جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

هاست ایمیل چیست؛ 4 مزیت آن کدامند؟

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
هاست ایمیل چیست؛ 4 مزیت آن کدامند؟

هاست ایمیل چیست. هاست یا میزبانی ایمیل سرویسی است که در آن یک ارائه دهنده هاست، سرورهای ایمیل را به کاربران خود اجاره می‌دهد. در حالی که نسخه‌های رایگان بسیاری از شرکت‌های میزبان وجود دارد، بسیاری از کسب‌وکارها از انعطاف‌پذیری و قدرت خدمات ایمیل حرفه‌ای استفاده می‌کنند.

میزبانی ایمیل حرفه ای زمانی انجام می‌شود که ایمیل های دریافتی و خروجی توسط یک سرور پست الکترونیکی مشترک یا اختصاصی مدیریت می‌شوند. این خدمات پرمیوم در نظر گرفته می‌شوند و تفاوت قابل توجهی با سرویس های ایمیل رایگان دارند.

در این مقاله به شما خواهیم گفت "هاست ایمیل چیست" و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

هاست ایمیل چیست؟

هاست ایمیل چیست؛ 4 مزیت آن کدامند؟

یک ایمیل تجاری میزبانی شده سرورهای ایمیل را از طرف یک سازمان اجرا می‌کند که به شما امکان می‌دهد فضایی را برای خود (یا کسب و کارتان) با هزینه اجاره کنید. اگر صاحب یک دامنه هستید و می‌خواهید یک سرویس ایمیل برای آن داشته باشید، باید یک ارائه دهنده میزبانی ایمیل پیدا کنید.

با خرید هاست ایمیل، یک سرویس ایمیل حرفه ای توسعه یافته برای دامنه خود دریافت می‌کنید که انواع خدمات امنیتی، مدیریتی و فیلتر کردن هرزنامه را در اختیار شما قرار می‌دهد که بهترین تجربه را برای مدیریت وظایف شما تضمین می‌کند.

اکثر شرکت های هاستینگ آدرس ایمیلی را که در طرح میزبانی وب یا خرید هاست دانلود یا لینوکس ویا هاست ویندوز گنجانده شده است را در اختیار شما قرار می‌دهند. با این حال، در این موارد، شما اساسی ترین راه حلی را که همراه با وب سایت شما میزبانی می‌شود، دریافت خواهید کرد. همچنین، فضای دیسک کافی برای ذخیره سازی یا فیلتر کردن هرزنامه مناسب را نخواهید داشت. محدودیت ارسال ایمیل نیز بسیار کم خواهد بود.

برخلاف وب‌میل رایگان مورد تأیید تبلیغات محبوب، میزبانی ایمیل ممتاز بدون تبلیغات است و دارای ویژگی‌های مدیریت و ایجاد ایمیل پیشرفته است. هنگامی‌که میزبانی ایمیل به درستی انجام شود، می‌تواند با ارائه سیستمی‌برای مدیریت خوب ایمیل های شما، یک تجارت را متحول کند.

توجه نمایید که میزبانی وب نظیر linux host یا windows host سرویسی است که منابع مرکز داده مانند فضای سرور، حافظه و پهنای باند را فراهم می‌کند تا فایل های وب سایت شما در اینترنت قابل دسترسی باشند. با یک طرح میزبانی، محتوای وب سایت را در سرورهای میزبان وب ایجاد و ذخیره می‌کنید تا بتوان آن را به صورت آنلاین از طریق مرورگر وب مشاهده کرد.

مزایای آن

هاست ایمیل چیست؛ 4 مزیت آن کدامند؟

چگونه از ایمیل استفاده می‌کنید؟ برای بسیاری از کاربران ایمیل، میزبانی ایمیل پولی ممکن است غیر ضروری به نظر برسد، اما در مورد اسناد مهم مانند صورت‌حساب، صورت‌حساب، آدرس مشتری یا هر اطلاعات حساس دیگری که در حساب ایمیل شما ذخیره می‌شود، چطور؟ علاوه بر این، آیا می‌توانید با استفاده از یک ایمیل عمومی‌مانند your.business@gmail.com که می‌تواند مشکوک و غیرحرفه ای به نظر برسد، مشترکین یا مشتریان خود را از دست بدهید؟ قطعا داشتن دامنه مخصوص به خود، مانند info@your.business.com بلافاصله برای مشتریان بهتر به نظر می‌رسد.

اگرچه امکان تنظیم آدرس ایمیل خود از طریق یک بسته میزبانی وجود دارد، اما امن تر است که یک ارائه دهنده جداگانه فقط برای ایمیل های خود داشته باشید.

اما، تکیه بر یک سرویس پولی جداگانه به عنوان ایمیل خصوصی به این معنی است که می‌توانید مطمئن باشید که اگر مشکلی پیش بیاید، تیم پشتیبانی مشتری تمام تلاش خود را برای حل مشکل شما در اسرع زمان انجام خواهد داد.

سناریوهای زیادی در ارتباط با ایمیل وجود دارد که می‌تواند آسیب قابل توجهی به کسب و کار شما وارد کند: بسته به سیستم شما، این سناریو می‌تواند چیزی به سادگی فراموش کردن رمز عبور باشد. به احتمال زیاد، سناریوها شامل هک شدن حساب‌ها یا سرقت رمزهای عبور می‌شوند. شما به خدماتی نیاز دارید که تا حد امکان به شما کمک کند.

اگر قصد دارید به جای خرید هاست یک سرور اختصاصی داشته باشید، لطفاً توجه داشته باشید که حفظ و پشتیبانی مداوم ایمیل نه تنها به هزینه‌های شما می‌افزاید، بلکه احتمال ابتلا به ویروس‌ها و همچنین مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را افزایش می‌دهد، زیرا باید در جریان تمام به روز رسانی‌ها و سیاست های جدید باشید.

چنین مشکلاتی می‌تواند باعث شود که ایمیل برای مدت زمان نامحدودی کار نکند، به همین دلیل است که کسب و کارهای بیشتری ایمیل های تجاری میزبانی شده مدرن را انتخاب می‌کنند.

حتی اگر همه متخصصان و سازمان‌های تجاری باید یک سرویس ایمیل مبتنی بر دامنه داشته باشند، اکثر مردم در مورد میزبانی ایمیل مطمئن نیستند و این اصطلاح را با میزبانی وب سایت اشتباه می‌گیرند. حتی اگر آنها تفاوت را درک کنند، نمی‌دانند که ایمیل حرفه ای چگونه می‌تواند برای آنها مفید باشد.

در ادامه این مقاله مهم ترین مزایایی را که باید در مورد میزبانی ایمیل بدانید، را ارائه می‌دهیم.

1- ایجاد آگاهی از برند و سازگاری با ایمیل حرفه ای.

این مرحله برای همه کسانی که می‌خواهند با داشتن یک آدرس ایمیل برای همان دامنه برند/وب‌سایتشان اعتبار کسب‌وکار را ارائه دهند و با مشتریان خود اعتماد ایجاد کنند بسیار مهم است.

2- امنیت پیشرفته ایمیل های شما

هاست ایمیل چیست؛ 4 مزیت آن کدامند؟

امروزه، تلاش های مخرب هکرها برای نقض امنیت داده‌ها دیگر چیز نادری نیست. متأسفانه چنین مواردی در دهه گذشته به شدت افزایش یافته است.

ما به شما توصیه می‌کنیم به دنبال ارائه دهنده ای باشید که راه های متعددی برای افزایش امنیت داده های خود دارد، از جمله 2FA، رمزگذاری ایمیل، و محافظت فوق العاده از هرزنامه ها.

این گزینه‌ها معمولاً فقط در صورتی در دسترس هستند که برای ارائه‌دهنده ایمیل خود پول پرداخت کنید.

3- گزینه های بیشتری برای رشد و رفع نیازهای کسب و کار شما.

ارائه دهندگان خدمات ایمیل تجاری گزینه های مختلفی را برای هر نیازی ارائه می‌دهند، از شرکت های نوپا کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ. این موارد می‌تواند شامل پشتیبانی اختصاصی مشتری، ابزارهای همکاری، افزایش ظرفیت ذخیره سازی یا به سادگی افزودن آدرس های بیشتر به دامنه شما باشد.

اگر قصد دارید تجارت خود را گسترش دهید، اکثر برنامه های میزبانی ایمیل پولی فضایی را برای رشد در اختیار شما قرار می‌دهند. اگر قصد دارید کسب و کار خود را گسترش دهید، باید ارائه دهنده ای را نیز انتخاب کنید که فرآیند انتقال را آسان می‌کند.

4- تضمین آپتایم بالاتر در مقایسه با میزبانی وب.

زمانی که نوبت به سرویس ایمیل شما می‌رسد، Uptime می‌تواند یک فاکتور حیاتی باشد. برخی از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند این جزئیات را در صفحات محصول خود درج نکنند، با این حال، در تماس با خدمات پشتیبانی مشتری خود و پرسیدن این سوال تردید نکنید.
نتیجه گیری

میزبانی ایمیل یک سرویس میزبانی آنلاین است که دارای سرورهایی است که به پیام های ایمیل شما و فایل های مرتبط اختصاص داده شده است. هنگامی‌که ایمیلی به آدرس دامنه وب سایت خود دریافت می‌کنید، ایمیل در سراسر اینترنت هدایت می‌شود و در سرور گیرنده ذخیره می‌شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با متخصصین وب رمز تماس حاصل نمایید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید