جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

چگونه از تلفن اندرویدی خود مانند یک حرفه‌ای استفاده کنید!

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
چگونه از تلفن اندرویدی خود مانند یک حرفه‌ای استفاده کنید!

اندروید پر از ویژگی‌های متعدد و جالبی است که می‌توانند زندگی را برای شما آسان‌تر کنند. بااین‌حال، بسیاری از کاربران از این ویژگی‌ها استفاده نمی‌کنند. اصلی‌ترین عامل این مسئله این است که آن‌ها نمی‌دانند یک تلفن اندرویدی از چه قابلیت‌هایی برخوردار است. در این مقاله ما به مجموعه‌ای از ویژگی‌های تلفن اندرویدی اشاره کرده‌ایم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید مانند یک فرد حرفه‌ای عمل کنید. از سوی دیگر، ممکن است از برخی از این ویژگی‌ها آگاه باشید اما آن‌ها را فراموش کرده باشید. بنابراین، خواندن ادامه مقاله می‌تواند به یادآوری به شما در مورد ویژگی‌های گوشی اندرویدی کمک کند.

اینباکس و پاسخ خودکار به ایمیل‌ها

هوشمندترین اپلیکیشن ایمیل در گوشی، اینباکس جیمیل است. شما می‌توانید از طریق این اپلیکیشن، ایمیل‌های خود را سازمان‌دهی کنید، قرار ملاقات‌ها و یادآوری‌ها را به‌عنوان تکالیف تنظیم کنید و کلی ویژگی‌های دیگر. بهترین بخش اپلیکیشن جیمیل این است که از طریق آن می‌توانید به‌سرعت و به‌راحتی به هر ایمیلی جواب بدهید. یکی از بهترین چیزها در مورد این برنامه این است که همیشه، درست بالای ایمیلی که در حال نوشتن آن هستید، ایمیلی را مشاهده می‌کنید که به آن پاسخ می‌دهید، بنابراین نیازی به رفت‌وبرگشت میان صفحه‌ها نخواهید داشت.

درصورتی‌که می‌خواهید از این امکان استفاده کنید و گوشی اندرویدی ندارید، ما به شما گوشی شیائومی را  برای خرید پیشنهاد می‌دهیم، گوشی های شیائومی به روز و خوب هستند و معمولا قیمت آن‌ها نیز نسبت به ویژگی‌هایشان خوب است. شما می توانید از میان جدیدترین گوشی‌های این برند و قیمت روز آن‌ها، مناسب‌ترین گوشی را انتخاب کنید. بروز ترین قیمت گوشی‌های شیائومی در اینترنت در دسترس است.

استفاده از حالت صرفه‌جویی در انرژی

چگونه از تلفن اندرویدی خود مانند یک حرفه‌ای استفاده کنید!

آیا تمام روز بیرون خواهید بود و آوردن شارژر گوشی یا پاور بانک را فراموش کرده اید؟ نگران نباشید. اندروید دارای قابلیت صرفه‌جویی در مصرف انرژی است. حالت صرفه‌جویی در مصرف باتری می‌تواند به شما کمک کند که آخر هفته خود را بدون نیاز به شارژ مجدد گوشی بگذرانید. این حالت با محدود کردن قابل‌توجه فعالیت‌های پس‌زمینه و عمیق‌تر کردن حالت آماده‌به‌کار در هنگام خاموش کردن صفحه‌نمایش کار می‌کند. در حالت صرفه جوی در انرژی، تنها زمانی ایمیل‌ها یا پیام‌های واتزاپ را دریافت می‌کنید که صفحه‌نمایش گوشی را روشن کنید.

محدودیت داده در کروم

اگر برای وب‌گردی همیشه از کروم استفاده می‌کنید، لازم است بدانید راهی وجود دارد که از طریق آن می‌توانید داده‌ها را بر طبق برنامه ذخیره کنید. برای انجام این کار در کروم، به فهرست تنظیمات بروید، Data Saver را جستجو کنید و سپس آن را فعال کنید. این کار باعث می‌شود که پس از چند روز درصدی را کروم خود مشاهده می‌کنید که نشان می‌دهد در این مدت در هنگام استفاده از کروم چقدر داده ذخیره کرده‌اید.

USB تترینگ

اگر به دلایلی، اینترنت خانه یا محل کار شما قطع می‌شود می‌توانید از گوشی هوشمند خود به‌عنوان مودم استفاده کنید و دردسرهای بدون اتصال به اینترنت را از بین ببرید. برای فعال کردن قابلیت USB تترینگ لازم است گوشی هوشمند خود را به کامپیوتر متصل کنید و سپس به بخش تنظیمات و سپس بیشتر بروید و Link and Laptop Wi-Fi را انتخاب کنید و گزینه اتصال USB را تغییر دهید. برای اینکه مطمئن شوید از اینترنت تلفن همراه استفاده می‌کنید، اتصال Wi-Fi را خاموش کنید.

قفل هوشمند

یکی از ویژگی‌های کمترشناخته‌شده اندروید، قفل هوشمند است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد که گوشی خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که در برخی موقعیت‌ها باز کردن آن آسان‌تر باشد. برای مثال، می‌توانید از قرار دادن PIN یا الگو برای باز کردن صفحه گوشی در خانه اجتناب کنید. مکان قفل هوشمند در قسمت تنظیمات گوشی، بسته به تولیدکننده آن متفاوت است اما این گزینه معمولا در بخش امنیت قرار دارد.

درصورتی‌که می‌خواهید گوشی اندرویدی تهیه کنید، لازم است بدانید یکی از گوشی‌های اندرویدی باکیفیت موجود در بازار، گوشی شیائومی نوت 10 پرو 128 گیگ است که قیمت آن نسبت به ویژگی‌هایی که دارد مناسب است. ردمی نوت ۱۰ پرو که به شیائومی نوت ۱۰ پرو نیز معروف است، یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی است. بنابراین، در هنگام بررسی گوشی‌های مختلف، note 10 pro را نیز در نظر بگیرید.

مدیریت اپلیکیشن‌ها

اگر یک اپلیکیشن به‌صورت ثابت مانده است و تغییری نمی‌کند یا به‌خودی‌خود بسته می‌شود یا باز نمی‌شود ممکن است مجبور شوید آن را از گوشی پاک کنید. بااین‌حال، این کار همیشه ضروری نیست. گاهی اوقات، تنها پاک کردن داده‌های اپلیکیشن می‌تواند به‌راحتی مشکل را حل کند. برای انجام این کار لازم است به قسمت اپلیکیشن‌ها در قسمت تنظیمات بروید و به دنبال برنامه‌ای که مشکل پیدا کرده است بگردید. سپس در این قسمت می‌توانید هر اپلیکیشنی که می‌خواهید را مدیریت کنید. اگر تصمیم به پاک کردن داده‌های یک اپلیکیشن گرفته‌اید، لازم است همه‌چیز را دوباره تنظیم کنید.

اندروید بیم

چگونه از تلفن اندرویدی خود مانند یک حرفه‌ای استفاده کنید!

یکی از دست‌کم‌گرفته‌شده‌ترین ویژگی‌های اندروید، اندروید بیم است که هر تولیدکننده تلفن همراه نام متفاوتی را برای آن در نظر می‌گیرد. بااین‌حال، کاری که انجام می‌دهد همیشه یکسان است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا با اتصال دستگاه‌ها به یکدیگر از طریق بلوتوث، مقدار کمی داده را انتقال دهید. اگر می‌خواهید داده‌های بیشتری را انتقال دهید می‌توانید از طریق Wi-Fi گوشی‌ها را به یکدیگر متصل کنید. لازم است بدانید که برای استفاده از اندروید بیم هر دو گوشی باید دارای NFC باشند.

اولین گام برای این کار این است که اندروید بیم را در هر دو گوشی فعال کنید. به قسمت تنظیمات و سپس Wireless and networks بروید. در بخش بیشتر، اندروید بیم را انتخاب کنید. اگر این گزینه خاکستری است و انتخاب آن برای شما امکان‌پذیر نیست لازم است NFC را فعال کنید. اکنون در گوشی خود ویژگی جالبی را فعال کرده اید که بسیاری از افراد از آن آگاه نیستند.

درنهایت، اندروید یکی از سیستم‌عامل‌های بسیار فوق‌العاده و پرقدرت در میان سیستم‌عامل‌های گوشی‌های هوشمند است که از ویژگی‌های جذاب و جالبی برخوردار است. بااین‌حال، متاسفانه خیلی از افراد از این ویژگی‌ها آگاه نیستند و درنتیجه نمی‌توانند بهترین استفاده را از گوشی هوشمند خود داشته باشند. اگر شما می‌خواهید از این ویژگی‌ها آگاه باشید و مانند فردی حرفه‌ای از گوشی خود استفاده کنید، امکاناتی که در این مقاله مطرح شد را در نظر داشته باشید و از آن‌ها استفاده کنید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید