جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

نسل جدید مانیتور سامسونگ

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
نسل جدید مانیتور سامسونگ

شرکت سامسونگ از سری جدید مانیتورهای Odyssey، ViewFinity و هوشمند خود در نمایشگاه CES رونمایی کرد و نسل بعدی فناوری نمایشگر را نشان داد.

صفحه نمایش منحنی دوگانه UHD 57 اینچی پیشگامانه Odyssey Neo G9 راه را برای نمایشگرها در سال 2023 و بعد از آن هموار می کند.

سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که این شرکت مدل‌های جدیدی را در مجموعه مانیتورهای خود معرفی می‌کند و رهبری صفحه نمایش بصری خود را برای کاربران گسترش می‌دهد.

پیشنهادات جدید در مجموعه‌های Odyssey، ViewFinity و Smart Monitor در CES® 2023 کیفیت تصویر بی‌نظیر و طیف وسیعی از ویژگی‌های نوآورانه را برای افرادی که به دنبال کار، بازی و زندگی هستند از طریق نمایشگر مانیتورشان ارائه می‌کند.

سامسونگ با عرضه Odyssey Neo G9، اولین مانیتور منفرد جهان با وضوح دوگانه فوق العاده بالا، انقلابی در رده نمایشگرهای فوق عریض ایجاد کرده است. این نوآوری گواهی بر موقعیت پیشرو در صنعت سامسونگ در ارائه همه‌جانبه‌ترین و واقعی‌ترین تجربه بازی موجود در بازار است.

هون چانگ، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای بصری در Samsung Electronics گفت: "ما آینده مانیتورهای بازی را با Odyssey Neo G9 خود معرفی می کنیم و هر بازی را با ویژگی های نوآورانه و کیفیت تصویر در مقیاس جدیدی واقعی تر می کنیم CES مکان مناسبی برای نمایش نوآوری‌های ما است که می‌تواند نه تنها گیمرها، بلکه طراحان گرافیک یا طرفداران تلویزیون را به سطح بالاتری برساند و در عین حال تجربیات شخصی‌سازی شده را در طیف وسیعی از برنامه‌های هوشمند یکپارچه ارائه دهد.

Odyssey Neo G9: اولین مانیتور گیمینگ دوگانه UHD جهان

مانیتور گیمینگ Samsung Odyssey Neo G9 نام مدل: G95NC به گیمرها امکان می دهد سطوح جدیدی از جزئیات را با میدان دید بی نظیری مشاهده کنند. مانیتور گیمینگ برای اولین بار رزولوشن 7680×2160 و نسبت تصویر 32:9 را در یک صفحه نمایش ارائه می کند.

صفحه نمایش 57 اینچی خمیده 1000R آن از فناوری کوانتوم مینی LED با مشخصات VESA Display HDR 1000 برای ارائه تصویربرداری برتر در هر محیط بازی از سایه ها گرفته تا صحنه های روشن استفاده می کند. صفحه نمایش مات انعکاس نور روی صفحه را کاهش می دهد و حواس پرتی را در طول شدیدترین قسمت های بازی به حداقل می رساند.

همچنین دارای اولین پشتیبانی از DisplayPort 2.1 در جهان است که اطلاعات را تقریباً دو برابر سریعتر از DisplayPort 1.4 مورد استفاده قبلی منتقل می کند. علاوه بر این، DP2.1 جدید به فشرده سازی جریان نمایشگر استاندارد صنعتی (DSC) اجازه می دهد تا اطلاعات را بدون اعوجاج منتقل کند.
Odyssey Neo G9 همچنین از نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می کند تا گیمرها در طول گیم پلی سریع چیزی را از دست ندهند.

Odyssey OLED G9 سفید روشن تر، مشکی عمیق تر و کنتراست رنگ تقریبا بی نهایت:

نسل جدید مانیتور سامسونگ

جدیدترین محصول اضافه شده به سری Odyssey است که دارای صفحه نمایش خمیده 49 اینچی 1800R چهارگانه با کیفیت چهارگانه با نسبت 32:9 است. نورپردازی OLED با فناوری نقطه کوانتومی آن پیکسل به پیکسل کنترل می شود و نسبت کنتراست رنگی تقریباً بی نهایت را امکان پذیر می کند.

صفحه نمایش OLED هر پیکسل را جداگانه روشن می کند و به نور پس زمینه متکی نیست و به نسبت کنتراست پویا 1,000,000:1 اجازه می دهد در حالی که RGB واقعی و مشکی واقعی را بدون فیلترهای رنگی ارائه می دهد.

برای گیم پلی روان، Odyssey OLED G9  همچنین دارای زمان پاسخ 0.1 میلی ثانیه و نرخ تازه سازی 240 هرتز برای حذف تاخیر و پرش است.

Odyssey OLED G9  همچنین از برنامه‌های شرکای خود مانند Prime Video، Netflix و YouTube از طریق Smart Hub استفاده می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از اتصال به اینترنت و بدون نیاز به رایانه شخصی، از محتوای مختلف و فوق‌العاده لذت ببرند.

همچنین مجهز به Samsung Gaming Hub است، یک پلتفرم پخش بازی همه‌جانبه که به گیمرها امکان می‌دهد بدون نیاز به کنسول یا دانلود بازی‌ها، بازی‌ها را از شرکای خود مانند Xbox و NVIDIA GeForce Now در فضای ابری کشف و بازی کنند.

ViewFinity S9 کالیبراسیون رنگ هوشمند که برای حرفه ای های خلاق طراحی شده است:

نسل جدید مانیتور سامسونگ

ViewFinity S9 شماره مدل S90PC جدیدترین محصول سامسونگ به مجموعه مانیتورهای خود است. برای اولین بار دارای صفحه نمایش 5K 27” اینچی است و برای حرفه ای های خلاق مانند طراحان گرافیک و عکاسان بهینه شده است. رزولوشن 5,120 x 2,880 آن، همراه با طیف رنگی گسترده آن 99% DCI-P3، جزئیات واضح و واقعی را ارائه می دهد و دقت رنگ متوسط Delta E ≦21 آن نیز نمایش رنگی واضح و دقیق را حتی در موارد پیچیده ارائه می کند. محیط های بصری ظریف موتور کالیبراسیون رنگ داخلی مانیتور رنگ و روشنایی دقیق صفحه را تضمین می کند و به کاربران امکان می دهد تعادل رنگ سفید، گاما و تعادل رنگ RGB را برای دقت کامل با گوشی های هوشمند خود از طریق برنامه کالیبراسیون هوشمند سامسونگ تنظیم کنند. صفحه نمایش مات بازتاب نور و تابش خیره کننده را محدود می کند تا حواس پرتی را در حین کار به حداقل برساند.

کاربران می‌توانند دوربین‌ها و سایر دستگاه‌ها را از طریق اتصالات USB-C و Thunderbolt 4 به مانیتور متصل کنند تا به راحتی فایل‌های غول‌پیکر ویدیویی با وضوح بالا یا سایر مجموعه‌های داده بزرگ را از دستگاه‌های ذخیره‌سازی به رایانه شخصی خود منتقل کنند. سری ViewFinity S9 دارای دوربین4K SlimFit است و از کنفرانس ویدیویی بومی از طریق برنامه هایی مانند Google Meet که در Smart Hub سامسونگ گنجانده شده است، پشتیبانی می کند.

مانیتور هوشمند M8 بهره وری، سرگرمی و زندگی شخصی را به هم نزدیک می کند:

نسل جدید مانیتور سامسونگ

مانیتور هوشمند M8 شماره مدل M80C، دارای طراحی شیک و باریک است و اکنون علاوه بر اندازه فعلی 32 اینچی، در اندازه جدید 27 اینچی، هر دو با وضوح 4K عرضه می‌شود. این مانیتور در چهار گزینه رنگی ارائه می شود که به این مانیتور اجازه می دهد تا در هر اتاقی قرار بگیرد: آبی روشن، سبز بهاری، صورتی غروب آفتاب یا سفید گرم.

پایه قابل تنظیم ارتفاع با پشتیبانی از شیب بهترین زاویه را در اختیار کاربران قرار می دهد. صفحه نمایش اکنون می تواند 90 درجه بچرخد که به کاربران کمک می کند اسناد طولانی را با اسکرول کمتر مشاهده کنند. همچنین برای کمک به صرفه جویی در فضا و حفظ محیطی عاری از بهم ریختگی، استانداردهای سازگاری VESA mount را دارد.

Smart Monitor M8 می تواند صدها دستگاه متصل سازگار را از طریق SmartThings Hub داخلی، از جمله چراغ ها، دوربین ها، زنگ درها، قفل ها، ترموستات ها و موارد دیگر متصل، کنترل و مدیریت کند. سامسونگ قصد دارد از این سال به بعد گزینه های دستگاه و قابلیت استفاده را با پشتیبانی از عملکرد Matter و استانداردهای Home Connectivity Alliance گسترش دهد.

قابلیت کنترل ماوس به بسیاری از برنامه های پیشرفته Smart Monitor از جمله SmartThings و Smart Hub اضافه شده است تا سطح جدیدی از کنترل راحت بدون کنترل از راه دور داشته باشید.

کاربران می توانند از Smart Monitor M8 برای دسترسی فوری به Prime Video، Netflix، YouTube و سایر سرویس های برتر از طریق Smart Hub استفاده کنند. آنها همچنین می توانند به راحتی به Samsung Gaming Hub، پلتفرم پخش بازی همه در یک دسترسی پیدا کنند.

ویژگی جدید My Contents اطلاعات مفیدی را در یک نگاه به کاربران ارائه می دهد. هنگامی که مانیتور در حالت آماده به کار است و یک گوشی هوشمند ثبت شده را از طریق بلوتوث کم مصرف تشخیص می دهد، عکس های شخصی شده کاربر، برنامه زمان بندی و موارد دیگر را روی صفحه نمایش می دهد. هنگامی که تلفن از محدوده خارج می شود، مانیتور به حالت آماده به کار باز می گردد.

دوربین SlimFit یکپارچه در Smart Monitor M8 با وضوح 2K ارتقا یافته است و با برنامه های ویدئو کنفرانس مانند Google Meet کار می کند.

علاوه بر این، مانیتور هوشمند M8 توسط Samsung Knox Vault محافظت می‌شود، که داده‌های شخصی را رمزگذاری می‌کند و فایل‌ها و اطلاعات ذخیره‌شده را جدا از سیستم عامل اصلی دستگاه نگه می‌دارد تا از حملات محافظت کند.

1 دلتا E معیار محاسبه استانداردی است که قضاوت بصری انسان را از تفاوت بین دو رنگ درک شده مرتبط می کند. دقت رنگ دلتا E ≦2 به معنای بازتولید رنگ برتر و دقیق است که بهتر از آن چیزی است که چشم تفاوت رنگ را ببیند.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید