جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

نحوه کار کرد حیرت آور گوگل

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
نحوه کار کرد حیرت آور گوگل

الگوریتم های گوگل

در این بخش می خواهیم شما را با نحوه چگونگی عملکرد گوگل آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا در ادامه با این نحوه عملکرد بیشتر آشنا شویم.

در درجه اول گوگل برای سامان دهی و رتبه بندی سایت ها از الگوریتم های های خود استفاده می کند. الگوریتم ها بخشی از دستورات و قوانین و مقرراتی هستند که طی کد ها پیاده سازی شده اند و کارکنان عادی با این بخش مواجه نمی شوند و قابل رویت کاربران نمی باشد.

نحوه کار کرد حیرت آور گوگل

اما کار این کد ها چیست ؟

گوگل برای رتبه بندی سایت ها مجهز به یک خزنده به نام کراولر است که به نوعی یک ربات عنکبوتی می باشد که سایت را مورد خزش و بررسی قرار می دهد تا سایت ها به ترتیب مورد پیمایش و بررسی قرار گیرند.

برای درک بهتر این مسئله از بعدی دیگر به این موضوع نگاه می کنیم. هنگامی که یک محتوا منتشر می شود این خزنده وارد سایت مورد نظر شده و محتوای بارگذاری شده در سایت را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد. و در مرحله بعدی بنابر فاکتور های مهم که طبق قوانین مهم خود گوگل می باشد این محتوا ها مورد ایندکس قرار می گیرند و در حافظه داخلی نیز ذخیره می شوند. طبق همین فاکتور ها محتوا ها جزو لیست بندی مورد نمایش کاربران قرار می گیرند.

نحوه کار کرد حیرت آور گوگل

گوگل چگونه همانند یک هوش مصنوعی عمل می کند؟

الگوریتم های اشاره شده در مطالب فوق طی کد های نوشته شده همانند هوش مصنوعی عمل کرده و به صورت خورکار کیفیت و کمیت محتوا را مورد ارزیابی و سنجش قرار می دهد.

نحوه کار کرد حیرت آور گوگل

نتیجه گیری

در قدم آخر نیز بعد از سنجش محتوا بارگذاری شده گوگل سایت مورد نظر را مورد نتایج نهایی از نظر معدل به ترتیب در لیست محتواها قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید