافون یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی فروش لوازم جانبی، باتری موبایل در برندهای مختلف، قطعات یدکی موبایل و... می­‌باشد که علاوه بر این‌ها کار تعمیرات موبایل را در بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. در بابافون قیمت درب پشت هواوی و دیگر برندها، قیمت لوازم تعمیرات موبایل و... مورد استقبال و رضایت مشتریان می­‌باشد. در این مجموعه اساس کار بر پایه ارائه کالای مرغوب و اورجینال، ضمانت اصل بودن محصول، ارسال سریع است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مطلع شدن از قیمت لوازم می­‌توانید به وبسایت https://babaphone.ir مراجعه کرده و در صورت لزوم از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت سؤالات خود را مطرح نمایید. مرکز فعالیت فروشگاه بابافون در شیراز می­‌باشید و دارای نماد اعتماد الکترونیک است. در صورت تمایل می­‌توانید گوشی یا تبلت خود را به صورت حضوری به فروشگاه تحویل نمایید و یا از طریق پرکردن فرم درخواست تعمیرات موبایل به صورت اینترنتی، اقدام نمایید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید