جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

نکات کلیدی پیرامون پشتیبانی شبکه (معرفی آی تی پشتیبان)

author منتشر کننده
نظرات (5) 2 0
نکات کلیدی پیرامون پشتیبانی شبکه (معرفی آی تی پشتیبان)

این روزها با توجه به نفوذ عمقی تکنولوژی و فناوری اطلاعات در زندگی و کسب و کار افراد، نیاز به پشتیبانی شبکه، بیش از پیش، احساس می‎شود. ما در ادامه قصد داریم نکات جامعی پیرامون پشتیبانی شبکه، بیان کنیم. با ما همراه باشید.

درباره پشتیبانی شبکه

منظور از پشتیبانی شبکه، تمامی فعالیت‌هایی است که به منظور حفظ و رفع مشکلات شبکه‌های کامپیوتری، صورت می‌گیرد.

از آنجایی که اکثر کسب و کارها، این روزها با سیستم‌های کامپیوتری، سروکار دارند، اختلال در عملکرد سیستم‌ها موجب ایجاد اختلال در کسب و کار می‌شود؛ بدیهی است که هیچ یک از صاحبان کسب و کارها، دوست ندارند حتی برای لحظه‌ای، اختلالی در کارشان رخ دهد؛ همین امر، موجب شده تا پشتیبانی شبکه، اهمیت ویژه‌ای پیدا کند؛ بهره مندی از خدمات پشتیبانی شبکه‌ای، موجب حفظ و بهبود عملکرد شبکه‌های کامپیوتری و در نتیجه آن بهبود عملکرد کسب و کارها می‌شود.

پشتیبانی شبکه به دو دسته پشتیبانی نرم افزار شبکه و پشتیبان سخت افزار شبکه، تقسیم می‌شود که خدمات مربوط به هر یک از  آن‌ها با دیگری متفاوت است. لازم به ذکر است که پشتیبانی شبکه، کار هرکسی نیست و لازم است که افراد بدین منظور، تخصص و تجربه کافی، کسب کنند.

وظایف کارشناس پشتیبانی شبکه

همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره نمودیم، پشتیبانی شبکه را باید به کارشناسان متخصص و با تجربه در این زمینه سپرد.

کارشناسان پشتیبانی شبکه

کارشناسان پشتیبانی شبکه موظفند تا از سیستم‌های کامپیوتری، محافظت کنند که حتی الامکان، هیچ مشکلی در این زمینه، رخ ندهد. به طور کلی، نظارت مداوم بر شبکه‌های کامپیوتری، پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری شبکه، بررسی سرویس‌ها و نرم افزارهای شبکه به صورت دوره‌ای و ... از مهم‌ترین وظایف کارشناسان پشتیبان شبکه‌ای می‌باشد.

تعرفه پشتیبانی شبکه

تعرفه پشتیبانی شبکه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به خدماتی که شرکت مدنظر ارائه می‌دهد، اشاره نمود. لازم به ذکر است که میزان استفاده و همچنین اهمیت سیستم‌های کامپیوتری در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف با یکدیگر، متفاوت است و همه این موارد در تعیین تعرفه پشتیبانی شبکه، تأثیر گذار هستند. همچنین نوع تجهیزات شبکه، سرویس‌های نصب شده در شبکه و ... از دیگر عوامل مؤثر در تعیین قیمت خدمات پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری است.

تماس با مشاوران آی تی پشتیبان

آی تی پشتیبان، در سال 1392، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مربوط به پشتیبانی شبکه، آغاز نمود. تیم تشکیل دهنده آی تی پشتیبان از همان ابتدای تأسیس تاکنون، جلب رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره در تلاش است تا در زمینه پشتیبانی شبکه، بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه دهد. تمامی کارشناسان حاضر در مجموعه آی تی پشتیبان، تخصص و تجربه کافی در این زمینه را کسب کرده و قادرند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مشکلات شبکه‌ای محیط‌ها تجاری، اداری، صنعتی، آموزشی و ... را به طور کامل، برطرف کنند.

کارشناسان آی تی پشتیبان

یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب تمایز آی تی پشتیبان از سایر رقبا شده‌است، ارائه خدمات پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری با بهترین کیفیت می‌باشد. همچنین تمامی اطلاعات محرمانه مشتریان توسط کارشناسان مجموعه آی تی پشتیبان، حفظ می‌گردد.

سخن پایانی

ما در این مطلب، سعی کردیم نکات جامعی پیرامون پشتیبانی شبکه، بیان کرده و در نهایت نیز برند معتبر آی تی پشتیبان که در این زمینه، فعالیت دارد را معرفی کنیم تا هر زمان که احساس نیاز به پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری پیدا کردید، بتوانید با کارشناسان آی تی پشتیبان، ارتباط برقرار کرده و از خدمات پشتیبانی شبکه با کیفیت بسیار عالی و رضایت بخش، بهره مند شوید. از اینکه وقت ارزشمندتان را برای خواندن این مطلب، صرف نمودید، بی نهایت متشکریم. اکنون در پایان این مقاله، شما عزیزان می‌توانید سؤالات و نظرات خود را با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

 منبع: itposhtiban.com

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (5)

    1. دوست عزیز میتونید برای اطلاع از تعرفه پشتیبانی شبکه به لینک زیر مراجعه کنید https://itposhtiban.com/%D8%AA%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%87-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%

    1. از طریق سایتشون میتوانید پیگیری و اعلام هزینه فرمایید itposhtiban.com

  1. آی تی پشتیبانی یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه هست که ما چندین سال باهاشون کار کردیم و انصافا از خدمات شبکشون راضی بودیم

  1. این مطالب بسیار مفید و آموزنده بود ممنون از به اشتراک گذاشتن آن

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید