جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

نقد و بررسی ۴ مدل از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس در سال 1401

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
نقد و بررسی ۴ مدل از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس در سال 1401

در سال 1401، شرکت ایسوس، لپ‌ تاپ های گیمینگ زیادی را تولید و به بازار عرضه کرد. به همین منظور، در این مطلب، ۴ مدل از بهترین‌ لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس در سال 1401، را معرفی و به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت، تا در خرید و انتخاب لپ‌تاپ، راحت‌تر باشید.

معرفی ۴ سری برتر لپ تاپ گیمینگ ایسوس در سال 2022

لپ تاپ گیمینگ این روزها که عصر تکنولوژی و بازی‌های کامپیوتری و ۳ بعدی است، طرفداران زیادی پیدا کرده، زیرا بازی در این دوران فقط شما را سرگرم نمی‌کند، بلکه باعث می‌شود، شما به کسب درآمد خوبی برسید. حال می‌خواهیم، ۴ مدل از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس را در سال 1401، به شما دوست داران لپ‌تاپ‌های گیمینگ، معرفی کنیم، تا به شما در خرید لپ تاپ ایسوس ، کمک کند.

۱ . لپ تاپ 17 اینچی ایسوس مدل Asus ROG Strix G533ZW – A

اولین لپ‌تاپی که در لیست ما قرار دارد، سری Asus ROG Strix است، این سری جزو برترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس بوده و بین گیمرها و همچنین، گرافیست‌های حرفه‌ای، طرفداران زیادی دارد.

لپ تاپ ایسوس

بیشتر از Asus ROG Strix بدانید

این سری، از ترکیب حرارتی فلز مایع روی CPU و چهار خروجی فن اختصاصی برای انتقال موثر گرما به خارج از سیستم استفاده می‌کند. ROG Intelligent Cooling، به اجزای حیاتی مانند : CPU و GPU اجازه می‌دهد، تا فرکانس‌های تقویت بالاتر را برای مدت زمان طولانی‌تری حفظ کنند و حتی در طول جلسات بازی طولانی‌تر، فریم ریت شما را صاف و ثابت نگه دارند، تا در هنگام بازی و مسابقه دچار مشکل نشوید.

ظاهری سفارشی

درپوش‌های قابل تنظیم در ایسوس، به شما این امکان را می‌دهند که زیبایی بیشتری به دستگاه خود اضافه کنید. ۳ گزینه برای انتخاب دارید تا طراحی خود را به صورت 100%، منحصربه‌فرد کنید. خودتان می‌توانید با قالب‌های قابل دانلود، لپ تاپ خود را سه بعدی کنید. دو گزینه رنگ اضافی در جعبه وجود دارد و بدون زحمت با هم عوض می‌شوند و به شما امکان می‌دهند، هر زمان که خواستید سبک خود را تغییر دهید.

سطح لمسی نرم

سطح لمسی نرم که بر روی رایج‌ترین قسمت‌های صفحه‌کلید و جای کف دست بریده می‌شود، لکه‌ها و اثر انگشت را به حداقل می‌رساند، تا در طول روز تمیز و شیک بماند. یک روکش مات به عرشه پلاستیکی انعطاف‌پذیر اضافه می‌کند، که دمای سطح را خنک‌تر و در لمس راحت‌تر از فلز در جلسات بازی طولانی‌تر نگه می‌دارد.

صفحه نمایشی کریستالی شکل و شفاف

شما هرگز بدون داشتن نمایشگری قدرتمند، در بازی‌های خود نمی‌توانید به راحتی دشمن را تشخیص دهید، اگر آمدن آن‌ها را نبینید. این نمایشگر، دارای گزینه‌های پانل فوق سریع برای هر سناریویی است، که مطمئن می‌شود، هرگز لحظه‌ای را از دست نخواهید داد.

دستگاه 17 اینچی، با نوع صفحه نمایش IPS و کیفیت صفحه نمایش WQHD|2160x1440 ، با نرخ تازه‌سازی سریع و زمان پاسخ‌دهی فقط 3 میلی‌ثانیه، می‌توانید تصمیمات عالی پیکسلی را حتی در دیوانه‌کننده‌ترین درگیری‌های گیمینگ، بگیرید. هر پنل IPS رنگ فوق‌العاده، Dolby Vision HDR و Adaptive-Sync را برای تجربه بازی و تماشای فوق‌العاده ارائه می‌دهد.

سایر ویژگی‌ها :

- سازنده پردازنده: Intel

- سری پردازنده: Core i9

- مقدار رم: 32 گیگابایت

- حافظه پرسرعت SSD: 1 ترابایت

- سازنده گرافیک: NVIDIA

- مقدار گرافیک: 8 گیگابایت

- اندازه صفحه نمایش: 17.3 اینچ

- کیفیت صفحه نمایش: WQHD|2160x1440

۲ . لپ تاپ 16 اینچی ایسوس مدل Asus ROG Zephyrus M16 GU603ZM – ZB

از دیگر لپ‌تاپ‌های پرفروش و برتر امسال در برند ایسوس، می‌توان به لپ تاپ Zephyrus M16، اشاره کرد، که در ادامه به بررسی ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت.

طراحی

180 درجه Ergolift

با لولای ErgoLift 180 درجه، با زاویه دید بیشتری بازی کنید. لپ‌تاپ‌های معمولی دامنه حرکت محدودی دارند، اما Zephyrus M16 به شما امکان می‌دهد، صفحه را تا انتها به عقب برگردانید و همچنین زاویه مناسبی را برای خود به دست آورید.

درخشش منشوری

طراحی ماتریسی، نقطه روی درب با فرآیند فرز دقیق CNC ساخته شده است، که 8279 سوراخ با فاصله کم ایجاد می‌کند. فیلم منشوری در زیر می‌درخشد و جلوه‌ای درخشان و ظریف در برابر شاسی تیره «خارج از مشکی» می‌افزاید.

صفحه نمایش 16 اینچی در یک شاسی 15 اینچی

یک طراحی ساده با یک صفحه نمایش 16 اینچی در یک شاسی بسیار باریک 15 اینچی متناسب است. سبک‌تر و کوچک‌تر از مدل‌های قبلی بوده، Zephyrus M16 راحتی و قابلیت حمل در اندازه کامل را ترکیب می‌کند.

خنک کننده هوشمند

ترکیب حرارتی Liquid Metal، پردازنده شما را خنک نگه می‌دارد، در حالی که Arc Flow Fans ™ بازطراحی شده 84 تیغه را می‌چرخاند تا جریان هوای چشمگیر و کمترین نویز ایجاد کند. نرم‌افزار ROG Armory Crate به‌طور یکپارچه بین حالت‌های عملیاتی سوئیچ می‌کند، تا عملکرد و آکوستیک را برای کار در دست، بهینه کند.

غرق در صدای عالی

پخش جریانی، ضبط و بازی با سیستم صوتی چند وجهی Zephyrus M16 ساده شده است. با برخورداری از فناوری Dolby Atmos®، توییترهای دوقلو و ووفرهای دوگانه لغو نیرو، آکوستیک زیبایی متعادلی را ارائه می‌دهند.

سایر ویژگی‌ها :

- سازنده پردازنده: Intel

- سری پردازنده: Core i9

- مقدار رم: 16 گیگابایت

- حافظه پرسرعت SSD: 1 ترابایت

- سازنده گرافیک: NVIDIA

- مقدار گرافیک: 6 گیگابایت

- اندازه صفحه نمایش: 16 اینچ

- کیفیت صفحه نمایش: 2K|1600 × 2560

3 . لپ تاپ لمسی 14 اینچی ایسوس مدل Asus ZenBook Pro Duo 14 UX8402ZE – A

خرید لپ تاپ

صفحه نمایش

صفحه نمایش لمسی ثانویه NanoEdge، بزرگتر با پوشش ضد تابش حکاکی شده، طیف رنگی 100% DCI-P3، روشنایی 500 نیت و پشتیبانی از قلم و جزو اولین تکنولوژی AAS Ultra جهان با نمایشگر دوم، با قابلیت افزایش جریان هوا برای خنک کننده عالی و زاویه دید بهینه، با نوآورانه AAS Ultra می‌باشد.

Zenbook Pro 14 Duo، که برای برتری خلاقانه ساخته شده است، با ترکیب اولین صفحه نمایش لمسی 14.5 اینچی 2.8K 120 هرتزی OLED NanoEdge جهان با نسل بعدی ScreenPad Plus، تصاویری عالی ارائه می‌دهد. با نسبت تصویر گسترده 16:10، صفحه نمایش لمسی اصلی دارای گواهینامه Dolby Vision 4 و PANTONE Validated برای اطمینان از ارائه دقیق رنگ است.

همچنین دارای گواهی VESA DisplayHDR™ True Black 500 برای عمیق‌ترین رنگ‌های سیاه است، تا جزئیات فوق‌العاده واقعی را به شما ارائه دهد. طیف رنگی درجه سینما DCI-P3 رنگ‌های فوق‌العاده زنده را ارائه می‌دهد و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و زمان پاسخگویی 0.2 میلی‌ثانیه حتی سریع‌ترین صحنه‌های اکشن را فوق‌العاده روان نشان می‌دهد. برای راحت و ایمن نگه داشتن چشمان شما در طول طولانی ترین جلسات تماشا، همچنین دارای گواهی TÜV Rheinland برای انتشار کم نور آبی است.

محدودیت ها را بالا ببرید

با مکانیزم مهندسی دقیقی که قسمت پشتی ScreenPad Plus را تا 20 میلی‌متر افزایش می‌دهد و وقتی لپ‌تاپ باز می‌شود، آن را 12 درجه کج می‌کند. این ScreenPad Plus را در زاویه دید ایده‌آل قرار می‌دهد، تا به راحتی با صفحه لمسی اصلی کار کند. همچنین با اجازه دادن 38 درصد جریان هوای بیشتر نسبت به نسل قبلی، خنک کننده را افزایش می‌دهد. این به نوبه خود دمای سطح لپ تاپ را تا 4 درجه سانتی گراد کاهش می‌دهد و باعث افزایش راحتی و عملکرد CPU می‌شود.

CPU ‌| قدرت خلاقیت فوق العاده

خلاقیت شما با جدیدترین پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7-12900H که دارای چهارده هسته برای چندوظیفگی بی دردسر و سرعت توربو بوست تا 5.0 گیگاهرتز است، تقویت خواهد شد. حداکثر TDP 60 وات آن در انجام کارهای سنگین CPU به شما برتری می‌دهد، بنابراین می‌توانید زمان کمتری را در انتظار صرف کنید و زمان بیشتری را صرف خلق کنید.

سایر ویژگی‌ها :

- سازنده پردازنده: Intel

- سری پردازنده: Core i7

- مقدار رم: 16 گیگابایت

- حافظه پرسرعت SSD: 1 ترابایت

- سازنده گرافیک: NVIDIA

- مقدار گرافیک: 4 گیگابایت

- اندازه صفحه نمایش: 14.5 اینچ

- کیفیت صفحه نمایش: 2880x1800

4 . لپ تاپ لمسی 13 اینچی ایسوس مدل Asus ROG FLOW Z13 GZ301ZE – A

قیمت لپ تاپ

طراحی رترو آینده نگری

Flow Z13، با طراحی الهام‌گرفته از مسابقه فضایی قرن بیستم، نشانه‌های متعددی برای آینده‌نگاری قدیمی دارد. شاسی با ماشینکاری الهام گرفته از فضاپیما پوشانده شده است، که درست در خود آلیاژ آلومینیوم با چگالی بالا حک شده است.

آلیاژ 6063 پس از آزمایش با 39 فرآیند مختلف، از جمله 10 برش دقیق CNC و دو لایه آندایزینگ، دارای یک پرداخت منحصر به فرد است، که دوران طلایی فضا را تداعی می‌کند. پوشش ممتاز ضد اثر انگشت، اثر انگشت را دفع می‌کند و تمیز کردن سطح را راحت می‌کند.

یک پورتال برای قدرت

یک پنجره CNC در پشت شاسی وجود دارد، که اجازه می‌دهد، مستقیماً به صفحه اصلی دستگاه نگاه کنید و همچنین به اجزای زیرین آزادی و ارتفاع بیشتری نسبت به طرح‌های سنتی می‌دهد. این شکاف پررنگ نورپردازی برجسته RGB را ارائه می‌کند، در حالی که به دلیل حجم بیشتر فضای موجود، به اجزای تراشه اجازه می‌دهد در دو طرف صفحه اصلی قرار گیرند.

سیستم خنک‌کننده

علیرغم داشتن حداکثر پردازنده Core™ i9 و پردازنده گرافیکی RTX™ 3050 Ti، فرم بسیار فشرده Z13 به آن اجازه می‌دهد، فضای خنک کننده بیشتری نسبت به لپ‌تاپ‌های بازی سنتی داشته باشد. فاکتور شکل تبلت آن نیازی به لولا ندارد و به ما اجازه می‌دهد، از فن‌های بسیار بزرگتر و محفظه بخار عریض‌تر از اندازه Z13 استفاده کنیم.

 از آنجایی که اجزای مولد حرارت Z13 در هنگام کار بالای میز قرار می‌گیرند، هوای تازه بیشتری نسبت به لپ‌تاپ‌های استاندارد دریافت می‌کنند. در ترکیب با فناوری 0db، این بدان معناست که Z13 در هنگام محاسبات سبک کاملاً بی صدا است و حتی در بار کامل نیز به طرز باورنکردنی بی صدا باقی می‌ماند.

صدا | بلندگو

بلندگوهای دوگانه آمپر هوشمند با صدای Hi-Res و پشتیبانی از Dolby Atmos صدای استریو عالی را برای محتوای مورد علاقه شما ارائه می‌دهند. برای ارتباطات صوتی، آرایه 3 میکروفون High SNR و حذف نویز هوش مصنوعی، حتی در محیط‌های پر سر و صدا، پیام‌ها را هم برای شما و هم برای هم تیمی‌هایتان واضح نگه می‌دارد.

سایر ویژگی‌ها :

سازنده پردازنده: Intel

سری پردازنده: Core i9

مقدار رم: 16 گیگابایت

حافظه پرسرعت SSD: 1 ترابایت

سازنده گرافیک: NVIDIA

مقدار گرافیک: 4 گیگابایت

اندازه صفحه نمایش: 13.4 اینچ

کیفیت صفحه نمایش: FULL HD|1920×1080

کلام آخر

در این مطلب، شما را با ۴ مدل از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس در سال 1401، آشنا کردیم و به نقد و بررسی آن‌ها پرداختیم، خرید لپ تاپ گیمینگ ‌، امری مهم است و باید از فروشگاهی مطمئن که دارای گارانتی اصلی و نماد‌های الکترونیکی است، باشد. شما می‌توانید تمام لپ تاپ‌هایی که معرفی کردیم را در فروشگاه اینترنتی کالاوما مشاهده کنید و در صورت نیاز، خریداری نمایید.

سایت : www.kalaoma.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران، چهار‌راه ولی‌عصر، مجتمع تجاری ابریشم، طبقه 8 واحد 806

شماره تماس : 62999819_021

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید