جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

هرآنچه باید درباره خدمات پس از فروش هایک ویژن و لیست قیمت آن بدانید!

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
هرآنچه باید درباره خدمات پس از فروش هایک ویژن و لیست قیمت آن بدانید!

ویژگی محصولات هایک‌ویژن، کیفیت خوب در کنار قیمت مناسب است که باعث گسترش بازار آن به همه قاره‌ها شده است. شرکت هایک ویژن یکی از شرکت‌های بزرگی است که معروف‌ترین محصولات آن در زمینه دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های امنیتی است. این شرکت در سال 2001 در چین تاسیس شد و امروز بیش از 15هزار نفر در آن کار می‌کنند. ویژگی محصولات هایک‌ویژن، کیفیت خوب در کنار قیمت مناسب است که باعث گسترش بازار آن به همه قاره‌ها شده است.

این شرکت جدیدا به حوزه دوربین‌های حرارتی و دوربین‌های هوشمند متکی به فناوری‌های هوش مصنوعی نیز وارد شده است. محصولات هایک‌ویژن در ایران نیز مورد استقبال زیادی واقع شده است و به دلیل کیفیت و قیمت خوبی که دارد مشتریان زیادی خواهان محصولات این شرکت هستند.

ویژگی های اختصاصی محصولات هایک ویژن

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد محصولات هایک ویژن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• لنز‌های با کیفیت:

  لنزهای محصولات هایک ویژن از یک شرکت آلمانی به نام اولسن تامین می‌شود که تولیدکننده لنزهای اپتیکال در جهان است.

• قابلیت دید در شب:

این قابلیت نیز با همکاری یک شرکت آلمانی به نام Osram ایجاد شده که برد زیادی برای تصویربرداری در فضای تاریک شب دارند.

• تراشه‌های پیشرفته:

محصولات هایک‌ویژن تراشه‌های خود را توسط شرکت آمریکایی Ambrella تولید می‌کنند که محصولات آن حتی در پهبادهای حرفه‌ای نیز استفاده می‌شود.

• چیپست‌های اختصاصی:

چیپست‌های دوربین‌های این شرکت در خود هایک ویژن تولید می‌گردد.

• تکنولوژی هیبریدی:

با این تکنولوژی افرادی که زیرساخت‌های قدیمی و آنالوگ دارند نیز می‌توانند از دوربین‌های جدیدتر استفاده کنند. به‌این‌ترتیب هزینه افراد برای تغییر زیرساخت‌ها کاهش می‌یابد.

• تکنولوژ POC:

این تکنولوژی به انتقال همزمان جریان برق و اطلاعات روی یک کابل برمی‌گردد. به‌این‌ترتیب نیاز به کابل‌کشی‌های مختلف از بین رفته و کیفیت و سرعت نیز افزایش می‌یابد.

قیمت محصولات هایک ویژن

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که در زمان راه‌اندازی سیستم‌های نظارتی و امنیتی در نظر گرفته می‌شود هزینه محصولات است که از قبل باید در نظر گرفته شود. بدیهی است هر محصولی با توجه به کیفیت و امکاناتی که ارائه می‌کند قیمت منحصربفرد خود را دارد. محصولات هایک‌ویژن نیز تنوع گسترده‌ای داشته و محصولات زیادی در لیست قیمت محصولات هایک ویژن قرار دارند.

این محصولات می‌توانند طیف گسترده‌ای از دوربین‌های آنالوگ، دوربین‌های دیجیتال، تحت شبکه و غیره را در‌نظر بگیرد که هر‌کدام امکانات مختلفی نظیر قابلیت ضبط صدا، کیفیت دوربین مختلف، ضبط صدا، دامنه دید مختلف و ... دارند. آخرین قیمت دوربین هایک ویژن که به صورت رسمی و از سوی شرکت، منتشر شده است مربوط به مردادماه 1400 است که قیمت جدید محصولات به صورت رسمی اعلام شده است.

اخرین لیست قیمت محصولات هایک ویژن را از نمایندگی هایک ویژن بخواهید!

دوربین‌های پیشرفته‌تر هایک ویژن که با عنوان دوربین‌های تحت شبکه یا IP شناخته می‌شوند به‌دلیل قابلیت‌های بیشتری که ارائه می‌کنند در لیست قیمت هایک ویژن دارای بازه قیمتی 1میلیون و هشتصدهزارتومان تا هفت میلیون تومان هستند. دوربین‌های تحت شبکه مدل‌های مختلفی نظیر مینی‌بولت، لایت‌مینی‌بولیت، دام، لایت‌دام، دام Exir و لایت‌دام Vari-Focal دارند که لنز آنها از 2 تا 8مگاپیکسل متغیر است. یکی از پرطرفدارترین دوربین‌های این سری، دورین‌های سری بولت هستند که قابلیت دید در شب و نصب حافظه خارجی نیز دارند.

بر اساس این لیست، دوربین‌های آنالوگ هایک ویژن که از آنها به توربو HD هم نام می‌برند بر‌اساس کیفیت دوربین آنها که می‌تواند بین 1 تا 8مگاپیکسل باشد در بازه 600هزار تومان تا 2میلیون و ششصد هزارتومان قرار دارند. مثلا دوربین‌های توربوی هایک‌ویژن که جز دسته دوربین‌های آنالوگ هستند می‌توانند 1، 2، 3، 5 و 8 مگاپیکسل باشند. برخی از این دوربین‌ها قابلیت دید در شب دارند و وسعت فضایی که پوشش می‌دهند نیز می‌تواند حداکثر 60متر باشد.

برای برخی افراد چرخش دوربین اهمیت زیادی دارد. دوربین‌های چرخان هایک‌ویژن که به آنها اسپیددام نیز می‌گویند قابلیت زوم کردن نیز دارند و در لیست قیمت هایک ویژن بین 10تا 16میلیون تومان قیمت دارند. دستگاه‌های NVR و DVR هایک‌ویژن نیز بسته به تعداد کانال آن‌ها که می‌تواند 4، 6، 16 یا 32 باشد و نیز تعداد دوربین‌های مختلفی که پشتیبانی می‌کنند، حداکثر 16‌میلیون تومان قیمت دارند.

نمایندگی هایک ویژن

نمایندگی‌ هایک ویژن که محصولات هایک‌ویژن را در سراسر ایران توزیع می‌کند هفت شعبه اصلی در شهر تهران هستند که در حوزه میدان آرژانتین، جمهوری، ولیعصر و خیابان مطهری قرار دارند. آدرس دقیق این نمایندگی‌ها همراه با شماره تماس آنها در وبسایت رسمی هایک ویژن در ایران درج شده است. هر نمایندگی هایک ویژن مسئول پخش محصولات در سراسر ایران هستند. قیمت‌های فروش در نمایندگی هایک ویژن (https://hikvision-cctv.com/namayandegi-hikvision/)  بر اساس قیمت شرکتی و قیمت مصوب است.

درباره شرکت هایک ویژن

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم هایک‌ویژن یکی از معروف‌ترین شرکت‌های چینی تولید‌کننده دوربین مداربسته است. این شرکت خط‌مشی خود را افزایش کیفیت محصول و دسترسی همگان به آن، با قیمتی مناسب قرار داده است. البته در سال‌های اخیر وارد حوزه تولید تجهیزات کنترل تردد، اعلام حریق و سایر سیستم‌های حفاظتی و امنیتی نیز شده است.

همین ویژگی‌های عالی محصولات هایک ویژن باعث شده که سهم زیادی از بازار جهانی رابه خود اختصاص دهد بطوری‌که سهم بازار برند این محصولات در سال 2016 بیش از 25درصد و در سال 2017 بیش از 27درصد بوده است. هایک ویژن رکورد بیشترین تولید دورین مداربسته را در دنیا دارد و با داشتن بیش از 4000 نمایندگی فعال در سراسر دنیا در سراسر دنیا خدمات خود را به بیش از 155 کشور جهان ارائه می‌کند.

از جمله محصولات این شرکت می‌توان به دستگاه سنجش اثر انگشتی، کارت هوشمند الکترونیکی، قفل مغناطیسی، اکسس کنترل، انواع لنز، منبع تغذیه، دستگاه‌های هیبریدی، سوییچ‌های شبکه و غیره اشاره کرد. از ویژگی‌های محصولات هایک‌ویژن این است که برای همه کاربردها، قابل استفاده است. محصولات هایک ویژن در مراکز مسکونی، اداری، تجاری کوچک تا بزرگ، کشاورزی، صنعتی تا مراکز بزرگ و صنایع پیشرفته مثل پالایشگاه‌ها بکار گرفته می‌شود و درعین‌حال کیفیت و استانداردهای خوبی دارد.

مراکز معتبر نمایندگی هایک ویژن ارائه دهنده انواع محصولات هایک ویژن هستند

شرکت هایک‌ویژن در حال توسعه محصولات خود به سمت استفاده از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید نظیر هوش مصنوعی، رایانش‌ابری و بیگ‌دیتا یا داده‌های بزرگ رفته است. به‌همین‌دلیل محصولات این شرکت به حوزه‌های کاربردی مختلفی مثل بانک‌ها و سازمان‌های مهم وارد شده‌اند. بعلاوه شرکت هایک ویژن درحال توسعه محصولات خود در فناوری‌های خانه هوشمند، اتوماسیون صنعتی و صنایع الکترونیک است تا بتواند در کانال‌های جدیدی برای نسل آینده خدمات‌رسانی کند.

جمع بندی

هایک ویژن یکی از برندهای معتبر جهانی در زمینه سیستم‌های امنیتی و نظارتی است. در کشور ما نیز این محصولات و بخصوص دوربین‌های مداربسته این شرکت در سطح وسیعی استفاده می‌شود. دوربین‌های هایک‌ویژن طیف وسیعی از مدل‌های مختلف با ویژگی‌های متفاوت را شامل می‌شود. محصولات این شرکت قابلیت‌های مختلفی نظیر کیفیت‌های مختلف لنز، امکان دید در شب، امکان ضبط صداهای محیطی، برد چندمتری تا چندده متری، امکان چرخش دوربین، اتصال به شبکه و قابلیت‌های بی‌نظیر دیگری را شامل می‌شوند.

قیمت این محصولات براساس قابلیت‌های آن و کیفیتی که ارائه می‌کند، می‌تواند بازه‌ای از کمتر از یک‌میلیون تومان تا چند‌میلیون تومان را دربربگیرد. البته قیمت‌هایی که در مقاله ذکر شد مربوط به سال 1400 است.

این محصولات بی‌نظیر توسط نمایندگی‌های مجاز و معتبر شرکت که هفت نمایندگی اصلی در سطح شهر تهران هستند به همه شهرهای ایران توزیع گردیده و در‌دسترس مصرف‌کنندگان قرار دارد. سیاست کاری هایک ویژن کیفیت در کنار قیمت مناسب بوده و همین رویه باعث جهانی‌شدن این برند شده است.

برای اطلاعات بیشتر به وبسایت هایک ویژن (hikvision-cctv.com) مراجعه کنید.

آدرس نمایندگی هایک ویژن:  میدان آرژانتین، خیابان خالد اسلامبولی، خیابان چهاردهم، نبش هشتم، پلاک ۳۶

شماره نمایندگی هایک ویژن: 02154871000

ایمیل هایک ویژن: info{@}ddcpersia.com

 

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید