جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

هم‌افزایی خدمات‌رسانی هوشمند به زائران اربعین حسینی

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
هم‌افزایی خدمات‌رسانی هوشمند به زائران اربعین حسینی

نشست هم‌افزایی خدمات‌رسانی هوشمند به زائران اربعین حسینی با حضور معاون وزیر ارتباطات و بخش خصوصی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات، روز گذشته نشستی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و مدیران این سازمان به همراه فعالان بخش خصوصی، با هدف چگونگی هم‌افزایی ظرفیت‌های اربعین با استفاده از توانمندی‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ارایه خدمات هوشمند به زائران رویداد بین‌المللی اربعین برگزار شد.

در این نشست که به میزبانی سازمان برگزار شد دکتر خوانساری، معاون وزیر ارتباطات، ضمن اشاره به امکانات و ظرفیت‌های وزارت ارتباطات جهت رفع موانعی که در مسیر خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی دارد، اظهار داشت: سازمان فناوری اطلاعات ایران دارای امکانات و ظرفیت‌هایی است که به تسهیل انجام بسیاری امور در این مراسم می‌پردازد. ضمن این که استفاده از ایده‌های جدید با هدف پیاده‌سازی خدمات اربعین، هم‌افزایی بیشتری را برای زائران به همراه دارد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران علاوه بر زائران، کسب و کارها را نیز از این هم‌افزایی بهره‌مند دانست و گفت: علاوه بر مردم، ارایه‌دهندگان خدمات و فعالان بخش خصوصی نیز می‌توانند از ایده‌ها و خلاقیت‌هایی که در مسیر خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی مورد استفاده قرار می‌گیرد در کسب و کار خود بهره‌مند شوند.

مهدی صرامی، عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز با اشاره به ظرفیت‌های اربعین، بهره‌گیری از فناوری اطلاعات در جهت خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم در این ایام را هدف از برگزاری این نشست عنوان کرد.

او ضمن دسته‌بندی زائران اربعین حسینی گفت: سه دسته مخاطب در رویداد اربعین وجود دارد که خدمات رسانی به آنها از اهمیت برخوردار است: دسته نخست، زائرانی هستند که از داخل کشور به سمت نقاط مرزی در حال حرکت هستند. دسته بعدی، شامل زواری می‌شوند که در خارج از مرز یعنی در کشور عراق اقامت دارند و در نهایت آن دسته از زائرانی که عبورکنندگان ترانزیت به شمار می‌روند و عموما از مرزهای شرقی مانند افغانستان، پاکستان و حتی هند وارد ایران شده و ضمن عبور از کشور، عازم عراق هستند.

در ادامه این نشست فعالان بخش خصوصی با طرح ایده‌ها و نظرات خود، به تشریح نحوه خدمات‌رسانی بهتر به زائران اربعین نظیر هوشمندسازی موکب‌ها، امانتداری الکترونیکی و سایر خدماتی که می‌توانند ارائه دهند، پرداختند.

بنابر اعلام وزیر ارتباطات، قرار است همایشی در این زمینه در هفته آینده برگزار شود.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید