جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

معرفی مانیتورهای سامسونگ مدل 2023 با وضوح تصویر بالا

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
معرفی مانیتورهای سامسونگ مدل 2023 با وضوح  تصویر بالا

شرکت سامسونگ طیف وسیعی از مانیتورهای جدید خود را به بازارمعرفی کرد، این مانیتورها شامل Odyssey Neo G9است که اولین مانیتور منفرد جهان با وضوح دوگانه فوق العاده بالاست دیگر مدلهای مانیتورها هم Odyssey OLED G9، ViewFinity S9 و Smart Monitor M8 هستند.

مانیتور سامسونگ ViewFinity S9

این مانیتور دارای صفحه نمایش 27 اینچی k 5 است، شرکت سامسونگ ادعا می کند که این مانیتور برای حرفه ای های خلاق بهینه سازی شده است. ViewFinity S9 با روکش مات به بازار عرضه می شود.

معرفی مانیتورهای سامسونگ مدل 2023 با وضوح  تصویر بالا

وضوح 5120 x 2880 همراه با طیف رنگی گسترده آن که 99٪ DCI-P3 را پوشش می دهد، جزئیات واضح و واقعی را ارائه می دهد. دقت رنگ متوسط Delta E ≦21 همچنین به آن اجازه می دهد تا نمایش رنگی واضح و دقیق را حتی در محیط های بصری پیچیده یا ظریف ایجاد کند.

گفته می‌شود که موتور کالیبراسیون رنگ داخلی مانیتور از رنگ و روشنایی دقیق صفحه اطمینان می‌دهد و به کاربران امکان می‌دهد تعادل رنگ سفید، گاما و تعادل رنگ RGB را از طریق تلفن هوشمند از طریق برنامه کالیبراسیون هوشمند سامسونگ تنظیم کنند. صفحه نمایش مات بازتاب نور و تابش خیره کننده را محدود می کند تا حواس پرتی را در حین کار به حداقل برساند.

کاربران می‌توانند دوربین‌ها و سایر دستگاه‌ها را از طریق اتصالات USB-C و Thunderbolt 4 به مانیتور متصل کنند تا به راحتی فایل‌های غول‌پیکر ویدیویی با وضوح بالا یا سایر مجموعه‌های داده بزرگ را از دستگاه‌های ذخیره‌سازی به رایانه‌های خود منتقل کنند. سری ViewFinity S9 دارای دوربین 4K SlimFit است و از کنفرانس ویدیویی بومی از طریق برنامه هایی مانند Google Meet که در Smart Hub سامسونگ گنجانده شده است، پشتیبانی می کند. ViewFinity S9 به نظر می رسد رقیب مستقیم نمایشگر Apple Studio باشد.

مانیتور سامسونگOdyssey Neo G9 صفحه نمایش منحنی دوگانه UHD 57 اینچی

Odyssey OLED G9 دارای یک صفحه نمایش خمیده 49 اینچی چهار اچ دی دوگانه با نسبت 32:9 است. نورپردازی OLED با فناوری نقطه کوانتومی آن پیکسل به پیکسل کنترل می‌شود و نسبت کنتراست رنگی تقریباً بی‌نهایت را ممکن می‌سازد.

صفحه نمایش OLED هر پیکسل را جداگانه روشن می کند و به نور پس زمینه متکی نیست و به نسبت کنتراست پویا 1,000,000:1 اجازه می دهد در حالی که RGB واقعی و مشکی واقعی را بدون فیلترهای رنگی ارائه می دهد.

Odyssey OLED G9 همچنین دارای زمان پاسخگویی 0.1 میلی‌ثانیه و نرخ تازه‌سازی 240 هرتز برای حذف تاخیر و پرش است.

Odyssey OLED G9 همچنین از برنامه‌های شرکای خود مانند Prime Video، Netflix و YouTube از طریق Smart Hub استفاده می‌کند.

همچنین مجهز به Samsung Gaming Hub است، یک پلتفرم پخش بازی همه‌جانبه که به گیمرها امکان می‌دهد بدون نیاز به کنسول یا دانلود بازی‌ها، بازی‌ها را از شرکای خود مانند Xbox و NVIDIA GeForce Now در فضای ابری کشف و بازی کنند.

معرفی مانیتورهای سامسونگ مدل 2023 با وضوح  تصویر بالا

مانیتور سامسونگ هوشمند M8

مانیتور هوشمند M8 در حال حاضر در اندازه جدید 27 اینچی علاوه بر اندازه 32 اینچی موجود در بازارعرضه می شود. هر دو نسخه دارای وضوح K4 هستند، M8 در چهار رنگ آبی روشن، سبز بهاری، صورتی غروب آفتاب یا سفید گرم عرضه می شود.

یک پایه قابل تنظیم ارتفاع با پشتیبانی از شیب وجود دارد. اکنون صفحه نمایش می تواند 90 درجه بچرخد که به کاربران کمک می کند اسناد طولانی را با اسکرول کمتر مشاهده کنند.

Smart Monitor M8 می تواند صدها دستگاه متصل سازگار را از طریق SmartThings Hub داخلی، از جمله چراغ ها، دوربین ها، زنگ درها، قفل ها، ترموستات ها و موارد دیگر متصل، کنترل و مدیریت کند. سامسونگ قصد دارد از این سال به بعد، انتخاب های دستگاه و قابلیت استفاده را با پشتیبانی از عملکرد Matter و استانداردهای Home Connectivity Alliance گسترش دهد.

قابلیت کنترل ماوس به بسیاری از برنامه های پیشرفته Smart Monitor از جمله SmartThings و Smart Hub اضافه شده است تا سطح جدیدی از کنترل راحت بدون کنترل از راه دور داشته باشید.

کاربران می توانند از Smart Monitor M8 برای دسترسی فوری به Prime Video، Netflix، YouTube و سایر سرویس های برتر از طریق Smart Hub استفاده کنند. آنها همچنین می توانند به راحتی به Samsung Gaming Hub، پلتفرم پخش بازی همه در یک دسترسی پیدا کنند.

ویژگی جدید My Contents اطلاعات مفیدی را در یک نگاه به کاربران ارائه می دهد. هنگامی که مانیتور در حالت آماده به کار است و گوشی هوشمند ثبت شده را از طریق بلوتوث کم مصرف تشخیص می دهد، عکس های شخصی شده کاربر، برنامه زمان بندی و موارد دیگر را روی صفحه نمایش می دهد. هنگامی که تلفن از محدوده خارج می شود، مانیتور به حالت آماده به کار باز می گردد.

علاوه بر این، مانیتور هوشمند M8 توسط Samsung Knox Vault محافظت می‌شود، که داده‌های شخصی را رمزگذاری می‌کند و فایل‌ها و اطلاعات ذخیره‌شده را جدا از سیستم عامل اصلی دستگاه نگه می‌دارد تا از حملات محافظت کند.

 

 

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید