جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

مقایسه قیمت تلفن رومیزی

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
مقایسه قیمت تلفن رومیزی

تلفن‌های رومیزی، اولین نسل از دستگاه‌های تلفن ثابت محسوب می‌شوند. این تلفن‌ها از طریق سیم به ورودی آنالوگ مخابرات وصل می‌شوند. اگرچه با ظهور تلفن‌های بیسیم، استقبال از مدل‌های رومیزی کاهش پیدا کرد؛ اما این محصولات همچنان از جایگاه مهمی در میان خریداران، برخوردار هستند. یکی از مهم‌ترین دلایل استقبال مشتریان از تلفن‌های رومیزی، قیمت مناسب آن‌ها در مقایسه با مدل‌های بیسیم است. البته فراموش نکنید که مدل‌های مختلف تلفن رومیزی، دارای قیمت‌های متفاوتی هستند.

در این مقاله قصد داریم به مقایسه قیمت تلفن رومیزی در مدل های مختلف بپردازیم. همان‌طور که می‌دانید، تلفن‌های ثابت و به ویژه تلفن‌های رومیزی را در ایران، با نام و برند پاناسونیک می‌شناسند. تلفن‌های رومیزی پاناسونیک در مقایسه با سایر برندها، از قیمت، قابلیت‌ها و امکانات بهتری برخوردار هستند. به همین دلیل، زمانی که پای خرید یک تلفن رومیزی در میان باشد، مدل‌های مختلف پاناسونیک، انتخاب اول خریداران خواهند بود.

انواع تلفن های رومیزی پاناسونیک

شرکت پاناسونیک تلفن‌های رومیزی خود را در دو مدل خانگی و اداری، طراحی و روانه بازار کرده است. تلفن‌های اداری پاناسونیک از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و به صورت کلی به سه دسته تلفن‌های هیبرید، دیجیتال و تحت شبکه تقسیم‌بندی می‌شوند. این محصول‌ها فقط در محیط‌های اداری و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند و امکان نصب آن‌ها در منازل، وجود ندارد. تلفن‌های اداری که به آن‌ها تلفن‌های سانترال هم گفته می‌شود، در کنار دستگاه‌های سانترال پاناسونیک کار می‌کنند و به صورت مستقیم، به یکی از خروجی‌های این دستگاه وصل می‌شوند.

همچنین ببینید: قیمت تلفن بیسیم پاناسونیک

تلفن‌های رومیزی خانگی پاناسونیک همان مدل‌های قدیمی تلفن هستند که هنوز هم در میان برخی از کاربران، از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. این دستگاه‌ها به صورت مستقیم به پریز تلفن وصل شده و بر خلاف تلفن‌های بیسیم، قابلیت حرکت و جابه‌جایی در زمان مکالمه را ندارند. افرادی که به دنبال یک تلفن خانگی ساده و البته ارزان قیمت هستند، می‌توانند به فکر خرید یک تلفن رومیزی پاناسونیک باشند.

از نظر قابلیت‌ها، تلفن‌های رومیزی قابل قیاس با مدل‌های بیسیم نیستند. بنابراین اگر به دنبال یک تلفن همه کاره و حرفه‌ای هستید، باید به فکر خرید تلفن‌های بیسیم پاناسونیک باشید. ولی اگر تنها مکالمه‌های تلفنی روزانه برایتان اهمیت دارند، بدون تردید تلفن‌های رومیزی پاناسونیک یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهند بود.

با توجه به گستردگی بسیار زیاد تلفن‌های اداری پاناسونیک، در این مقاله تنها به مدل‌های رومیزی خانگی خواهیم پرداخت. در حال حاضر، تلفن‌های رومیزی پاناسونیک که در ایران قابل دسترسی هستند، به مدل‌های زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

1. KX-T7705X

2. KX-TS500MX

3. KX-TSC62

4. KX-T7703X

5. KX-TS880

البته مدل‌های دیگری هم در بازار وجود دارند، اما می‌توان گفت که این 7 مدل، بهترین تلفن‌های رومیزی خانگی پاناسونیک در ایران هستند. در ادامه، به معرفی این محصولات، خواهیم پرداخت.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T7705X

تلفن رومیزی KX-T7705X از یک نمایش‌گر دو سطری برخوردار است که می‌تواند اطلاعاتی از قبیل شماره فرد تماس‌ گیرنده را به شما نشان دهد. این مدل از دفترچه مخاطبین برخوردار نیست، اما 30 شماره آخری که با شما تماس گرفته‌اند، در حافظه کالر آیدی باقی می‌مانند. مدل 7705 یکی از ساده‌ترین تلفن‌های ساخت پاناسونیک است که از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T7705X

تلفن رومیزی KX-T7705X از یک بلندگوی دیجیتال برخوردار است که با فشار دادن کلید اسپیکر، می‌توانید آن را فعال کنید. به این ترتیب، امکان مکالمه بدون برداشتن گوشی، برای شما فراهم می‌شود. ناگفته نماند که صدای زنگ این تلفن هم در سه سطح زیاد، کم و بیصدا (Mute) قابل تنظیم است.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS500MX

اگر به دنبال یک تلفن ساده هستید که از هیچ قابلیتی برخوردار نباشد، مدل KX-TS500MX می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. این تلفن از نمایشگر برخوردار نیست و روی صفحه کلید آن، تنها 12 کلید شماره‌گیر و 4 کلید کاربردی دیده می‌شوند. شماره‌گیری مجدد یا Redial تنها قابلیتی است که شرکت پاناسونیک در ساخت مدل TS500 لحاظ کرده است.
قیمت تلفن رومیزی KX-TS500MX بسیار مناسب است و در ردیف ارزان‌ترین تلفن‌های ثابت موجود در بازارهای کشورمان قرار دارد. بنابراین اگر به دنبال یک تلفن هستید که صرفا مکالمات تلفنی روزانه شما را پشتیبانی کند، در خرید TS500 تردید نداشته باشید.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TSC62

تلفن KX-TSC62 از یک نمایش‌گر دو سطری برخوردار است. این موضوع باعث می‌شود تا این دستگاه، از قابلیت کالر آیدی هم پشتیبانی نماید. جالب است بدانید که 30 شماره آخری که با شما تماس گرفته‌اند، در حافظه کالر آیدی TSC62 باقی می‌مانند. این تلفن خوش‌ساخت و مقرون به صرفه، به راحتی روی دیوار هم نصب می‌شود و بدین ترتیب، هیچ فضایی را از محیط منزل، اشغال نخواهد کرد.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TSC62

با فشار دادن کلید SP-PHONE که روی صفحه کلید دیده می‌شود، می‌توانید بلندگوی دیجیتال این تلفن را فعال کرده و بدون دخالت دست و برداشتن گوشی، به مکالمه بپردازید. صدای زنگ تلفن رومیزی KX-TSC62 هم در سه سطح کم، بیصدا (Mute) و زیاد، قابل تغییر است.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T7703X

تلفن رومیزی KX-T7703X یکی دیگر از مدل‌های ساده اما بسیار باکیفیت پاناسونیک است. مانند همه مدل‌های رومیزی این شرکت، 7703 هم از امکانات زیادی برخوردار نیست. یک نمایش‌گر دو سطری و در کنار آن پشتیبانی از کالر آیدی و قابلیت شماره‌گیری مجدد، از مهم‌ترین ویژگی‌های این تلفن ارزان قیمت و مقرون به صرفه محسوب می‌شوند. مدل KX-T7703X از بلندگو یا اسپیکر برخوردار نیست و بنابراین نمی‌توانید بدون دخالت دست، با آن به مکالمه بپردازید.

مانند دیگر مدل‌های تلفن رومیزی پاناسونیک، صدای زنگ 7703 در سه سطح بیصدا (Mute) کم و زیاد، قابل تنظیم است. در عین حال، کیفیت صدای این تلفن در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و قطعا از مکالمه شفاف و باکیفیت، لذت خواهید برد.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS880

در میان تلفن‌های رومیزی پاناسونیک، KX-TS880 را می‌توان یکی از باکیفیت‌ترین مدل‌ها دانست. این تلفن از یک نمایش‌گر 3 سطری و 10 کلید شماره‌گیر سریع برخوردار است. شما عزیزان می‌توانید شماره‌های پرتکرار خود را روی این کلیدها ذخیره کنید تا برای هر بار تماس، نیازی به شماره‌گیری دوباره نداشته باشید. تلفن 880 علاوه بر منازل، در اتاق‌های کاری هم قابل استفاده است.

تلفن پاناسونیک KX-TS880 از یک دفترچه مخاطبین اختصاصی برخوردار است که می‌توانید تا سقف 50 شماره مجزا را در آن ذخیره کنید. بلندگوی باکیفیت این محصول هم با فشار دادن کلید اسپیکر فعال می‌شود. علاوه بر این، یک جک اتصال هدفون هم برای استفاده از هدست‌های استاندارد 2.5 میلی‌میتری، روی بدنه تلفن KX-TS880 تعبیه شده است.

کلام آخر

تلفن‌های رومیزی پاناسونیک همچنان در میان کاربران تلفن‌های خانگی و اداری، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. به همین دلیل، در این مقاله به بررسی انواع مدل‌های تلفن رومیزی پاناسونیک و قیمت هر کدام از آن‌ها پرداختیم. امیدواریم با خرید یکی از این تلفن‌ها، خیال خود را تا سالیان سال، از داشتن یک تلفن خوش‌ساخت و باکیفیت، راحت کنید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید