جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

واتس‌اپ امکان مخفی کردن «آخرین بازدید» را با قابلیتی جدید آزمایش می‌کند

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
واتس‌اپ امکان مخفی کردن «آخرین بازدید» را با قابلیتی جدید آزمایش می‌کند

واتس‌اپ در جدیدترین نسخه بتای اپلیکیشن خود برای سیستم عامل iOS گزینه جدیدی برای حریم خصوصی کاربران قرار داده تا بتوانند وضعیت «آخرین بازدید» (Last Seen) خود را از برخی مخاطبین خود مخفی کنند.

به گزارش وب‌سایت WABetaInfo، نسخه بتا 22.9.0.70 اپلیکیشن واتس‌اپ هم اکنون این قابلیت را در دسترس کاربران خود قرار داده است و هنگامی که کاربران به صفحه «حریم خصوصی» (Privacy) در تنظیمات مراجعه کنند، در بخش «آخرین بازدید» با چهار گزینه روبه‌رو می‌شوند که یکی از آن‌ها جدید است.

نمایش وضعیت آنلاین بودن در واتس‌اپ به مخاطبین منتخب

در کنار گزینه‌های استاندارد «همه»، «مخاطبین» و «هیچکس»، گزینه جدیدی به این قسمت اضافه شده که «...My Contacts Except» (مخاطبین من به جز...) نام دارد. با استفاده از این گزینه می‌توانید یک لیست شخصی ایجاد کنید تا مانع از دیدن آخرین وضعیت آنلاین بودن خود توسط مخاطبین خاص شوید.

علاوه بر این، واتس‌اپ قصد دارد از همین گزینه برای تنظیم نمایش تصویر پروفایل کاربران و سایر اطلاعات آن‌ها به دیگران نیز استفاده کند. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌شود، گزینه «مخاطبین من به جز...» برای نمایش عکس پروفایل و بخش درباره من نیز وجود دارد.

واتس‌اپ امکان مخفی کردن «آخرین بازدید» را با قابلیتی جدید آزمایش می‌کند

بیشتر بخوانید: جدیدترین آپدیت تلگرام با ویژگی‌های متنوع منتشر شد

همانطور که می‌توان حدس زد، زمانی که وضعیت آخرین بازدید خود را برای مخاطبین خاصی غیرفعال می‌کنید، شما نیز نمی‌توانید وضعیت آنلاین بودن آن‌ها را مشاهده کنید.

قابلیت جدید واتس‌اپ هم اکنون در دسترس برخی آزمایش‌کنندگان نسخه بتا قرار گرفته و احتمالا طی 24 ساعت آینده در اختیار کاربران بیشتری قرار می‌گیرد.

هرچند واتس‌اپ در مقایسه با سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان مانند تلگرام، ویژگی‌های جدید را بسیار دیر در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد، اما به نظر می‌رسد که متا سخت در حال تلاش است تا پلتفرم خود را به یک سرویس همه جانبه تبدیل کند. از جمله قابلیت‌های قابل توجهی که اخیرا به واتس‌اپ اضافه شده یا در حال آزمایش هستند می‌توان به Communities برای ایجاد جوامع مختلف، امکان ارسال فایل تا سقف 2 گیگابایت و واکنش به پیام‌ها با ایموجی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید