جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

چرا صفحات سایت ما در گوگل نیست؟

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
چرا صفحات سایت ما در گوگل نیست؟

یکی از پر تکرار ترین سوال های مطرح شده در زمینه صفحات گوگل این است که مقاله ها و یا محصولات سایت که منتشر شده و تمام مباحث مربوط به آن ها که به درستی رعایت شده است چرا ایندکس نشده و توسط گوگل شناسایی نشده است؟ با ما همراه باشید تا در ادامه به دلایل این موضوع بپردازیم.

 دلایل  ایندکس نشدن مطالب در گوگل

چرا صفحات سایت ما در گوگل نیست؟

دلیل اول:

شما نباید محتوا نامناسب با آن حوضه کاری مربوطه بگذارید. به طور مثال: شما در مورد درب های آسانسور می خواهید مطلب بنویسید و همزمان خواهید دید که در همان حوضه صفحات اول گوگل که رقبای شما نیز  محسوب می شوند، 2500 الی 3000 کلمه را بارگذاری کرده اند و شما یک محتوا 500 الی 600 کلمه ای منتشر کرده اید. پس در نتیجه خواهید دید که این مطالب برای گوگل کافی نیستند و سنگینی این مطلب به حدی نیست که بتواند به گوگل این سیگنال ها را بدهد که شما یک مطلب پرو پیمان و خوب و قابل قبول نوشته اید تا گوگل مطلب شما را ایندکس کند.

دلیل دوم:

ممکن است مطالب شما کپی باشد. در این صورت باید بدانید که گوگل نیازی به مطالب کپی ندارد. به طور مثال: در یک کتابخانه از یک کتاب دو مدل داریم پس غیر منطقی است که شما هر دو کتاب را به یکبار بخوانید، پس در مورد گوگل هم همین موضوع صدق می کند گوگل نیز هم همانند همین مثال دو محتوا را به یکباره نمی خواند.

این موضوع در حالی است که چندین سایت به یکبار یک مطلب را به صورت کپی در چند صفحه بارگذاری کرده اند. پس در نتیجه گوگل به این سایت ها هیچ اهمیتی نمی دهد.

دلیل سوم:

مورد بعدی که در میان این سایت ها هم بسیار شایع است این است که برخی از این سایت ها تگ نو ایندکس دارند. این به چه معناس؟ تگ نو ایندکس تگی است که روی سایت ها است که باعث می شود که موتور جست و جو گوگل و ربات های مربوط به آن نتوانند سایت مورد نظر شما را بخوانند که این موضوع را می توانید با سایت هایی که سئو چکر هستند به راحتی چک کنید.

شما می توانید توسط این چک کردن ببینید که سایت شما تگ نوایندکس دارد و یا خیر. که اگه این تگ را دارا باشد شما می توانید آن را حذف کنید و از روی سایت خود بردارید. همچینین از سایت robots.txt هم می توانید این مورد را چک کنید. و مطمئن شوید که این قسمت در آن سایت بسته نیست.

چرا صفحات سایت ما در گوگل نیست؟

بیشتر بخوانید: عزیمت حدود ۵۰ هزار زائر اربعین با استفاده از تاکسی‌های اینترنتی

دلیل چهارم:

مورد بعدی این است که اصلا این سایت در سرچ کنسول گوگل ثبت نشده است و یا در سایت سرچ کنسول گوگل اد نشده است و نقشه سایت راهنمای کرولا می باشد. پس در این مورد باید حتما نقشه سایت را در سرچ کنسول گوگل اد کنید که کراولر به راحتی بتواند نقشه سایت را بخواند و رویت کند که شما چه مطالبی را بارگذاری کرده اید. 

دلیل پنجم:

مطلب بعدی سرعت سایت و سرعت صفحه مورد نظر شماست. و مربوط به سنگین بودن حجم آن صفحه می شود. به طور مثال صفحه ای که پر از ویدئو و عکس بارگذاری شده است، اصلا امکان لود شدن صفحه مورد نظر را نمی دهد و ممکن است که دقایقی برای لود شدن صفحه زمان ببرد و در نهایت مشخص است که این صفحه ایندکس نمی شود.

تمامی مطالبی که موجب می شود تا صفحات شما توسط گوگل ایندکس نشود را مورد بررسی قرار دادیم و امیدوارم با بررسی این موارد و بکار گیری آنها بتوانید صفحات خود را به صفحات ستر اول گوگل برسانید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید