جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

چگونه با خرید پنل پیامکی مشتریان جدید جذب کنیم؟

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
چگونه با خرید پنل پیامکی مشتریان جدید جذب کنیم؟

به‌عنوان یک فروشنده موفق باید بدانید که تنها تولید کالای باکیفیت کافی نیست و بازاریابی صحیح هم بخشی از این فرایند پرچالش است. در این بین، روش‌های تبلیغاتی متنوعی برای بالا بردن میزان فروش کالا و خدمات وجود دارند. برای مثال؛ چاپ انواع کاتالوگ‌ها و بنرها، تبلیغات تلویزیونی و اسلایدهای نمایشی، بسیار کمک‌کننده‌اند، اما اگر به‌دنبال راهی به‌صرفه و آسان‌تر هستید، از قدرت بی‌نظیر پنل اس ام اس غافل نشوید. البته، این هنر شما است که با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه یک سامانه پیامکی معتبر، حجم انبوه مخاطبان خود را تبدیل به مشتریانی وفادار و همیشگی کنید. اگر می‌پرسید چطور، با ما همراه باشید و نکات کلیدی زیر را اجرایی کنید:

چند روش مؤثر در جذب مشتریان جدید با پنل پیامکی

با استفاده از یک سامانه پیامکی معتبر، به یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای جذب مشتری روی آورده‌اید که اگر فرصت‌ها و امکانات بالقوه آن را به درستی بشناسید، شاهد تحولی عالی در کسب و کار خود خواهید بود. در ادامه، چند روش کاربردی و مؤثر برای جذب مشتریان جدید از طریق پیامک‌های تبلیغاتی را با هم مرور می‌کنیم:

1.طرح تبلیغاتی

طرح تبلیغاتی خود را متناسب با کالا و خدمات خود تنظیم کنید و برای نوشتن محتوای پیامک، چاشنی خلاقیت را از یاد نبرید.

2.شناخت نیاز مشتریان و جامعه هدف

لازم است با بررسی نیاز و سلیقه مشتریان و با دسترسی به بانک مخاطبین سامانه پیامکی، دامنه ارسال پیامک‌های تبلیغاتی خود را بر اساس محلی بودن، سن، جنسیت و... تعیین کنید تا بهترین بازخورد ممکن را دریافت کنید.

3.تحلیل پیامک های تبلیغاتی رقبا

فعالیت‌های رقبای خود را نیز در نظر داشته باشید و ببینید آن‌ها چگونه مشتریان جدید جذب می‌کنند. این عبارت به‌معنای کپی‌برداری نیست. بلکه با دانستن شرایط سایر رقبا در بازار، می‌توانید ارزیابی بهتری از موقعیت فعلی خود داشته باشید. به‌علاوه، با اطلاع از سایر روش‌های تبلیغاتی، ایده‌های جدید و متفاوتی شکل می‌گیرند که می‌توانید روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید.

4.استفاده از شعارهای تبلیغاتی تأثیرگذار

یک شعار تبلیغاتی مناسب باید پرشور و سرزنده باشد و در‌عین‌حال، به لحن تبلیغاتی سازمان خود وفادار بماند. فراموش نکنید که عنصر صداقت یک اصل مهم است و نباید به‌خاطر اقناع ذهن مخاطبین قربانی شود!

5.برگزاری رویدادهای خاص و جشنواره ها

در این روش، با ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی به جامعه هدف، از آن‌ها دعوت می‌کنید که در رویدادها یا جشنواره‌های خاص مجموعه شما حضور به هم رسانند و از نزدیک، با محصولات و خدمات ارائه شده آشنا شوند. در این روش می‌توانید ظرفیتی هم برای فروش ویژه در نظر بگیرید و آن را به یک بازه زمانی خاص، محدود کنید.

برای این کار علاوه بر استفاده از پنل پیامکی می توانید با استفاده از دستگاه ثبت موبایل مشتری و بانک شماره‌های مشتریان خود، مشتریان قدیمی را نیز به خرید دوباره جدب کنید.

چگونه با خرید پنل پیامکی مشتریان جدید جذب کنیم؟

6.برگزاری مسابقات و قرعه کشی ها

این ایده از طریق برگزاری مسابقات پیامکی قابل اجرا است و به‌خوبی، توجه مشتریان زیادی را جلب خواهد کرد. حالا اگر در مورد جوایز هم کمی دست‌و‌دلباز باشید، نشان داده‌اید که تفاوتی محسوس با رقبای خود دارید! برای مثال؛ بلیط سفر چند روزه با تور، بلیط کنسرت، یک تخفیف ویژه در یک بازه زمانی تعریف‌شده و... ایده‌هایی هستند که می‌توانید به آن‌ها فکر کنید.

7.رعایت زمان بندی مناسب در ارسال پیامک

تجربه نشان داده است که داشتن یک برنامه درست و زمان‌بندی مشخص در ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، اصلی ضروری برای بازدهی بیشتر تبلیغات است.

8.استفاده از پیامک‌های تبلیغاتی زمان دار

یکی دیگر از روش‌های جذب مشتریان جدید با پنل پیامکی، ایجاد محدودیت زمانی و ارسال اس ام اس زماندار است. به عبارت دیگر، یک پیامک تبلیغاتی مدت‌دار که با لحنی تأثیرگذار نوشته شده باشد و در زمانی درست به جامعه هدف ارسال شود، شانس شما برای افزایش مشتریان جدید را به طرز قابل توجهی افزایش خواهد داد.

9.بکارگیری همزمان احساس و منطق در محتوای پیامک

در این فاکتور روی گزینه‌هایی مثل ایجاد حس مهم و کمیاب بودن کالا و خدمات، فهم نیازها و کمبودهای موجود، تأکید بر علایق مخاطبین و... حساب کنید.همچنین سعی کنید در قالب جملاتی ساده روان، به اقناع ذهن مشتریان خود بپردازید.

10.پاسخگویی درست و به موقع

با درج شماره تماس یا لینک پیچ اینستاگرام و... در پیامک تبلیغاتی، اعلام می‌کنید که تیمی از کارشناسان زبده و حرفه‌ای، به بهترین شکل ممکن، آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند. توجه کنید که این ادعا باید توأم با عمل باشد و به طور حتم، انتظار طولانی برای دریافت پاسخ سوالات یا برخورد نامناسب از سوی کارشناسان تیم، مورد رضایت مشتریان نخواهد بود!

11. استفاده از پیامک های تبلیغاتی لینک دار

وجود یک لینک ارتباطی، مسیر ارتباط شما با مشتریان را هموارتر می‌کند. این لینک می‌تواند مربوط به سایت، کانال تلگرام یا پیچ اینستاگرام شما باشد و در آنجا، دست شما برای درج تصاویر بیشتر و قرار دادن ویدئوهای تبلیغاتی، بازتر خواهد بود.

12.استفاده از پیامک های تبلیغاتی تست رایگان

این هم یک روش عالی برای جذب مشتریان بالقوه و جدید خواهد بود که بیشترین کارایی آن مربوط به رستوران‌ها و کافه‌ها است. مطمئن باشید ارائه محصولات و خدمات عالی و با‌کیفیت، بدون جواب نمی‌ماند!

آیا برای خرید یک پنل پیامکی حرفه ای آماده اید؟...

حالا که با روش‌های جذب مشتریان جدید از طریق پنل پیامکی آشنا شدید، موقع خرید یک پنل پیامکی حرفه‌ای است که به‌خوبی تمام نیازهای شما را پوشش دهد. پیشنهاد ویژه ما به شما استفاده از خدمات مدیرپیامک است که انتخابی شایسته در میان سایر رقبا محسوب می‌شود و پشتیبانی کارشناسان حرفه‌ای آن شما را تبدیل به یکی از هزاران مشتری ماندگار این مجموعه خواهد کرد.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید