جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

چگونه از مقالات سایت کسب درآمد کنیم؟

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
چگونه از مقالات سایت کسب درآمد کنیم؟

یکی از بهترین راه های کسب درآمد، سایت نوشتن و مقالات مقایسی است. شما می توانید با نوشتن مقالات مقایسه ای به راحتی به کسب درآمد برسید. این مقالات می توانند به صورت: ده گوشی پرچمدار جدید بازار باشد یا به طور مثال ده گوشی اقتصادی پرچمدار بازار باشد یا به مثالی دیگر: کرم ضد آفتاب مخصوص فصل تابستان و از این قبیل مقالات.

این ها نمونه ای از مقالات مقایسه ای هستند که می توانید از آن ها استفاده کنید. اما موضوع این است که چگونه می توان از طریق این مقالات کسب درآمد کرد؟ این موضوعی است که در ادامه این مقاله به آن می پردازیم.

خوب تا اینجا با مقالات مقایسه ای آشنا شدید. حال به طور مثال می خواهیم در مورد گوشی های پرچمدار در سال 1400 که بیشترین فروش را داشته اند آشنا شویم. و از نظر اقتصادی آن ها را مقایسه کنیم. مثلا می خواهیم گوشی های بازده قیمتی 6 الی 15 میلیون را بررسی کنیم. خوب یک مقاله می نویسیم و این 10 گوشی اقتصادی را با یکدیگر مقایسه کرده و مورد بررسی کاربران قرار می دهیم.

چگونه از مقالات سایت کسب درآمد کنیم؟

افیلیت مارکتینگ چیست؟

کیفیت های مختلف از برند های مختلف را می گذاریم و در این مقاله به سرعت و دوربین و قیمت این گوشی ها اشاره می کنیم. حال در ذهن شما سوال است که چرا باید این کار را بکنیم؟ چون هر کس که خریدار از این قبیل گوشی هاست با تحقیق و بررسی صفحات شما راجب این گوشی به راحتی می تواند تصمیم گیری کند و خرید انجام دهد. حال منفعت این کار برای ما چیست؟ شما در این مواقع باید با افیلیت مارکتینگ آشنایی داشته باشید. که زبان عامیانه افیلیت مارکتینگ یعنی همکاری در فروش. 

تیم همکاری در فروش چیست؟

به طور مثال سایت های مختلفی مثل دیجی کالا و زومیت و از این قبیل سایت ها که خدمات مختلف و محصولات متفاوت می فروشند، سایت های هاستینگ هستند. و خیلی دیگر از این قبیل فروشگاه ها هستند که سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ دارند.

چگونه از مقالات سایت کسب درآمد کنیم؟

چرا باید در سیستم های افیلیت مارکتینگ عضو شویم؟

عضویت در این سیستم ها به این معنی است که وقتی شما در این سیستم ها عضو می شوید به شما یک لینگ می دهند که این لینگ به منزله همکاری در فروش محصولاتشان است. یعنی اگر از طریق این لینگ های به شما داده شده کاربر وارد سایت شود و محصولی خریداری کند درصدی از فروش آن محصول به شما تعلق می گیرد.

حال شما می توانید محصولات مقایسه ای خود را بنویسید و روی آن ها کار کنید و لینگ های همکاری در فروش را در کلمات کلیدی پیاده سازی کنید. که کاربران با ورود به این لینگ ها و خریداری از این سایت ها بخشی از فروششان را به شما تعلق دهند. که احتمال بالای خرید از این سایت ها هم به حتم وجود دارد. و تمامی این خرید ها بستگی به پرزنت شما و سایتی که معرفی می کنید دارد. پس در انتخاب این سایت ها هم حتما باید دقت کافی داشته باشید تا به طور میانگین بتوانید در ماه به درآمد قابل قبولی برسید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید