جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

معرفی نمایندگی لپ تاپ لنوو

author منتشر کننده
بدون نظر 3 0
معرفی نمایندگی لپ تاپ لنوو

نمایندگی لپ‌تاپ لنوو

بدون شک یکی از برندهای بسیار محبوب لپ‌تاپ و کامپیوترهای شخصی در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر، برند لنوو است. این شرکت با ترکیب ویژگی‌هایی نظیر کیفت بالا، خلاقیت چشمگیر و قیمت‌های اقتصادی قادر گشته است تا جایگاه بسیار مناسبی را در بازارهای ایران به دست آورد.

محبوبیت بسیار بالا در میان مردم از یک طرف و اهمیت بالای فروش در بازارهای ایران از طرف دیگر موجب شده است تا این شرکت چینی تمایل بسیار زیادی برای تأسیس دفتر نمایندگی لپ‌ تاپ لنوو در ایران داشته باشد تا علاوه بر خدمات فروش به برخی خدمات دیگر نیز بپردازد. با ما همراه باشید تا ضمن معرفی نمایندگی لنوو، مجموعه خدمات آن را مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی شرکت لنوو

Lenovo-dealer

شرکت چینی لنوو (Lenovo) در سال 1984 با نام تجاری لجند (Legend) تأسیس شد و امروزه به عنوان یکی از غول‌های دنیای دیجیتال و تولیدکنندگان لپ‌تاپ محسوب می‌شود. این شرکت با وجود اینکه سابقه طولانی در تولید رایانه‌های شخصی و تجهیزات دیجیتالی ندارد، اما در سال 1999 توانست با پیشی گرفتن از رقبای منطقه‌ای خود به یکی از پرفروش‌ترین برندهای آسیا و اقیانوسیه تبدیل گردد. همانطور که گفته شد نام اولیه این شرکت لجند (Legend) بود اما بعداً در سال 2003 با ادغام حرف اولیه Le و کلمه novo به معنی نوین، نام تجاری لنوو (Lenovo) را برای خود برگزید. این شرکت چینی با خرید شرکت محبوب آی‌بی‌ام (IBM) توانست در مدت زمان کوتاهی، اعتبار و محبوبیت بیشتری را برای خود به ارمغان آورد و به این ترتیب طولی نکشید که لنوو به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان لپ‌تاپ، رایانه‌های شخصی، تلفن همراه و سایر تجهیزات در جهان تبدیل شد و دفاتر نمایندگی‌های متعددی را در سرتاسر دنیا تأسیس کرد. از مهم‌ترین رقبای لنوو می‌توان به برندهای ایسوس، اچ‌پی، دل، ایسر و اپل اشاره کرد.

وظایف نمایندگی لنوو

Lenovo-dealer

در ابتدا باید گفته شود که یک شرکت برای اخذ دفتر نمایندگی باید دارای ویژگی‌ها و استانداردهای بالایی باشد تا بتواند نمایندگی یک شرکت چند ملیتی را اخذ نماید. دفاتر نمایندگی به عنوان نماینده رسمی شرکت اصلی محسوب می‌گردد و در مجموع باید وظایف اصلی فروش، خدمات پس از فروش و خدمات ارتباط با مشتریان را ارائه نمایند.

خدمات فروش نمایندگی لنوو

اصلی‌ترین بخش از وظایف یک دفتر نمایندگی، فروش محصولات اصلی با قیمتی مناسب است. در ایران و اکثر کشورها، لپ‌تاپ به عنوان اصلی‌ترین محصول این شرکت شناخته می‌شود و سایر تولیدات لنوو تقریباً در حاشیه قرار دارند. برای مثال نمایندگی لنوو در تهران بیشتر در زمینه لپ‌تاپ فعالیت می‌کند و تحت نام نمایندگی لپ‌تاپ لنوو شناخته می‌شود. اما برخی دیگر از دفاتر نمایندگی مرتبط با سایر محصولات لنوو هستند.

خدمات پس از فروش نمایندگی لنوو

خدمات پس از فروش در واقع مجموعه خدمات و تعهداتی است که پس از فروش از سوی شرکت ها به مشتریان ارائه می‌گردند و به طور کلی موجب ایجاد حس رضایت و وفادری مشتری می‌شوند. از مهم‌ترین و اصلی‌ترین خدمات پس از فروش می‌توان به گارانتی، واحد آموزش مشتریان، پشتیبانی فنی مشتریان و تعمیرات محصولات اشاره کرد. نمایندگی لنوو و در واقع نمایندگی تعمیرات لنوو به شکل ویژه، امور مربوط به آموزش مشتریان را انجام می‌دهد و با داشتن کادری مجرب از تکنسین‌های فنی به تعمیرات و تعویض قطعات مربوطه می‌پردازند.

خدمات ارتباط با مشتریان نمایندگی لنوو

خدمات ارتباط با مشتریان شامل تمام مسیرها و فرایندهای ارتباطی با مشتری می‌شود و در نهایت باید به گونه‌ای مدیریت گردد تا ایجاد رضایت مشتری، حفظ و ماندگاری و گسترش ارتباط را به همراه داشته باشد. نمایندگی لنوو با داشتن کادری مجرب از نیروهای متخصص در این امر، نیاز مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان شناسایی می‌کنند و مشکل به وجود آمده را نیز فوران به واحد مربوطه اطلاع رسانی می‌نمایند. همچنین در نمایندگی لپ‌تاپ لنوو برخی از خدمات دیگر مانند مشاوره‌های خرید لپ‌تاپ، به روز رسانی و تعمیرات نیز انجام می‌گردد.

در نمایندگی فروش لنوو چه خدماتی ارائه می‌گردد؟

مشتریان برند لنوو می‌توانند با اطلاع از میزان بودجه خود به نمایندگی فروش این شرکت مراجعه نمایند و پس از مشورت با کارشناسان مربوطه، کالای مورد نظر خود را تهیه کنند. همچنین در صورت وجود تردید، می‌توان از خدمات مشاوره‌ای و مقایسه محصولات استفاده نمود تا کالای مناسب با بودجه هر شخص تهیه گردد. باید گفته شود نمایندگی فروش لنوو تأیید می‌کند که کلیه محصولات ارائه شده توسط این مجموعه کاملاً اصل بوده و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشند.

در نمایندگی پس از فروش لنوو چه خدماتی ارائه می‌گردد؟

نمایندگی‌های خدمات پس از فروش لنوو که با نام نمایندگی تعمیرات لنوو نیز شناخته می‌شوند، کلیه خدمات و سرویس‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را ارائه می‌نمایند. کاربران کلیه دستگاه‌ها و محصولات لنوو در صورت وجود هرگونه مشکلی می‌توانند به دفاتر نمایندگی لنوو در تهران یا شهرستان‌ها مراجعه کنند، کارشناسان این مجموعه پس از بررسی اولیه، کلیه مشاوره‌های مربوطه را ارائه می‌نمایند و در صورت تأیید مشتری، قطعه مورد نیاز را تعویض یا تعمیر می‌کنند و یا مشکل نرم‌افزاری را مرتفع می‌سازند. همچنین باید اشاره کرد که کلیه قطعات تعویض شده در این مجموعه کاملاً اصل و اورجینال می‌باشند.

چطور از خدمات نمایندگی لنوو بهره‌مند شویم؟

به منظور استفاده و بهره‌مندی از خدمات نمایندگی لنوو، می‌توان با جستجو عنوان مربوطه در موتورهای جستجوگر اطلاعات تماس نمایندگی لپ‌تاپ لنوو یا نمایندگی تعمیرات لنوو را بدست آورد. پس از تماس با کارشناسان مرکز و کسب مشاوره لازم، می‌توان به صورت حضوری مراجعه نمود و از خدمات مشاوره یا تعمیرات نمایندگی استفاده کرد. لازم به ذکر است که در صورت باقی ماندن مدت گارانتی کلیه خدمات پس از فروش به شکل رایگان یا با تخفیف ویژه انجام می‌شوند.

جمع‌بندی

در این مطلب به شکل مختصر در مورد نمایندگی لپ‌تاپ لنوو صحبت کردیم و مجموعه خدمات ارائه شده توسط این مجموعه را مورد بررسی قرار دادیم. خدمات مشاوره فروش و خدمات پس از فروش اصلی‌ترین وظایف این نمایندگی هستند. باید اشاره کرد که به دلیل حساسیت بالا در زمینه تعمیرات و تعویض قطعات لپ‌تاپ مراجعه به دفاتر نمایندگی امری ضروری و مهم می‌باشد و در صورت تعویض قطعه‌ای غیر اورجینال میزان عمر و کارکرد دستگاه شدیداً کاهش می‌یابد.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید