جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

موارد استفاده از انواع هولدر موبایل

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
موارد استفاده از انواع هولدر موبایل

استفاده از هولدرهای موبایل برای همه ضروری نیست؛ اما، قطعا برای کسانی که به صورت مرتب و طولانی مدت نیاز به استفاده از گوشی خود دارند، بسیار لازم است.

اگر شما هم قصد دارید یک هولدر موبایل بخرید؛ ولی، هنوز نسبت به کارایی آن شک دارید، خواندن این مقاله می تواند به شما کمک کند. در این مقاله به بررسی کاربرد انواع هولدر موبایل رومیزی، خودرویی، دوچرخه ای و گردنی خواهیم پرداخت.

کاربرد هولدر موبایل رومیزی

استندهای گوشی رومیزی یک وسیلۀ کاربردی برای دانشجویان، اساتید، معلمان و دانش آموزانی است که هنوز کلاس های آن ها به صورت آنلاین برگزار می شود. البته سایر افراد هم می توانند از این استندها در موارد زیر استفاده کنند:

1- رگزاری لایوها

هولدر موبایل رومیزی برای افرادی که لایوها و آموزش های آنلاین برگزار می کنند، بسیار کاربردی است. با کمک گرفتن از آن ها می توان بهترین زاویه را تنظیم کرد و بدون لرزش یا خستگی دست برنامه های طولانی مدت خود را اجرا کرد.

2- فیلم برداری و برقراری تماس های تصویری

اینفلوئنسرها و کسانی که در فضای مجازی فعالیت گسترده دارند، با استفاده از هولدرهای مناسب می توانند فیلم های بدون لرزش و در زاویه ها مناسب از خود ضبط کنند. همچنین برای کسانی که جلسات کاری خود را به صورت آنلاین و با تماس های تصویری برگزار می کنند، استفاده از هولدرها می تواند کمک کننده باشد.

3- تماشای فیلم و آموزش های مختلف

با کمک پایه نگهدارنده موبایل می توان ساعت ها فیلم را از روی گوشی تماشا کرد، بدون اینکه از گرفتن موبایل در دست خسته شد. این کاربرد به دانشجویان و دانش آموزانی که نیاز به تماشای فیلم های آموزشی و یادداشت برداری همزمان هم دارند کمک شایانی خواهد کرد.

به علاوه ورزشکارانی که باید از روی فیلم های ورزشی تمرینات خود را انجام دهند، کسانی که همزمان با تماشای فیلم های آموزشی آشپزی غذاها و دسرهای خود را آماده می کنند و غیره همه می توانند از یک هولدر موبایل رومیزی برای راحتی خود کمک بگیرند.

موارد استفاده از انواع هولدر موبایل

4- مطالعه کردن

از دیگر کاربردهای هولدرهای گوشی رومیزی، مطالعه کردن مطالب، درس ها و کتاب های الکترونیکی داخل موبایل بدون ایجاد فشار مضاعف روی سر و گردن است.

5- بازی کردن

معمولا گیمرها نیز از طرفداران هولدرهای موبایل هستند. آن ها گوشی خود را روی استند قرار داده و با دسته بازی متصل به موبایل از ساعت ها بازی کردن بدون خستگی عضلات دست یا گردن لذت می برند.

6- قابلیت شارژ

برخی از استندهای گوشی قابلیت شارژ بی سیم موبایل را دارند و به صورت اتوماتیک باتری گوشی را پر می کنند.

کاربرد هولدر موبایل خودرویی

در راستای معرفی کاربردهای مختلف انواع هولدر گوشی، نوبت به نگهدارده موبایل خودرو می رسد. یکی از انواع پرطرفدار انواع هولدرهای موبایل، نوع خودرویی آن است. این استندها که خود در انواع مختلف: چسبی، دریچه ای، مکنده ای و مغناطیسی در بازار وجود دارند، بسیار کاربردی هستند. از جمله کاربردهای آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- حفظ گوشی

مهم ترین کاربرد هولدرهای موبایل داخل خودرویی حفظ و نگه داشتن گوشی است. طراحی داشبورد بعضی از خودروها به گونه ای است که نمی توان موبایل را روی آن قرار داد. به علاوه گذاشتن موبایل روی داشبورد، می تواند آن را در معرض نور خورشید قرار داده و در طولانی مدت منجر به آسیب دیدن آن شود. در مواقعی که ترمزهای شدید گرفته می شود یا ماشین از روی دست اندازها عبور می کند، هم امکان سر خوردن موبایل و افتادن آن در کف ماشین زیاد است.

با استفاده از یک هولدر موبایل می توان یک جای مشخص برای گوشی تعریف کرده و به محض سوار شدن در ماشین آن را در جای مخصوص قرار داد و بابت امنیت آن آسوده خاطر شد.

2- دسترسی آسان

بسیاری از افراد در هنگام رانندگی عادت دارند که مرتب به گوشی خود سر زده و پیام ها را چک کنند. گرچه این کار در هنگام رانندگی اصلا توصیه نمی شود، اما با استفاده از یک هولدر و نصب آن در موقعیتی که در دید راننده باشد، می توان با خطر کمتری این کار را انجام داد.

3- استفاده از نقشه خوان ها

با نصب یک هولدر موبایل و تنظیم آن در زاویه دلخواه می توان در حین رانندگی به راحتی از نرم افزارهای رهیاب و نقشه ها استفاده و مسیر را راحت تر پیدا کرد.

موارد استفاده از انواع هولدر موبایل

4- پاسخگویی به تماس ها

یکی از عواملی که باعث ایجاد تصادفات می شود، زنگ خوردن موبایل و تلاش راننده برای پیدا کردن گوشی و جواب دادن به آن است. نصب یک هولدر موبایل می تواند با در دسترس قرار دادن گوشی این خطر را کاهش دهد.

5- ثبت عکس و فیلم

با استفاده از هولدرهای موبایل می توان در حین حرکت ماشین فیلم ها و عکس هایی را با کمترین لرزش و بالاترین کیفیت ممکن ثبت و ضبط کرد.

6- تماشای فیلم

در مسافت های طولانی مسافران خودرو می توانند با استفاده از یک پایۀ نگهدارنده گوشی خودرویی به تماشای فیلم موردعلاقه ی خود بپردازند، بدون اینکه نیاز باشد در این مدت موبایل را در دستان خود بگیرند. در نظر داشته باشید که برخی از هولدرهای موبایل قابل نصب روی صندلی عقب هستند و برای این کار مناسب تر به نظر می رسند.

7- شارژ کردن گوشی

بعضی از پایه های نگهدارنده گوشی در خودرو امکان اتصال همزمان کابل شارژ فندکی و پر شدن باتری موبایل را فراهم می کنند. به علاوه برخی از مدل ها خود دارای قابلیت شارژ بدون سیم هستند و به محض قرار دادن گوشی داخل آن ها باتری شروع به پر شدن خواهد کرد.

کاربرد پایه نگهدارنده گوشی موتور سیکلت و دوچرخه

برخی از مدل های هولدر موبایل قابل نصب روی دستۀ موتورسیکلت و دوچرخه هستند و با استفاده از آن ها موتورسواران و دوچرخه سواران می توانند بدون این که نگران افتادن و آسیب دیدن موبایل خود باشند، به تماس های خود پاسخ دهند یا از مسیریاب ها بهره ببرند.

کاربرد هولدرهای گردنی

در آخر این مقاله به معرفی  هولدرهای گردنی می پردازیم که دور گردن قرار گرفته و امکان استفاده آسان در هر زاویه، حالت و مکانی را فراهم می کنند. از این هولدرها می توان به عنوان استند رومیزی هم استفاده کرد و داشتن این دو کاربری مهم در کنار یکدیگر باعث محبوبیت آن ها شده است.
 

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید