جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

پورت نمایش (DisplayPort) مانیتور ال جی کار نمی کند (آموزش و نحوه تعمیر آن)

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
پورت نمایش (DisplayPort) مانیتور ال جی کار نمی کند (آموزش و نحوه تعمیر آن)

DisplayPort در مانیتور LG شما یا هر مانیتور دیگری، یک رابط نمایشگر دیجیتال است. هدف آن اتصال مانیتور به یک منبع ویدیویی است.

وقتی نمایشگر LG DisplayPort شما کار نمی کند، مطمئن شوید که مانیتور از پورت مناسب استفاده می کند. می توانید این کار را با بررسی منوی Input Source انجام دهید. اگر به عنوان پورت صحیح انتخاب شده باشد، گزینه بعدی این است که کابل را با کابل دیگری تعویض کنید تا ببینید آیا مشکل از کابل معیوب است یا خیر.

یکی دیگر از دلایل بالقوه مشکل، اتصال بد پورت/کابل است. برای آزمایش مانیتور، یکی از اتصالات دیگر مانند DHMI، DVI، DP یا VGA را امتحان کنید و سپس بررسی کنید که آیا نمایشگر LG DisplayPort کار می کند یا خیر.

اگر همچنان مشکل کار نکردن مانیتور LG DisplayPort دارید سعی کنید درایورهای DisplayPort را حذف و مجدداً نصب کنید. درایورهایی که قدیمی و خراب هستند می توانند در عملکرد صحیح دستگاه اختلال ایجاد کنند.

اطمینان از نصب آخرین درایور به جلوگیری از مشکلات کمک زیادی می کند. حتی اگر درایور به‌روزرسانی شود، اشکالات و نقص‌ها می‌تواند باعث خراب شدن آن شود. این زمانی است که حذف نصب و نصب مجدد درایور می تواند کمک کننده باشد، زیرا معمولاً مشکلات مربوط به درایورهای خراب را برطرف می کند.

مانیتور LG DisplayPort بدون سیگنال

پیام بدون سیگنال در مانیتور ال جی یکی از رایج ترین مشکلاتی است که بین نمایشگرها و DisplayPort ها تجربه می شود. خوشبختانه، این مشکل معمولاً یک مسئله جدی نیست و در عرض چند دقیقه قابل اصلاح است.

وقتی نمایشگر LG DisplayPort سیگنالی ندارد، ممکن است مشکل به دلیل اتصال بد باشد. کابل را جدا کنید، 15 ثانیه صبر کنید و سپس آن را دوباره به مانیتور وصل کنید. این کار مانیتور ال جی را مجبور می کند تا اتصال را تشخیص دهد.

اگر مشکل عدم وجود سیگنال وجود دارد، با استفاده از کابل HDMI آزمایش کنید تا ببینید آیا مشکل مربوط به مانیتور است و نه کابل. هنگامی که کابل را تعویض کردید یک بار دیگر DisplayPort را امتحان کنید.

مانیتور ال‌جی DisplayPort را نمی‌شناسد

حتی قبل از اینکه بتوانید از مزایای DisplayPort و چیزهایی که ارائه می دهد استفاده کنید، مانیتور ال جی ابتدا باید پورت را تشخیص دهد. اگر مانیتور نتواند DisplayPort را تشخیص دهد، نمی‌توانید آن را به یک منبع ویدیویی متصل کنید.

وقتی مانیتور ال‌جی شما DisplayPort را نمی‌شناسد، بررسی کنید که کابل DisplayPort به طور ایمن به مانیتور و منبع ویدیو متصل شده باشد. کابل را از برق بکشید و سپس 10 تا 15 ثانیه صبر کنید تا دوباره آن را به مانیتور ال جی وصل کنید.این عمل مانیتور را مجبور می کند تا اتصال DisplayPort را دوباره شناسایی کند. یکی دیگر از دلایل بالقوه عدم شناسایی DisplayPort توسط مانیتور LG این است که شما یک درایور DisplayPort قدیمی نصب کرده اید.

درایورهای قدیمی می توانند به سرعت در مانیتور ال جی شما مشکل ایجاد کنند. به همین دلیل مهم است که مطمئن شوید همه درایورهای شما از جمله درایور DisplayPort به روز هستند.

پورت نمایش (DisplayPort) مانیتور ال جی کار نمی کند (آموزش و نحوه تعمیر آن)

مانیتور با HDMI کار نمی کند

برخی افراد احساس می کنند که DisplayPort گزینه بهتری نسبت به HDMI است، در حالی که برخی دیگر معتقدند HDMI برتر است. مهم نیست که چه احساسی نسبت به این دو دارید، آیا می دانستید که می توانید با کمک یک آداپتور از این دو با هم استفاده کنید؟

اگر مشخصات HDMI توسط سیگنال DisplayPort پشتیبانی نمی‌شود، ممکن است این دو قابلیت همکاری با یکدیگر را داشته باشند. ممکن است مجبور شوید از آداپتور فعال دیگری استفاده کنید که سیگنال HDMI را به DisplayPort تبدیل می کند.

با این حال، قبل از اینکه عجله کنید و آداپتور دیگری بخرید، ابتدا باید سعی کنید کابل ها را جدا کرده و دوباره وصل کنید و مطمئن شوید که همه به درستی وصل شده اند. اگر مشکل همچنان وجود داشت، چرخه برق را در همه دستگاه‌ها امتحان کنید.

مانیتور LG بدون صدا در DisplayPort

برای استفاده صحیح از مانیتور ال جی با DisplayPort، مانیتور باید صدا داشته باشد. پس از همه، شما نمی توانید به طور کامل ویدیو را بدون صدا تجربه کنید.

وقتی مانیتور ال‌جی صدایی در DisplayPort ندارد، معمولاً به این دلیل است که تنظیمات دستگاه پخش پیش‌فرض تغییر نکرده است. بررسی کنید تا مطمئن شوید که دستگاه صحیح در تنظیمات پخش انتخاب شده است. یکی دیگر از دلایل بالقوه خاموش بودن مانیتور ال جی است.

تنظیمات OSD را در مانیتور LG خود باز کنید و مطمئن شوید که تنظیمات MaxxAudio به عنوان روشن فهرست شده است.

مانیتور ال جی بدون خطای کابل DisplayPort/DP

یک پیام خطای کابل DisplayPort/DP می‌تواند به سرعت برنامه‌هایی را که ممکن است در مورد اتصال مانیتور LG خود به منبع ویدیو داشته‌اید متوقف کند. خوشبختانه، رفع این مشکل معمولاً سخت نیست، اگرچه ممکن است نیاز به خرید یک کابل جدید داشته باشید.

مانیتور ال‌جی بدون خطای کابل DisplayPort/DP معمولاً ناشی از کابلی است که به طور کامل به پورت وصل نشده است. سعی کنید کابل را از پریز جدا کرده و سپس دوباره به پورت وصل کنید و مطمئن شوید که محکم و ایمن است. کابل آسیب دیده، فرسوده یا شکسته نیز می تواند باعث ظاهر شدن این خطا شود.

اگر این دلیل است، باید یک کابل جدید بخرید. علاوه بر این، اگر خود DisplayPort مانیتور ال جی آسیب دیده باشد، صفحه نمایش آن پیام را نیز نشان می دهد.

مانیتور ال جی( پیغام نادرست نسخه DisplayPort)

یکی از ناامیدکننده‌ترین چیزهایی که می‌توان تجربه کرد، زمانی است که مانیتور یک پیام نسخه نادرست DisplayPort را نشان می‌دهد، حتی وقتی می‌دانید که DisplayPort صحیح را دارید.

اولین چیزی که باید بررسی کنید این است که نسخه DisplayPort در تنظیمات مانیتور ال‌جی انتخاب شده باشد. این معمولاً در بخش تنظیمات عمومی در منوی تنظیمات مانیتور ال‌جی یافت می‌شود. اگر تنظیمات درست است، مطمئن شوید که از به روزترین درایور نصب شده استفاده می کنید.

یک درایور قدیمی باعث می شود که مانیتور پیام تمسخر DisplayPort نادرست را نشان دهد، همانطور که درایور خراب نیز نشان می دهد. سعی کنید درایور DisplayPort را حذف و سپس دوباره نصب کنید. این می تواند به رفع اشکالات درایور کمک کند که می تواند مانع از تشخیص درست DisplayPort توسط مانیتور شود.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید