جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

واتساپ جی بی چیست +معرفی ویژگی ها

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
واتساپ جی بی چیست +معرفی ویژگی ها

امروزه برنامه های زیادی به صورت غیررسمی عرضه می شوند که امکانات بسیار بیشتری به نسبت نسخه اصلی آن برنامه دارند. واتساپ جی بی به عنوان جدیدترین و بهترین نسخه واتساپ در جهان شناخته می شود که براساس معماری نسخه اولیه ساخته شده است و در کنار امکانات نسخه اصلی، ویژگی های جدیدی را نیز ارائه می دهد.
این برنامه از نظر امنیت، سرعت، امکانات و بخش حریم خصوصی توانایی های زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به آسانی بخش های مختلف برنامه خود را مدیریت کنید. به کمک این برنامه می توانید برای تبلیغات واتساپی خود را راحت تر انجام دهید.
یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار جدید که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است، قابلیت نصب در کنار نسخه اصلی می باشد و اگر از یک گوشی با دو سیم کارت استفاده می کنید، این نرم افزار می تواند کنترل بهتری بر روی پیام های شما داشته باشد. این برنامه با امکانات ویژه ای که در اختیار شما قرار می دهد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فروش در واتساپ را به واسطه ایجاد یک گروه انجام دهید و با این روش کسب و کار خود را در شبکه های مجازی دیگر نیز گسترش دهید.
در کنار این موارد واتساپ جی بی در هنگام عرضه با باگ های زیادی روبرو بود که با تغییر رویکرد استودیوی سازنده آن و رفع سریع این باگ ها، بسیاری از مشکلات آن نیز رفع شده اند و اکنون به یک نرم افزار کاربردی تبدیل شده است.
این نرم افزار سعی کرده است تا امکانات محدود واتساپ را کاملا از بین ببرد و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فایل ها و تصاویر خود را با کیفیت بهتر و حجم بیشتری ارسال کنید و حتی به کمک این اپ می توانید فیلم هایی با حجم بسیار بالا را ارسال کنید که این موضوع می تواند برای ارسال پیامک تبلیغاتی واتساپ بسیار کاربردی و مهم باشد.

امکان مدیریت کردن تماس های ورودی و خروجی در واتساپ جی بی

یکی از ویژگی های اصلی و کاربردی واتساپ جی بی امکان فعال یا غیرفعال کردن ویژگی هایی چون تماس آنلاین، تماس ویدیویی و سایر روش های ارتباط به رای تک تک مخاطبان است. با این روش می توانید برای برخی از مخاطبان خود، امکان تماس های آنلاین را غیرفعال کنید یا برای برخی دیگر تنها امکان تماس صوتی را ایجاد کنید.
این ویژگی به شما کمک می کند تا مدیریت بهتری بر روی مخاطبان خود داشته باشید و سطح دسترسی ارتباط هر مخاطب را جداگانه مشخص کنید. همچنین اگر از چند حساب کاربری مختلف واتساپ استفاده می کنید، با این ابزار می توانید با خیال راحت و بدون مشکل چندین حساب کاربری را بر روی یک گوشی ایجاد کنید و به صورت متعدد این برنامه را در قالب یک نرم افزار کاملا متفاوت بر روی گوشی نصب کنید.

واتساپ جی بی چیست +معرفی ویژگی ها

امکان ارسال فایل های حجیم

یکی از مشکلات اصلی نسخه اصلی واتساپ، محدود بودن میزان حجم ارسال داده برای هر مخاطب می باشد که این موضوع سبب می شود تا شما نتوانید فایل هایی با حجم بالا را برای همکاران یا دیگر افراد ارسال کنید. اما واتساپ جی بی اکنون با ارائه ویژگی جدیدی، به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بیش از 100 فایل تصویری را به صورت هم زمان یا فایل های ویدیویی با حجم بالا را نیز با کمترین زمان ممکن ارسال کنید.
این ویژگی همچنین به شما کمک می کند تا بدون نگرانی از قطع شدن یا بروز مشکل در ارسال اطلاعات، فایل های صوتی و تصویری خود را با سرعت بیشتری ارسال کنید. همچنین با وجود قابلیت انتقال داده ها به سرورهای آنلاین، به کمک این برنامه بدون نیاز به دانلود کردن فایل ها، می توانید تصاویر و ویدیوهای خود را نیز در واتساپ مشاهده کنید و مانع از پر شدن فضای حافظه داخلی گوشی موبایل خود شوید.

امکان شخصی سازی کردن برنامه

یکی از ویژگی هایی که در واتساپ خیلی به آن بها داده نشده است، شخصی سازی کردن منوها و محیط برنامه می باشد که خوشبختانه در واتساپ جی بی به این موضوع نیز رسیدگی شده است و اکنون شما می توانید با خیال راحت و در کوتاه ترین زمان ممکن هر بخش از برنامه را که نیاز دارید شخصی سازی کنید.
این بخش همچنین به شما این امکان را می دهد تا بتوانید برای هر قسمت رمز عبور مخصوص ایجاد کنید یا حتی بخش وضعیت پروفایل خود را بهتر از قبل کامل کنید. همچنین با وجود سیستم اعلان، در صورت تغییر دادن پروفایل کاربران، می توانید یک اعلان جدید دریافت کنید و با این روش کار مدیریت بهتری بر روی برنامه خود داشته باشید.
به منظور شخصی سازی کردن راحت تر، بیش از 100 تم مختلف بر روی این نرم افزار وجود دارد که شما به صورت دلخواه می توانید یکی از آنها انتخاب کنید و محیط واتساپ جی بی را به صورت کامل شخصی سازی کنید. این ویژگی در هنگام انتخاب کردن نوع شکل آیکن ها، فونت و اندازه قلم نیز وجود دارد و با خیال راحت می توانید یک محیط کاملا شخصی سازی شده را ایجاد کنید.

واتساپ جی بی چیست +معرفی ویژگی ها

چگونه واتساپ جی بی را فارسی کنیم؟

برای فارسی کردن این برنامه کافی است به منوی تنظیمات و بخش زبان بروید و از بین زبان های موجود فارسی را انتخاب کنید. واتساپ جی بی به صورت پیش فرض در هنگام نصب یا بعد از نصب کردن و تنظیم مجدد آن به صورت رسمی از زبان فارسی پشتیبانی می کند.

چگونه تم واتساپ جی بی را حذف کنیم؟

برای تغییر ظاهر واتساپ جی بی کافی است بر روی سه نقطه کلیک کنید و سپس با ورود به پخش پوسته ها یا همان Theme، پوسته مورد نظر خود را فعال یا آن را غیرفعال کنید. همچنین در این بخش امکان دانلود پوسته های جدید نیز وجود دارد.

تنظیمات وضعیت واتساپ جی بی؟

برای نصب و راه اندازی این برنامه نیاز به تنظیمات خاصی ندارید و همانند نسخه اصلی واتساپ کافی است با شماره موبایل خود در آن ثبت نام کنید و مراحل دریافت کنید و وارد کردن آن در برنامه را انجام دهید.

چگونه در واتساپ جی بی آنلاین بودن را مخفی کنیم؟

برای اینکار بر روی سه نقطه کلیک کنید و سپس به بخش اکانت بروید و در بخش Privacy می توانید وضعیت نمایش خود را برای کاربران تغییر دهید و با این روش خود را در حالت مخفی قرار دهید تا کاربران متوجه حضور شما در این برنامه نشوند.

چگونه آخرین بازدید واتساپ جی بی را ببینیم؟

این برنامه به گونه ای ساخته شده است که می تواند در صورت مخفی کردن وضعیت مخاطب، باز هم زمان آخرین بازدید آن را مشاهده کند. برای این کار کافی است به صفحه چپ مربوط به مخاطب وارد شوید و به راحتی در بخش بالای صفحه، زمان ورود کاربر به واتساپ را مشاهده کنید.

چگونه فونت واتساپ جی بی را تغییر دهیم؟

برای اینکار کافی است به منوی تنظیمات وارد شوید و از بخش تم یا همان شخصی سازی، نوع فونت و اندازه آن را تغییر دهید. در این بخش می توانید اندازه قلم، نوع آن و حتی رنگ برخی از متون داخل نرم افزار را به صورت اختصاصی تغییر دهید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید