جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

نکات طلایی خرید فالوور اینستاگرام

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
نکات طلایی خرید فالوور اینستاگرام

اینستاگرام با توجه به قابلیت‌ها و ارتباطاتی که بین افراد، شرکت‌هاف پلتفرم‌ها و حتی سایر شبکه‌های اجتماعی به وجود می‌آورد به عنوان ویترین و حتی فروشگاهی برای داشتن یک کسب و کار مجازی تبدیل شده است. آن‌ فروشگاهی در مقیاس جهانی! همین اقبال عمومی افراد و گروه‌های مختلف را به سمت داشتن طیف وسیع مخاطب و تعداد بیشتری فالوور سوق می‌دهد.

یکی از راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام، خرید فالوور است. با خرید فالوور شما با یک تامین‌کننده خدمات اینستاگرامی روبه رو می‌شوید که در ازای دریافت مبلغ و اطلاعات لازم، به نحوی تعدادی فالوور به پیج ما اضافه می‌کند. این فالوورها ممکن است فیک یا واقعی باشند و همین دسته‌بندی در کیفیت، قیمت و میزان سودمندی آن‌ها تاثیر مستقیم دارد. در این مقاله به بررسی نکات طلایی خرید فالوور اینستاگرام می‌پردازیم و نهایتا بعضی منابع خوب برای خرید فالوور را نیز به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

اهمیت خرید فالوور

به طور کلی برای این که در گرداندن کسب و کار مجازیتان در اینستاگرام موفق شوید باید اقدامات جهت افزایش تعداد مخاطبانتان انجام بدهید. مثلا محتوای مناسب تولید کنید، بیو و کپشن ها را درست بنویسید، فعالیت کافی داشته باشید و سعی کنید به اکسپلور بروید... اما تمام این موارد روی هم به اندازه خرید فالوور اینستاگرام به شما کمک نمی‌کنند. خرید فالوور واقعی اینستاگرام راهی آسان و تست شده برای افزایش تعداد مخاطبان هدفمند شماست. اهمیت خرید فالوور در این است که هر چه تعداد مخاطبین یک پیج بیشتر باشد، افراد  جدید راحت‌تر به آن اعتماد می‌کنند. همین اعتماد در کنار داشتن پیج فعال و گذاشتن استوری و پست روزانه، زمینه‌ساز یک پیج کاری خوب و پرسود برای شما می‌شود. خریدن فالوور واقعی میزان لایک، ویو و تعامل پیج را بالا می‌برد و همین بالا رفتن اینتراکشن نیز مجددا به سمت افزایش تعداد مخاطبین هدایت می‌شود.

فالوور واقعی بخریم، نه فیک!

خریدن فالوور فیک در حال حاضر به نوعی تیشه زدن به ریشه پیج است! چرا که اینستاگرام میزان تعامل را به عنوان ملاک اصلی رتبه‌بندی پیج‌ ها در نظر دارد و فالوورهای فیک همانگونه که باید حدس زده‎ باشید، کوچکترین فعالیتی در اینستاگرام ندارند. در نتیجه خرید فالوور فیک میزان اینتراکشن و تعامل را شدیدا پایین می‌برد. در نظر داشته باشید فالوورهای واقعی طی زمان بیشتری به پیج شما افزوده می‌شوند. بنابراین گول عباراتی مثل: خرید 500 فالوور واقعی در نیم ساعت را نخورید. فالوورهای فیک ارزان هستند و سرعت تزریقشان به پیج بالاتر است. اما در نهایت بودنشان در پیج به آن آسیب می‌زند. برای خریدن فالوور واقعی اینستاگرام با خیال راحت، می‌توانید سراغ فالووریاب بروید که در انتهای مقاله به معرفی کامل‌تر آنان خواهیم پرداخت.

آیا خرید فالوور برای تمام کسب و کارها مناسب است؟

در پاسخ به این سوال باید یک "بله" محکم بگوییم! خرید فالوور اینستاگرام برای تمام کسب و کارهایی که قصد رشد دارند مفید است.هر چه تعداد فالوورها بالا برود، میزان تعامل  فالوورهای شما بالا خواهد رفت. همین روی رفتن به اکسپلور هم تاثیر مثبت دارد. صرف نظر از این که در اینستاگرام چه فعالیتی دارید، می‌توانید با استراتژی مناسب کسب و کارتان در فواصل زمانی مشخص، اقدام به خرید فالوور واقعی کنید. فرقی هم نمی‌کند که یک پیج برای فروش محصول داشته باشید یا این که اینفلوئنسری و بلاگری را به عنوان فعالیت اصلی در اینستاگرام در نظر گرفته باشید. افزایش تعداد فالوور اتفاقات خوبی را برای همگان رقم می‌زند. حتی اگر خودتان یک پیج تبلیغاتی دارید و از آن کسب درآمد می‌کنید، باز هم خرید فالوور واقعی را باید جدی بگیرید. شما باید آنقدر فالوور داشته باشید و آنقدر محتواهای جذاب تولید کنید که کاربران جدید به محض مشاهده پیجتان جذب آن شوند. اما به طور کلی برای چند دسته از پیج ها خریدن فالوور ضروی‌تر است:

- پیج هایی که رقابت در حیطه فعالیتشان خیلی زیاد است.

- پیج هایی که دچار تعییر شده اند و مثلا مدتی فعال نبوده‌اند.

- پیج های تازه تاسیس

قبل از خریدن فالوور، تولید محتوا کنید.

همیشه این احتمال وجود دارد که یک کاربر پس از مدتی پیج شما را آنفالو کند. اما با برخی اقدامات ویژه می‌توان این احتمال را تا حد وسع پایین آورد. در درجه اول، قبل از خریدن فالوور به تعداد کافی پست بگذارید. طوری که مخاطب جدید علاقمند شود شما را فالو کند. داشتن شمه ای از نگاه مارکتینگی در تولید محتوا خیلی کمک می‌کند. بعد از خریدن فالوور نیز همین روند را ادامه دهید تا بتوانید فالوورها را کنار خودتان نگه دارید.

هشتگ مارگتینگ را جدی بگیرید.

سعی کنید از هشتگ های مرتبط و البته، هشتگ های ترند نیز برای معرفی بیشتر استفاده کنید. با این کار علاوه بر جذب مخاطب از طریق خرید فالوور اینستاگرام، ورودی هایی از راه هشتگ ها نیز خواهید داشت که معمولا نتیجه مثبتی هم دارند. چرا که فرد با استفاده از هشتگ دنبال کالا یا خدمت مورد نیازش می‌گردد.

نگران ایجاد اختلال نباشید!

بعضی از افراد نگران این هستند که مبادا خریدن فالوور باعث شود دیگر نتوانند به فعالیت عادی در اینستاگرام بپردازند. در پاسخ به این مورد باید گفت که خرید فالوور واقعی اینستاگرام هیچ تداخلی در عملکرد پیج شما ایجاد نمی‌کند و به راحتی می‌توانید فعالیت استاندارد و لازم را داشته باشید.

از محتواهایی استفاده کنید که ری ‎اکشن مخاطب را همراه دارند.

طبق الگوریتم جدید اینستاگرام، نهایتا 10% از فالوورهای شما پست جدیدتان را در قسمت home می‌بینند. برای این که تعداد بیشتری آن را ببینند، باید میزان تعاملتان را با فالوورهایتان بیشتر کنید. مثلا پست‌هایی بگذارید که نیاز به کامنت داشته باشند، از انواع امکانات استوری مثل نظرسنجی‌ها و باکس سوال و ... نیز استفاده کنید. این اقدامات در کنار خرید فالوور نتیجه خواهند داد.

حواستان به مدل پشتیبانی سایت باشد!

هنگام خرید فالوور اینستاگرام به این سوال که آیا مجموعه مورد نظر پشتیبانی مناسبی دارد نیز باید پاسخ بدهیم. سیستم های تیکت دهی و پشتیبانی آنلاین این نیاز را کاملا مرتفع می‌کنند.

جمع بندی

در این مطلب نکات طلایی مربوط به خرید فالوور اینستاگرام را بررسی کردیم. از اهمیت خریدن فالوور واقعی گفتیم و تلاش کردیم به سوالات عمده شما پاسخ بدهیم. اقدامات قبل از خریدن فالوور، حین خرید و پس از آن در صورتی که کاملا انجام شوند به نتیجه ای فوق رضایت‌بخش دست خواهید یافت.

فالووریاب، مرجع تخصصی خدمات اینستاگرام

فالووریاب برنده مردمی جشنواره وب و موبایل ایران در سال های 97 و 98، سایتی با عملکرد کاملا خودکار است و به ارائه فالوور واقعی فعال و هدفمند می‌پردازد. از نکات مثبت فالووریاب می‌توانیم به امنیت آن اشاره کنیم. هر تعداد که فالوور بخرید، به همان میزان دریافت خواهید کرد. همچنین استفاده از آن کاملا آسان است و به محض این که وارد پنل کاربری‌اش شوید، می‌توانید به راحتی با آن کار کنید.

برای توضیحات بیشتر، ثبت نام در فالووریاب و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و ایرانی فالووریاب با آدرس https://www.followeryab.com در دسترس شماست.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید